Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ontwerper gezocht gehaakte knuffel

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
SemIam View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer SemIam Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ontwerper gezocht gehaakte knuffel
    Posted: 15 Juni 2016 om 16:04
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die heel goed is in haken en zelf ook patronen ontwerpt.
Ik haak zelf wel maar ik ben niet zo technisch als het gaat om het maken van een eigen patroon.
Het gaat om een knuffeltje dat goed past bij de huisstijl van mijn bedrijfje en die ik zelf ook kan maken.

Ben jij die persoon, of ken je iemand die dat zou kunnen en willen, laat dan even reactie achter.

Bedankt!
Back to Top
HakenAllerleiCuracao View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer HakenAllerleiCuracao Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2016 om 17:17
je kan me even een email sturen met de gegevens

groetjes gerda
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/

https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi?
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2016 om 15:43
Back to Top
Vonnevonne View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vonnevonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2016 om 23:20
hallo, jij bent zo druk bezig om wol voor mij te zoeken, dat ik best eens wil kijken of ik die knuffel van jou op papier kan krijgen.....Ik beloof niets hoor, zo'n genie ben ik nou ook weer niet, maar ik kan allicht een poging wagen....Heb je misschien een tekening of foto van wat je in gedachten hebt? Groetjes! Yvonne uit Spanje
Back to Top
SemIam View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer SemIam Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2016 om 11:48
Bedankt! Ziet er goed uit, zal ik zeker gaan proberen.
Back to Top
SemIam View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer SemIam Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2016 om 12:08
Originally posted by Vonnevonne Vonnevonne wrote:

hallo, jij bent zo druk bezig om wol voor mij te zoeken, dat ik best eens wil kijken of ik die knuffel van jou op papier kan krijgen.....Ik beloof niets hoor, zo'n genie ben ik nou ook weer niet, maar ik kan allicht een poging wagen....Heb je misschien een tekening of foto van wat je in gedachten hebt? Groetjes! Yvonne uit Spanje

Ik heb wel een website gevonden waar je allerlei wol kunt kopen http://www.haakkatoenshop.nl
er staat vast wel iets tussen. Ik denk dat ik zelf voor de Lana Grossa ga.

Ik heb wel een foto van een knuffeltje die ik momenteel maak, maar ik wil er dus inderdaad iets bij. Of misschien om te vervangen. Maar ik zit wel te denken aan iets van een baby of een kind.
(ik weet niet hoe ik een foto moet uploaden in deze reactie)
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2016 om 17:00
als je patronen zoekt kan je ook eens hier kijken
ravelry.com wel aanmelden. hoor
maar ik dacht dat je zelf een patroon wilde maken vandaar
en voor foto plaatsen kijk een onder het kopje tips en trucs
daar staat hoe en waar
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2016 om 17:16
Back to Top
SemIam View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer SemIam Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2016 om 20:54
Het is me trouwens gelukt een foto te vinden. 

Van zoiets dergelijks zou ik graag een patroon willen. Een meisjes en jongens versie. Wie zou me hier mee kunnen helpen, dan bespreken we het verder over e-mail? Zou super zijn in ieder geval Embarrassed
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2016 om 22:31
http://www.ravelry.com/patterns/library/amigurumi-doll-5

er bestaat al een geschreven patroon ervan, te koop op bovenstaande link en omgerekend ongeveer 5 euro
Back to Top
SemIam View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer SemIam Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2016 om 23:39
Heb even gekeken en inderdaad ;) had ik nog niet gezien, bedankt! Meteen maar contact opgenomen met de designer.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns