Haken |
Reageer |
Autheur | |
Wies
Newbie Lid sinds: 27 Augustus 2018 Locatie: Landgraaf Status: Offline Points: 35 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Augustus 2018 om 16:02 |
hallo
is er iemand die mij kan helpen ik heb een knuffel gehaakt met het hoofdje en lijfje aan elkaar. nu ben ik de knuffel aan het vullen maar het hoofdje blijft wiebelen. Hoe los ik dit op? |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(1)
|
https://forum.hobbydoos.nl/voor-een-stevige-nek-bij-pop-een-gehaakte-pop_topic45357_post692069.html?KW=hoofd#692069
misschien vindt ge hier al een antwoord |
|
|
|
Wies
Newbie Lid sinds: 27 Augustus 2018 Locatie: Landgraaf Status: Offline Points: 35 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(1)
|
ik gebruik tussen lijf en hoofd vaak een pappilot. Misschien een uit proberen.
|
|
Wies
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb pappilots gekocht en werkt perfect.
Dank je wel |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Wies
Post Options
Thanks(0)
|
hoi,
het volgende patroon kom ik niet uit. er staat 13 v. minderen, 12 v. minderen. in 1 toer 12 v. minderen, 11 v. minderen. in 1 toer Maar als ik ga minderen heb ik op het einde van de toer niet voldoende steken om nog een keer te minderen. kan iemand me weer ff op weg helpen? |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik lees het zo: Na 13 vasten, 1 steek minderen (twee samen haken) na 12 vasten 1 steek minderen dan heb je 26 steken over Na 12 vasten, 1 steek minderen, na 11 vasten 1 steek minderen dan heb je 24 steken over Na 11 vasten, 1 steek minderen, na 10 vasten 1 steek minderen dan heb je 22 steken over
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Wies
Post Options
Thanks(0)
|
dit heb ik dus een aantal keren geprobeerd maar ik kom steeds een steek te kort
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt.... je komt te kort... Dan creatief zijn en de 13 vastenvervangen voor 12 steken ? En dan de 12 vasten vervangen voor 11 ? enz.. Maar misschien zijn er dames die het beter weten dan ik. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Schrijf het aantal steken eens erbij, met het resultaat dat het worden moet. Wordt het misschien iets duidelijker voor ons.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |