Grote verrassing: updat op 2 |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Maart 2011 om 23:33 |
Aanstaande vrijdag ben ik 25 jaar in dienst. Of ze wat gaan doen, weet ik niet, maar het is wel gebruikelijk. Ze hebben al wel een verrassing gestuurd. We lagen afgelopen dinsdagmorgen (7 uur) nog lekker te slapen, toen er bij ons aangebeld werd. Ik sliep nog als een blok en heb de bel niet gehoord. Onze dochter wel en die kwam bij ons informeren of we soms doof waren. Toen hoorde ik hard praten onder de carport en ik dacht nog: wat heeft die krantenjongen nu weer. Normaal is hij er al om een uur of 6, en in zijn uppie, maar nu waren ze met zijn tweetjes en stonden heel hard te kletsen. Het bleek dus geen krantenjongen te zijn, maar een soort ontbijtservice die ons een ontbijtje kwam brengen. Ik kan jullie wel zeggen dat ik enorm verrast was. Zeker toen bleek dat ze ook nog een foto van me hebben gemaakt. Sta je daar aan de deur met je ogen op half 7, je haren alle kanten uit en de rafels aan je nachthemd. Maar we hebben wel lekker gesmuld van de inhoud van de tas.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh wat een leuke verrassing!!! Ik denk dat je nog vaak naar die foto zal kijken
![]() ![]() Alvast gefeliciteerd met je 25 jarig jubileum!!! |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
wat een leuke verrassing! gefeliciteerd!!!
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
wat leuk zeg.
spannend voor vrijdag |
|
![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Gefeliciteerd met je jubileum!
|
|
![]() |
|
breinaald ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
wat een leuke verrassing en ook nog gefeliciteerd
|
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
Wat lief dat je "ontbijt op bed" kreeg!
Proficiat met je jubileum! |
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Ja, dat doet me denken aan toen ik 50 werd, Gefeliciteerd met je 25 jarig jubileum, groetjes irene |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Wat een leuke verrassing, Gefeliciteerd hoor, 25 jaar bij
dezelfde zaak werken super hoor. |
|
![]() |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
ooohhh dat was zeker een verrassing, als je alles van te voren weet dan is het geen verrassing meer ik wens je morgen een hele fijne dag GENIET ervan |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Leonie, Van harte gefeliciteerd met je 25 jarig jubileum. We zullen niet om de foto vragen maar willen wel graag weten hoe het geweest is vrijdag. Veel plezier in ieder geval. p.s. mijn man was in december 25 jaar bij het bedrijf en we hebben een knalfeest gehad. Heel leuk.Hoop jij ook. |
|
![]() |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Wat een leuke verassing zeg ,ik heb op het werk een ook iets gekregen ook al werkte ik niet toen zat ik al 2 jaar op ziekenkas
|
|
![]() |
|
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Vind ik ook. En alvast gefeliciteerd met je 25 j. jubileum hoor! Groet, Tineke01 ![]() |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Een knal-verrassing!! En alvast gefeliciteerd!!!!
|
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Wat een tijd. Al 25 jaar. Geweldig hoor. Leuk om zo een ontbijt te krijgen. Daar kijk je met veel plezier op terug. Daar hadden ze geen foto voor hoeven maken... Ik hoop dat je een super feest hebt morgen. Heel veel plezier.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
leonie wat een leuyke verassing. en gefeliciteerd met deze mijlpaal. kanp hoor. 25 jaar!!!! ik hoop dat je nog veel meer verassing op de "echte" dag morgen dus krijgt. genieten er van hoor want het komt niet weer. |
|
![]() |
|
![]() |
|
hesterkerstgek1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
zo dat is nog eens een verrassing leonie,hahahahaha wat zal je er grappig uit hebben gezien voor de foto ,komt die in een krant?blad???of wat,als je hem ook krijgt misschien leuk om te laten zien hier op de club,hahahahah maar gefeliciteerd met je 25 jarig jubileum van je werk!!!! |
|
GROETJES HESTER
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik hoop zelf dat die foto nergens zal opduiken. Ik zie er niet uit, op blote voeten met mijn haar alle kanten op. Maar ik ben bang dat hij in het personeelsblad op zal duiken
![]() Wat morgen betreft, ik wacht af, ik laat het over me heen komen |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
leonie wat een leuke verassing, gefeliciteerd met je,
25 jarig jubileum |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |