Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ff nieuwsgierig...

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ff nieuwsgierig...
    Posted: 24 Oktober 2011 om 13:58

Ik zie bij de creaties de mooiste dingen voorbij komen! Leuk om ze allemaal te zien en bij heel veel dingen denk ik: IKKE OOK DOEN... (sorry voor het taalgebruik, geinspireerd door mijn peuters thuis)

Maar dan denk ik: en wat ga je ermee doen als het af is???

Waar ik nu zo nieuwsgierig naar ben: Wat doen jullie met jullie creaties????

-drgini-

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 14:22
Weggeven, gebruiken of alleen maar in de kast laten staan...
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 14:27
Idd net als Ieke: weggeven of gewoon neerzetten
groetjes miranda
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 14:42
Goeie vraag , ik vraag het me ook altijd af (meestal pas wanneer ik iets af heb), wat moet ik hier nou weer mee? Nou staan mijn kinderen altijd wel klaar om het gefrutselde meteen in beslag te nemen, maar vaak geef ik ze ook aan anderen weg.
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 15:02

JA NET ALS DE REST, TE PRONK ZETTEN, DAN WEGGEVEN OF ER IS VAN TE VOREN AL BESLAG OP GELEGD DOOR DE KLEINKIDNEREN, OF GEWOON IN DE KAST LEGGEN EN DAN KOMT ER AF EN TOE WEL EEN GOED DOEL VOORBIJ.

HET GAAT TENSLOTTE OM HET PLEZIER VAN HET MAKEN, HET BEZIG ZIJN DENK IK ALTIJD MAAR. EN ELKE HOBBY KOST GELD. DUS GEEN PROBLEEM.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 15:04
Hetzelfde recept als boven. Groetjes, Lida.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 15:48
Weggeven, vroeger aan een Kerstmarkt, nu aan het Rode Kruis. Soms doe ik dingen in opdracht, nou ja als het lief gevraagd wordt, en dan reken ik voor de grap precies de wol, op de keukenweegschaal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 16:12
weggeven, verkopen (heb al 1 keer op een markt gestaan) of
gebruiken.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 18:37

Het meeste gebruik ik zelf. Ik maak vooral kleding. Maar natuurlijk worden nieuwe nichtjes en neefjes altijd verwelkomt met iets nieuws. De aanstaande moeder mag het altijd uitzoeken. En op verzoek maak ik ook vaak wel iets voor (schoon)zussen. Maar ook dan moeten ze het zelf uitzoeken en zelf vragen. Ik ben anders bang dat mensen het niet mooi genoeg vinden en het in de kast laten hangen. Dat vind ik zonde van mijn werk.

Knuffels maak ik ook wel maar veel minder. Wel eens een sleutelhanger of knuffel als extra cadeautje voor een jarig kind. Manuel geeft niet om knuffels en poppen. Dus dat is ook niet echt een reden om toch iets te maken. Heb wel heel veel knuffels op mijn verlanglijst/nog-te-maken-lijst staan. Gewoon omdat ik ze zo leuk vind om te maken.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 18:44

voor de kids, als kadootje, en soms voor de verkoop.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 18:56
Ik maak voornamelijk omslagdoeken, wraps en sjaals en die draag ik lekker allemaal zelf. Ook maak ik er voor een verjaardag als ik weet dat de jarige het ook leuk vindt en het draagt
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 18:56
Verkopen voor een klein prijsje voor het KWF, de KiKa en deze maand voor de Pink Ribbon (alleen amteriaalgeld gaat er dan vanaf) maar ik maak dus niet van die pr8 creaties als de andere Hobbydoosjes, ander werk zogezegd, 'k haak wel kleine jurkjes maar het haken van knuffels & zo laat ik aan mijn dochter over.
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 05:49
Ik heb zelf 3 kinderen die graag hun hele bed vol knuffels hebben, en anders zijn er nog altijd neefjes, nichtjes, vriendjes...............

groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 08:19

maak alleen knuffels

en zoals velen, weggeven of op de kast zetten

Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 08:50

Wat leuk om allemaal te lezen...

Mijn huis zie ik nog niet vol met gehaakte knuffels staan. Mijn kids hebben een paar favorieten en de rest beland in een mand...

Ik maak nu wel wat haarknipjes met bloemen op verzoek, maar daarna moet ik maar op zoek naar iets 'nieuws'. Een lekkere wrap/col/omslagdoek voor mezelf lijkt me ook heerlijk!!!!

-drgini-

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 10:05
Als ik iets brei of haak is het voor het gezin ,maar nu maak ik al eens iets voor andere mensen en dan moeten ze juist de wol betalen ,maar ook niet voor iedereen  de vriendenkring
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 16:40
Ik heb wel eens wat weggegeven aan familie of bekenden maar er zijn ook dingen die ik zelf houd of voor mezelf heb gemaakt.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
breimaan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breimaan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 10:08

Meestal geef ik mijn knuffels weg. Er is altijd wel iemand die ze graag wil hebben. Ook maak ik wel dingen op verzoek.

En mijn zoon zegt altijd dat het het belangrijkste is dat je plezier hebt in de dingen die je doet. Dus maakt het voor mij ook niet zo uit als iets wel eens in mijn doos met knuffels verdwijnt. Ik ben gewoon verslaafd aan breiein en haken en heb er veel plezier in.

http://breimaan.blogspot.com/

groetjes, breimaan
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 10:35

@ breimaan. Je zoon heeft groot gelijk. Je vind het zelf leuk om te doen en als anderen er ook nog plezier aan kunnen beleven is dat mooi meegenomen.

Groetjes, van een medeverslaafde.

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 19:21
Even bijhouden en bewonderen en dan weggeven,  en ik heb ook al een toydrop of twee gedaan voor The Toy Society

Groetjes
Vifke
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns