haakpatroon bordercollie |
Reageer |
Autheur | |
thamskye8915
Newbie Lid sinds: 26 Maart 2017 Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Maart 2017 om 17:53 |
Hallo dames en evt heren.
Ik ben al heel lang opzoel naar een haakpatroon van een border collie. ik heb inmiddels wel een engels breipatroon die super mooi is maar ik kan niet breien. Dus wat ik zoek: of een patroon van een border collie. of iemand die zo handig is om het breipatroon om te zetten naar een kloppend haakpatroon zou het zo fij vinden als dit lukt gr thamara |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
je moet een goegelen : by hook, by hand: puppy love
daar zijn patroontjes van honden en ik dacht dat die border erbij stond |
|
|
|
thamskye8915
Newbie Lid sinds: 26 Maart 2017 Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
dankje wel maar dat was nog niet helemaal wat ik zocht.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
zit er dan zoveel verschil in border collie's?
|
|
|
|
Haarlemmertje
Duizendpoot Lid sinds: 19 Maart 2017 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(0)
|
Of leren breien, Thamara
|
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
of heb je hier wat aan vraag het aan haar |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze dames hebben internet afgezocht om je van dienst te zijn. Je zou ook zelf kunnen zoeken. Dit forum is geen doorgeefluikje van patronen. We zijn altijd bereid om mensen, die vastlopen in een patroon of beschrijving, verder te helpen en we willen best mee helpen zoeken, maar we doen dit wel gratis en voor niks.
Als je niet van amigurumi houdt of liever een levensechtpatroon hebt, kun je dat beter meteen vermelden, dat scheelt zoekwerk. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |