Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nog een vraagje;)

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Juliaaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juliaaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nog een vraagje;)
    Posted: 03 Juni 2011 om 21:20
heey iedereen,

ik ging net leuk filmpjes kijken en zo, kom ik een filmpje tegen van flash mobs. Dit is iets waarbij een groep mensen oppeens gaat dansen en/of zingen en abrupt weer uit elkaar gaan. ik ben heel erg organiseren achtig, en mij leek dat dus leuk om te doen. Allereers, om te beginne zal ik even vragen of jullie dit een leuk ideetje vinden, en misschien zullen mee doen. Ik hoop niet dat het verkeerd terecht komt omdat het niets met haken,breien, naaien en vilt te maken heeft, maar het is wel creatief, toch . dus mijn vraag, wie lijkt het leuk, en wie wil meedoen???

groetjes Julia
Weet ik even niet;)
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 00:22

ik heb dat ook al eens gezien , lijkt me prettig .

alleen kan ik moeilijk effe naar nederland komen e

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 10:00
Kun je zoiets niet via school organiseren?

Wel snel dan, straks is het vakantie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 10:26
Om zoiets te organiseren komt heel veel bij kijken, dat doe je niet zomaar. Dit kost weken van voorbereiding. Als je even zoekt op Youtube dan staat daar een filmpje over de voorbereiding van de  flas hmop op het station in Antwerpen. Daar dansen ze een stuk uit de Sound of Music, schitterend mooi maar heel veel werk om zoiets te organiseren want het moet ook wel een beetje gelijk gaan en het is niet zomaar een dansje.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Juliaaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juliaaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 10:34
Ik weet het , maar ik heb een stappenplan . mn eerste stap is informeren wie hey allemaal leuk vind, en daarna of er mensen bij zouden zitten die me kunnen helpen met de choreografie en ga zo maar door. Dus ik ben nou nog bezig met informeren en zo, ik weet waar ik aan begin
Weet ik even niet;)
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 10:43
Ik wens je veel succes maar heb er een hard hoofd in, zou het knap vinden als je ongeveer 100 mensen bij elkaar krijg die allen afzonderlijk gaan oefenen met als eindresultaat een flitsend geheel wat gelijk en vloeiend een mooie flash mop neer zet op een openbare locatie als bv een station. Als je dat lukt krijg jij van mij een dik applaus
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 21:40
Wij deden op onze middelbare school altijd de hoky poky op feesten, dat was onze schooldans, ik weet niet of er zulke makkelijk te leren dansjes bestaan.

Je zou ook kunnen afspreken dat iedereen zwaait met een lichtje zoals bij concerten of dat speciale handgeklap van Radio GaGa van Queen. Het gaat er maar om dat het opvalt dat een hele menigte hetzelfde doet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns