patroon |
Reageer |
Autheur | |
Bastienne
Newbie Lid sinds: 15 Juni 2016 Locatie: 3131za 18 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Juni 2016 om 18:58 |
Ik ben erg gecharmeerd van het patroon herensweater Design : Lopi Doelgroep : Heren Jaar : 2016 Patroon : Trui Seizoen : Herfst Techniek : Breien Maar zou hem zo graag breien voor een kleinzoon van 12 jaar (tengere jongen).. Wie kan hem "omrekenen"? |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
met die gegevens is het bijna niet te vinden die trui.
maar als je de kleinste maat neemt en dan een dunner garen en een kleinere naald en dan een proeflapje breit kan je meten of het meer in de buurt van zijn 'postuur' komt. Die lopi truien worden meestal met een 4,5 gebreid dus als je garen neemt voor een 3 - 3,5 en pen 3,5 of zelfs 3 valt het al kleiner uit. |
|
|
|
Bastienne
Newbie Lid sinds: 15 Juni 2016 Locatie: 3131za 18 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
`Lijkt mij een bruikbaar idee: alleen, een dunnere trui is ook minder warm!De trui staat bij herentruien van Hobbydoos, Ik had er een plaatje aan toe willen voegen, maar dat lukt niet. Als "nieuweling"moet ik nog ervaring krijgen van de mogelijkheden en moeilijkheden!
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je het Drops nummer vermeld dan kunnen we jou misschien makkelijker verder helpen?
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
https://www.hobbydoos.nl/patroon/13193/sweater
https://www.hobbydoos.nl/patroon/13195/sweater alleen al op het eerste blad van heren en van Lopi en uw gegeven kenmerken. Maar er zijn garens die dunner zijn en veel warmte geven hoor. |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |