Mantel sidonie |
Reageer |
Autheur | |
Liezewies
Newbie Lid sinds: 15 Februari 2020 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Februari 2020 om 12:55 |
Telpatroon 2 klopt niet, ik moet 18nld herhalen, maar staan maar
13 nld in patroon. Iemand juiste? Anders zal kabel fout doorlopen.. Boek nr 165 -T18 - 628 Hopelijk kan iemand helpen |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
De patronen hebben wij niet. Als het zo beschreven staat heeft iedereen dezelfde uitleg en telpatronen.
Zijn de eerste 5 naalden van het telpatroon gewoon rechts breien? En staat het niet geschreven in het patroon? (niet het telpatroon maar gewoon geschreven taal) |
|
Liezewies
Post Options
Thanks(0)
|
Kan ik ergens een foto doorsturen?
Is enkel een telpatroon op tekening, De uitleg van blauw en groen is nergens terug te vinden. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
via mupload kunt ge een foto hier plaatsen. De volledige link met alle haakskes voor forums gebruiken en hier plakken.
Staat er echt 18 naalden of bedoelen ze misschien telpatroon 2, 18 keer herhalen?deze vest? |
|
Liezewies
Post Options
Thanks(0)
|
Er zijn 5 telpatronen, de nld kloppen.
Maar bij telpatroon 2, niet. Het lijkt alsof de afbeelding niet volledig doorkwam. Want onderaan zie je nog streepjes maar niet meer in vakjes, denk echt fout in druk. Maar kabel moet echt doorlopen hè! Foto lukt mij niet😏 Via e-mail? |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zal u een mail sturen en als die aankomt haalt ge uw mailadres hier dan weg. (op post options rechts klikken en wijzigen en dan uw mailadres verwijderen en niet vergeten op reageer of update onderaan te klikken).
Als het echt een stuk is dat er niet opstaat vrees ik er echter voor. heel waarschijnlijk zit ik nu in uw ongewenste. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |