nog een vraagje;) |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Juliaaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Juni 2011 om 21:20 |
heey iedereen,
ik ging net leuk filmpjes kijken en zo, kom ik een filmpje tegen van flash mobs. Dit is iets waarbij een groep mensen oppeens gaat dansen en/of zingen en abrupt weer uit elkaar gaan. ik ben heel erg organiseren achtig, en mij leek dat dus leuk om te doen. Allereers, om te beginne zal ik even vragen of jullie dit een leuk ideetje vinden, en misschien zullen mee doen. Ik hoop niet dat het verkeerd terecht komt omdat het niets met haken,breien, naaien en vilt te maken heeft, maar het is wel creatief, toch ![]() groetjes Julia |
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik heb dat ook al eens gezien , lijkt me prettig . alleen kan ik moeilijk effe naar nederland komen e |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23734 |
Kun je zoiets niet via school organiseren?
Wel snel dan, straks is het vakantie. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Om zoiets te organiseren komt heel veel bij kijken, dat doe je niet zomaar. Dit kost weken van voorbereiding. Als je even zoekt op Youtube dan staat daar een filmpje over de voorbereiding van de flas hmop op het station in Antwerpen. Daar dansen ze een stuk uit de Sound of Music, schitterend mooi maar heel veel werk om zoiets te organiseren want het moet ook wel een beetje gelijk gaan en het is niet zomaar een dansje.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
Juliaaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
Ik weet het , maar ik heb een stappenplan
![]() ![]() |
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Ik wens je veel succes maar heb er een hard hoofd in, zou het knap vinden als je ongeveer 100 mensen bij elkaar krijg die allen afzonderlijk gaan oefenen met als eindresultaat een flitsend geheel wat gelijk en vloeiend een mooie flash mop neer zet op een openbare locatie als bv een station. Als je dat lukt krijg jij van mij een dik applaus
![]() |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23734 |
Wij deden op onze middelbare school altijd de hoky poky op feesten, dat was onze schooldans, ik weet niet of er zulke makkelijk te leren dansjes bestaan.
Je zou ook kunnen afspreken dat iedereen zwaait met een lichtje zoals bij concerten of dat speciale handgeklap van Radio GaGa van Queen. Het gaat er maar om dat het opvalt dat een hele menigte hetzelfde doet. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |