Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

baby slaapzak patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
HelgaD View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer HelgaD Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: baby slaapzak patroon
    Posted: 20 Juli 2016 om 14:24
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een patroon voor een babyslaapzak waar ook een 5 puntsgordel doorheen kan. Ik zoek me kapot maar kan het niet vinden. Ik zag er 1 maar die kostte 9.50 daar kan ik er zelf wel bijna 1 van kopen.
Ik dacht als ik nou een dubbele rits doe dan kan ik die in het midden een beetje los doen, daar de armhengsels vast maken aan dat ding wat tussen de benen door gaat.
Ik naai nog niet zo heel lang dus ik ben nog niet zo bekend met patronen zoeken.
Heel erg bedankt alvast voor de hulp!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2016 om 14:29
je wilt er dus een naaien als ik het goed begrijp.

Dan kan je misschien een slaapzak maken met aparte beentjes; dan kan die gordel er gewoon om en door en over.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2016 om 14:41
Kijk eens op de site van de droomfabriek.com Bep wil je hem blauw maken ???.Daar staat een patroon van een gratis slaapzak .
Misschien kan je er twee kortere ritsen inmaken . De ene naar beneden trekken en de andere naar boven .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2016 om 14:44
http://dedroomfabriek.blogspot.be/2011/11/gratis-patroon-babyslaapzak.html

heb zelfs het patroon al opgezocht ook.

ooh ze is al weg.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2016 om 14:50
U vraagt wij draaien .

Bedankt Bep
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2016 om 17:01
En Helga gaan gaan naaien, trijmt allemaal .....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns