Kan iemand mij helpen? |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
MariekeM
Newbie Lid sinds: 19 Januari 2017 Locatie: Deurne Status: Offline Points: 37 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 Januari 2017 om 23:01 |
Hallo allemaal,
Ik ben voor mijn neefje een slaapzakje aan het haken, maar ik loop vast in het patroon. Kan iemand mij misschien verder helpen? Wat betekent: "hv tussen st"? Een halve vaste lukt me wel , maar ik weet niet wat ik met "tussen" moet doen. Alvast heel hartelijk bedankt voor hopelijk die ene reactie waar ik mee verder kan! Groetjes, Marieke |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
normaal gezien is dat halve vaste tussen de stokjes.
|
|
|
|
MariekeM
Post Options
Thanks(0)
|
Goedenavond Bel,
Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb nog niet zo heel veel haakervaring (zie ook mijn voorstelrondje). Ik moet "hv tussen st, 1 v in volgende st" haken. Om die vaste te haken, steek ik de haaknaald onder het "v-tje", maar kun je me zeggen waar ik de haaknaald moet plaatsen "tussen" een stokje? Ik hoop niet dat ik zo heel dom overkom ๐ฏ๐ Groetjes, Marieke |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou die hv dan echt tussen 2 stokjes haken, dus de haaknaald niet in het vtje maar echt tussen de stokjes (het grotere gat moet je maar zeggen) en dan een vaste in het volgende stokje.
|
|
|
|
MariekeM
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel, Bep!
Ga ik dat proberen ๐ |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
en als het niet trekt op hetgeen het moet zijn roep je maar weer.
|
|
|
|
MariekeM
Post Options
Thanks(0)
|
Ga ik zeker doen. Nogmaals bedankt ๐
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk een nieuwe
|
|
MariekeM
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je ๐
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja vooral omdat je Bep vertelt dat je gaat doen wat zij voorstelt. Ik ben heel benieuwd hoe het er straks uitziet.
|
|
MariekeM
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het haken geleerd via YouTube ๐, en voor de knuffels die ik tot nu toe gehaakt heb, was dat voldoende. Het patroon waar ik nu mee bezig ben, heeft omschrijvingen die ik niet ken en waar ik op youtube niet mee verder kwam. Ik ben nu opnieuw begonnen, omdat ik vond dat het nog net wat netter kon (pietje-precies ๐); ik ben bijna weer op het punt waar ik Beps hulp kan gaan toepassen.
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Julia
Newbie Lid sinds: 22 Januari 2017 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay. 'k ben hier nieuw. Hv is toch halve vaste en St zijn stokjes. Je moet denk ik de hv op ene va'er manier er door heen vlech'en. Wat is dit trouwe's voor forumpje??????????
|
|
Julia
Post Options
Thanks(0)
|
Je moet niet perse reageren marre... hoe oud zijn jullie?
|
|
Julia
Post Options
Thanks(0)
|
gtgygยป{รดรฉytxgรดรปรปรนรนลกรฎ}ยซ{#?ยฃยฟ{}ytgteuรกรน รครณรฌรญรกรฌรฒ รจรขรช รฌรฌรงรช รฌรฌรง รฏรขรบรณรนรนรฌ รตรณฤรบรฉรนรฌรฒฤณ รนรณรฌรฅรขรถรถรญรป รจรขรช รฎรญรฌ รฅรขรง ฤรญรซฤณ รครขรครขรครขรครขรครข! kan iemand dit ontcijferen?
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Goejendag Julia. Speciaal voor u omdat u hier nieuw bent en heel benieuwd bent naar dit forumpje, verwijs ik (en ik zal zelfs de linken hier neerzetten) naar de hartelijk welkom en nog allerlei nuttige info.
http://forum.hobbydoos.nl/hartelijk-welkom-lees-dit-aub_topic37518.html http://forum.hobbydoos.nl/handige-tip-en-truc-voor-nieuwelingen_topic43323.html En aan speciale lolbroeken vragen wij toch om zich even voor te stellen. |
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
het heeft efkes geduurd maar ik heb het kunnen ontcijferen :
ben overal al buiten gegooid en daarom probeer ik het nu hier. Juist? |
|
|
|
MariekeM
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Bep,
Ik wilde je even laten weten dat het gelukt is ๐. Achteraf helemaal niet zo moeilijk, maar ik liep er steeds op vast. Had echt je zetje in se goede richting even nodig ๐. Groetjes, Marieke |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nu begrijp ik waarom er soms boos word gereageerd,Julia ik denk dat jij nog niet meerderjarig bent want aleen een kind reageert 'zo ,
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze weet iets van haken, dus als ze gewoon meedoet op het forum, is er niets aan de hand. Zegt ze gekke dingen, dan kunnen we die negeren. Niet op ingaan, dan houdt het vanzelf op.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |