Kerstgroep klaar !!! |
Reageer ![]() |
Pagina 123 4> |
Autheur | |
Kralemie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Juni 2013 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Juni 2013 om 22:28 |
Even voor de kerst ben ik gestart met het haken van een kerstgroep. Het eerste deel is al helemaal klaar.
De patroontjes kocht ik hier: http://www.e-patternscentral.com/detail.html?prod_id=4491 en http://www.e-patternscentral.com/detail.html?prod_id=8394&cat_id=552&criteria= . Ze zijn in het engels dat was soms wel een beetje zoeken voor mij maar na een tijdje went dat wel. Ik moet zeggen dat het patroon van zeer goede kwaliteit is. ![]() ![]() Maar ik wilde nog lekker doorhaken en toen vond ik de santons groep op de site van Jessica Tromp ( http://www.jessica-tromp.nl/haakpatronen/kerststal%20figuren.htm ). Voor de kleertjes volgde ik haar patroon maar de poppetjes zelf heb ik met het andere patroon gemaakt. De gezichtjes vond ik mooier en zo pasten ze meteen ook beter bij de vorige serie. Mijn santons zijn nog niet helemaal klaar maar hier alvast een voorsmaakje:) de pelgrim met z'n hondje: ![]() de verlichte : ![]() de molenaar ![]() een visser ![]() en dan nog de wolspinster en het bloemenmeisje met haar roosjes uit fimo klei ![]() En dan nog de houthakker : ![]() Er zijn er nog een paar in de maak, als ze klaar zijn zet ik ze hier nog bij. (nog meer foto's op mijn blogje: http://annemiesblogje.skynetblogs.be/gehaakte-kerstfiguren-crocheted-christmass-creche/ ) |
|
groetjes,
Annemie |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wat geweldig mooi ik val echt voor de dieren ,maar de rest is ook prachtig
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Öoooooo wat prachtig zeg
Heel erg mooi Echt fantastisch |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Heel mooi gemaakt,ik val ook voor de dieren
|
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
J@nke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
GE-WEL-DIG!
![]() |
|
![]() |
|
Molemieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Wauw super leuk en ook erg veel
![]() |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
hier heb ik maar 1 woord voor .......... SCHITTEREND !!!!!!
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
amifan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1168 |
Zoooo moooooooi, wow
|
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Geweldig!
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
ow die zijn mooi ,zou je de link waar je deze patroontjes kan betsellen willen plaatsen ik heb op de site van jessica gekeken maar kan die niet vinden
heb vorig jaar ook een kerstgreop gehaakt maar vind deze veel mooier
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
knap gedaan!!
![]() ![]() |
|
![]() |
|
damo ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
Ik heb vorig jaar ook een kerstgroep gebreid,maar deze is mooier.
Zou je het patroon willen delen voor degene die er belang bij heeft.
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Prachtig!!
|
|
![]() |
|
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Wat ontzettend mooi
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14112 |
Je kerstgroep is prachtig! ik heb hem een paar jaar geleden gehaakt, maar dan precies volgens het voorbeeld. Ik zie hier heel veel eigen inbreng en ideeën uit andere groepen. KNAP. Hier staat de groep van Jessica. http://www.jessica-tromp.nl/haakpatronen/kerststal%20figuren.htm |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Lidia2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
zo dat is echt geweldig best een hoop werk ook.
Groetjes, Lidia |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Wat mooi allemaal !
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Nou dit mag onder de rubriek. Kunstwerk!
Heel leuk! |
|
![]() |
|
sjaak ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Heel mooi,wat een beeeeeeldige schapen!!
![]() |
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
Loepke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |