ff nieuwsgierig... |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
drgini ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 778 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Oktober 2011 om 13:58 |
Ik zie bij de creaties de mooiste dingen voorbij komen! Leuk om ze allemaal te zien en bij heel veel dingen denk ik: IKKE OOK DOEN... (sorry voor het taalgebruik, geinspireerd door mijn peuters thuis) Maar dan denk ik: en wat ga je ermee doen als het af is??? Waar ik nu zo nieuwsgierig naar ben: Wat doen jullie met jullie creaties???? -drgini- |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Weggeven, gebruiken of alleen maar in de kast laten staan...
|
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Idd net als Ieke: weggeven of gewoon neerzetten
|
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Goeie vraag
![]() |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
JA NET ALS DE REST, TE PRONK ZETTEN, DAN WEGGEVEN OF ER IS VAN TE VOREN AL BESLAG OP GELEGD DOOR DE KLEINKIDNEREN, OF GEWOON IN DE KAST LEGGEN EN DAN KOMT ER AF EN TOE WEL EEN GOED DOEL VOORBIJ. HET GAAT TENSLOTTE OM HET PLEZIER VAN HET MAKEN, HET BEZIG ZIJN DENK IK ALTIJD MAAR. EN ELKE HOBBY KOST GELD. DUS GEEN PROBLEEM. |
|
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14117 |
Hetzelfde recept als boven. Groetjes, Lida.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23714 |
Weggeven, vroeger aan een Kerstmarkt, nu aan het Rode Kruis. Soms doe ik dingen in opdracht, nou ja als het lief gevraagd wordt, en dan reken ik voor de grap precies de wol, op de keukenweegschaal.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
tammie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
weggeven, verkopen (heb al 1 keer op een markt gestaan) of
gebruiken. |
|
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/ |
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Het meeste gebruik ik zelf. Ik maak vooral kleding. Maar natuurlijk worden nieuwe nichtjes en neefjes altijd verwelkomt met iets nieuws. De aanstaande moeder mag het altijd uitzoeken. En op verzoek maak ik ook vaak wel iets voor (schoon)zussen. Maar ook dan moeten ze het zelf uitzoeken en zelf vragen. Ik ben anders bang dat mensen het niet mooi genoeg vinden en het in de kast laten hangen. Dat vind ik zonde van mijn werk. Knuffels maak ik ook wel maar veel minder. Wel eens een sleutelhanger of knuffel als extra cadeautje voor een jarig kind. Manuel geeft niet om knuffels en poppen. Dus dat is ook niet echt een reden om toch iets te maken. Heb wel heel veel knuffels op mijn verlanglijst/nog-te-maken-lijst staan. Gewoon omdat ik ze zo leuk vind om te maken. |
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
voor de kids, als kadootje, en soms voor de verkoop.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Ik maak voornamelijk omslagdoeken, wraps en sjaals en die draag ik lekker allemaal zelf. Ook maak ik er voor een verjaardag als ik weet dat de jarige het ook leuk vindt en het draagt
![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Verkopen voor een klein prijsje voor het KWF, de KiKa en deze maand voor de Pink Ribbon (alleen amteriaalgeld gaat er dan vanaf) maar ik maak dus niet van die pr8 creaties als de andere Hobbydoosjes, ander werk zogezegd, 'k haak wel kleine jurkjes maar het haken van knuffels & zo laat ik aan mijn dochter over.
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
malofa ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Ik heb zelf 3 kinderen die graag hun hele bed vol knuffels hebben, en anders zijn er nog altijd neefjes, nichtjes, vriendjes...............
groetjes Wenke |
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
maak alleen knuffels en zoals velen, weggeven of op de kast zetten |
|
![]() |
|
drgini ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 778 |
Wat leuk om allemaal te lezen... Mijn huis zie ik nog niet vol met gehaakte knuffels staan. Mijn kids hebben een paar favorieten en de rest beland in een mand... Ik maak nu wel wat haarknipjes met bloemen op verzoek, maar daarna moet ik maar op zoek naar iets 'nieuws'. Een lekkere wrap/col/omslagdoek voor mezelf lijkt me ook heerlijk!!!! -drgini- |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Als ik iets brei of haak is het voor het gezin ,maar nu maak ik al eens iets voor andere mensen en dan moeten ze juist de wol betalen ,maar ook niet voor iedereen de vriendenkring
|
|
![]() |
|
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Ik heb wel eens wat weggegeven aan familie of bekenden maar er zijn ook dingen die ik zelf houd of voor mezelf heb gemaakt.
Groetjes, Tineke01 |
|
![]() |
|
breimaan ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Meestal geef ik mijn knuffels weg. Er is altijd wel iemand die ze graag wil hebben. Ook maak ik wel dingen op verzoek. En mijn zoon zegt altijd dat het het belangrijkste is dat je plezier hebt in de dingen die je doet. Dus maakt het voor mij ook niet zo uit als iets wel eens in mijn doos met knuffels verdwijnt. Ik ben gewoon verslaafd aan breiein en haken en heb er veel plezier in. |
|
http://breimaan.blogspot.com/
groetjes, breimaan |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14117 |
@ breimaan. Je zoon heeft groot gelijk. Je vind het zelf leuk om te doen en als anderen er ook nog plezier aan kunnen beleven is dat mooi meegenomen. Groetjes, van een medeverslaafde. |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Even bijhouden en bewonderen en dan weggeven, en ik heb ook al een toydrop of twee gedaan voor The Toy Society
Groetjes Vifke |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |