Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBinnenkort? Nieuw vlees!!!!!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Binnenkort? Nieuw vlees!!!!!
    Posted: 29 Augustus 2008 om 22:47

Durf er reeds maanden niet aan te beginnen uit vrees voor m'n eigen teleurstelling!

Hopelijk eindelijk de gewenste reactie!!!En beter gezegd zie ik es wat ik gemaakt heb!!!!!

Ja!!Je weet wel...een leeuw van horoscoop,he!!!Ijdel als geen een!!!!!!Gek,hé!!!

Ik kan het niet laten om es voor anderen te breien!!!En ik moet ook zeggen!!!Wat ik voor mijn 3 dochters maak of brei??????(zie ze nog steeds als dochtertjes) maar gelukkig en helaas !!!Vlees groeit!!!!Dusse!!Dochters!!!!

Het word gedragen en gewassen en gedragen en zéér zorgvuldig gewassen!!!!!

Maar als ik iets voor anderen brei dan...breekt gewoon m'n hart!!!!Zoals m'n ponchotrui van vorige winter(voor metekind? waar ik echt met al m'n krachten uit m'n put aan het kruipen was? Nog nooit gezien!!!!!Zit in kast tot het in zak verdwijnt voor...??

Momenteel ben ik met verlof en ben ik wat zoals je wel al kon lezen???Euforisch!!!!

Maar spijtig genoeg keert dit weldra!!Alhoewel ik verzet zal aantekenen!!!!

Moet blijvend gelukkig zijn!!!!Want denk ,ben soms wat manisch!!!

Denk dit soms echt!!!???Nu ja,detail!!!!!!Wil dit niet echt meedragen!!!!

Maar nu back to the point!!!!!

Ik wil dolgraag van alles breien voor baby van broerlief!!!

Hij die ooit zei!!!Als er ooit es een rokje voor mannen bestaat!!Ik ben de eerste om die te dragen(  zou hij ook een leeuwke zijn????? Mais naturellementttttt)

Ik hoop dat hij niet minder verwacht??? Heb ik eindelijk een paspop bij!!!(lees baby) En het is een coole!!!)Onze Warre!!!!!

Wat ik overal en constant zie in zoveel draadjes en dit alles probeer te plaatsen in het ..later ..als Perlefientje ooit es??????

Ik denk???(hoop?)Dat hij verbaasd is dat ik nog steeds niets voor baby gemaakt heb!!!Ik denk dat hij wat als ik ben ?Of maak ik me wat wijs?

Enfin heb wol gekocht voor cle vest en hopelijk eindelijk es waardering!

Heb rekening gehouden met wat ze cool vinden enzo!!

Hebben jullie dit ook? Zo moeilijk es iets van apreciatie voor handwerk?

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2008 om 23:56

Moeilijk Perle, ik weet hoe je jezelf voelt.Probeer leuke ,, nieuwe ,, dingen te doen zodat het depressiefe gevoel niet te erg wordt.Laat je er niet te veel in terug vallen, wat ik wel al merk.

Helaas kan ik niet met je mee praten,waardering voor b.v. mijn vaders sokken krijg ik voldoende.

Het is gewoon moeilijk iets te maken voor een ander tenzij je heel goed hun smaak kent.

Groetjes Catharina

Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2008 om 00:15

Ik ben het helemaal met Catharina eens!!!  Probeer niet te veel terug te vallen want het is altijd moeilijker om weer uit een diepe put te raken dan als de put iets minder diep is. Als ik zoiets bij mezelf merk (heb ook al een paar behoorlijke dippen gehad ) en ik kom er zelf niet uit, dan ga ik naar mijn huisarts en vraag ondersteuning dmv medicijnen en ik praat heel veel met een hele lieve vriendin (ben wel naar een psycholoog geweest, maar dat werkte bij mij niet echt). Heel veel sterkte!!!

Misschien kun je je broer laten zien wat je voor de baby wilt gaan maken en met welke wol, dat voorkomt misschien teleurstelling al is het dan natuurlijk geen verrassing meer. Maar, zoals je al schreef, er is niets frustrerender als je iets voor iemand hebt gemaakt dat niet gewaardeerd wordt!!!!!

Groetjes
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2008 om 10:35
Ik sluit me helemaal bij de vorige berichtjes aan.
Groetjes Teunie
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2008 om 12:45

HE PERLE, IK KEN HET WEL. HEB OOIT VOOR IEMAND EEN VEST GEMAAKT. ER HEEFT HEEL VEEL WERK IN GEZETEN EN BEN ER TIJDEN LANG MEE BEZIG GEWEEST. VAN TE VOREN HAD IK HAAR GEVRAAGD OF ZE HET ZOU WILLEN HEBBEN EN TOEN WAS ZE HEEL ENTHOUSIAST. HELAAS HEB IK NOOIT GEZIEN DAT ZE HET DROEG. IK DENK DAT ZE HET NIET MOOI VIND, OF HET ZIT NIET LEKKER. ZE HEEFT ER NOOIT MEER WAT VAN GEZEGT. IK HEB EEN KEER NOG GEVRAAGT OF ZE HET WEL EENS AAN HAD. TOEN ZEI ZE: ALS IK HET 'S AVONDS KOUD HEB SLA IK HET LEKKER OM ME HEEN. IK WAS ENORM TELEURGESTELD. ALS ZE LIEVER EEN PLAID HAD GEWILD HAD IK ER MET PLEZIER EEN GEKOCHT VOOR HAAR. MAAR DIT IS ALS VEST BEDOELD. WAT ZE VOLOP KAN DRAGEN.

TOEN HEB IK BESLOTEN OM VOORTAAN ALTIJD MET MENSEN SAMEN HET PATROON UIT TE ZOEKEN, SAMEN HET GAREN TE GAAN KOPEN DAN PAS VOOR IEMAND IETS TE MAKEN. DAT WERKT VEEL BETER EN IK KRIJG VEEL MEER WAARDERING VOOR WAT JE MAAKT. EN HET VERASSINGSEFFECT BLIJFT TOCH WEL OMDAT JE NOOIT PRECIES WEET HOE HET ERUIT KOMT TE ZIEN ALS JE HET UITEINDELIJK IN JE HANDEN HEBT.

ENNE WAT TINKERBELL SCHREEF IS EEN HEEL GOED IDEE. GA EENS NAAR JE HUISARTS. WIE WEET SCHRIJFT HIJ IETS VOOR WAT HEEL GOED HELPT. IK HEB EEN AANTAL JAAR GELEDEN WEL HULP VAN EEN PSYCHOLOOG GEHAD EN ZONDER MEDICIJNEN BEN IK ER UITEINDELIJK HELEMAAL BOVENOP GEKOMEN. SOMS IS HET GOED ALS IEMAND ANDERS EENS DIE LAATJES IN JE HOOFD OPENTREKT WAAR JE MET GROTE LETTERS: OP SLOT OF VERBODEN TOEGANG OP HEBT GEZET OMDAT HET TEVEEL PIJN DOET OM ER AAN TE DENKEN. HET DOET EVEN FLINK ZEER MAAR RUIMT ENORM OP.

REST MIJ VOOR JOUW NOG EEN HELE DIKKE KNUFFEL!!!!

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2008 om 21:32
lieve Perle heel veel sterkte  
groetjes Thea
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2008 om 00:10
.......................................................PERLE STERKTE
groetjes geesje
Back to Top
Houtdraakje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2008 om 11:45

och jeetje,

ja dat ken ik wel, met liefde en heeel veel plezier, vooral om het straks te kunnen geven, iets maken en dan wordt het aangepakt alsof het een pondje tomaten is... Maar dat zegt niets over jou en ook niet over hetgene wat jij met zoveel moeite en liefde hebt gemaakt hoor. Probeer te genieten van de lol die jij er van gehad hebt. Als mensen niet zelf handwerken, kunnen ze namelijk ook niet begrijpen wat een energie en liefde erin verwerkt zit. En dat kun je ook niet altijd kwalijk nemen. Tuurlijk dragen jouw dochters het en hun kinderen ook wel weer hoor, want die hebben het proces van dichtbij meegemaakt. Probeer dicht bij jezelf te blijven en geniet van het maakproces.. En heel veel sterkte toegewenst om uit deze dip te komen.

Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2008 om 12:15

Gelukkig dat jullie toch héél anders reageren!!!!!

Eingelijk mag ik zo niet denken ,ik moet aan het kleintje denken en hopelijk zal het vestje hem deugd doen!!!!

Het is ook niet voor onmiddelijk!!!Voor de koudere wintermaanden en nu is het stràlend weer!!!!!!

Ik wilde ook niet depri overkomen hoor!!!!Momenteel voel ik me best oké!!!!

Zou dat aan mijn sokken liggen?Die momenteel nog steeds super lukken?

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2008 om 12:53

DAT LIGT NIET AAN JE SOKKEN. DAT LIGT AAN JE ZELF! AAN JE WILSKRACHT! GOED VAN JE DAT JE JE NIET LAAT KISTEN. ENNE DIE SOKKEN GEVEN JE NATUURLIJK TOCH WEL NET DAT BEETJE POSITIEVE ENERGIE MEER DIE JE ZO GOED KAN GEBRUIKEN. ZET M OP, PERLE!!

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2008 om 13:48

he Perle ,ik ken dat gevoel,ik zoek altijd samen met de kinderen de patronen uit,soms ook het garen,gaat altijd goed en ze waarderen het enorm,voor anderen brei ik niets ,hoe vaak ze het ook vragen,geeft mij teveel stress.

En een dipje ,je weet het ,is niet erg,je komt er iedere keer weer uit,laat je alleen niet te diep in die put zakken,maar roep op tijd hulp in,van wie dan ook.

heb dat zelf jaren geleden ook gedaan,heeft veel tijd en ellende gekost,maar er moest ook veel uit,wat verstopt zat.ik heb er nu alleen maar profijt van.

en sokken breien of iets anders helpt ook,je moet je er alleen niet achter verschuilen.

Kop op Perle!!

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2008 om 17:52

Wat mij opvalt in dit berichtje en vele andere berichten , dat wij creatievelingen , ergens dezelfde karaktertrekken hebben. Niet in alles zijn we gelijk, kan natuurlijk ook niet, maar velen hebben wel het zelfde doorgemaakt of maken het nu door.Regelmatig zit ik met een glimlach van herkenning, en allemaal dragen wij door onze ervaringen, ons steentje bij om iemand te helpen.

Daarnaast hebben we met elkaar ook nog heel veel plezier.Wie in de wereld heeft zoveel ,, vrienden,, als wij hier met elkaar?.

Het doet mij in ieder geval goed jullie allemaal via dit forum te hebben leren kennen.

Groetjes Catharina

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2008 om 18:30

Precies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb hetzelfde gevoel hierbij!!!!!!!!

En heb inderdaad nog nooit zoveel vrienden gehad!!!!!!!!!!!!!!

Voel me rijk!!!!!En niet alleen!!!!!!Dank je allemaal!!!!

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2008 om 18:46
heb hetzelfde gevoel,door toeval komt iedereen hier terecht,velen hebben aardig wat te verstouwen,maar juist het forum helpt hierbij,,soms zonder het te weten.en ik denk ook dat  het creatief bezig zijn,een stukje kracht geeft.
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2008 om 20:24
Hoi Perle, je hebt bij de wolkeuze al rekening gehouden met wat je ze leuk vinden dan moet het toch haast al goed komen. En met de waardering voor het werk zal het vast en zeker wel goedkomen (van een man die aangeeft ook wel in rok te willen lopen ).
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 September 2008 om 17:28
Originally posted by catharina catharina wrote:

Wat mij opvalt in dit berichtje en vele andere berichten , dat wij creatievelingen , ergens dezelfde karaktertrekken hebben. Niet in alles zijn we gelijk, kan natuurlijk ook niet, maar velen hebben wel het zelfde doorgemaakt of maken het nu door.Regelmatig zit ik met een glimlach van herkenning, en allemaal dragen wij door onze ervaringen, ons steentje bij om iemand te helpen.

Daarnaast hebben we met elkaar ook nog heel veel plezier.Wie in de wereld heeft zoveel ,, vrienden,, als wij hier met elkaar?.

Het doet mij in ieder geval goed jullie allemaal via dit forum te hebben leren kennen.

lees dit nu pas, maar sluit mij hier volledig bij aan hoor.  voor iedereen.

GROETJES ANGELA
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 September 2008 om 17:46
catharina schreef:

T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 September 2008 om 20:23
Originally posted by pralientje pralientje wrote:

catharina schreef:

ik sluit mij hier ook bij aan

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 September 2008 om 21:16
Originally posted by catharina catharina wrote:

........lees dit nu ook pas..en ook ik sluit mij hier bij aan
groetjes geesje
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 September 2008 om 23:29
Ook hier in, zijn we het blijkbaar vaak met elkaar eens ......een grote vrienden kring....met ieder zijn eigen inbreng .
TONY
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns