Fennagaren |
Reageer | Pagina 123 10> |
Autheur | |
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Juli 2014 om 15:52 |
Ik heb een fijn bericht voor ons.vanaf volg.week donderdag is de fenna in de winkels
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
jottum joepie
ik wil deze graag kopen om een mooie kameleon mee te maken dus moet ik volgende week weer eens heeeeeeel vervelend op de fiets stappen naar het volgende dorp bij ons om de hoek hahaha echt niet vervelend doe ik graag en zeker voor een paar bolletjes garen groet nia |
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb al besteld en dan liggen ze het voor je weg.Se hebben 5 verschillende kleuren
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
o oké
ik had vorige week een andere vraag over garen en daar zieden ze we weten niet wat er binnen komt dus ik ga maar gewoon kijken en ga het wel zien wel fijn voor jou dat je het apart heb kunnen laten leggen zodat je zeker weet dat je het kunt kopen groet nia |
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het hoofdkantoor gebeld en toen de winkel
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de info Betty, Als ik even tijd heb ga ik er langs, misschien kom ik je tegen Nia, haha.
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel, Betty!
Nou, maar hopen dat ik er nu eens op tijd bij ben.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh wat errug! als t goed is , is donderdag mn nieuwe elektrische fiets klaar, en die moet natuurlijk uitgetest worden!! met een ritje naar t volgende dorp(lees wibra)natuurlijk,alhoewel of ik na t zien van de rekening daar nog de moed voor heb?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zeg aldoor tegen mezelf: "Je gaat niet, je koopt niets" en gelukkig heb ik een etentje op de soos die dag, nou vrijdag zal het schap wel leeg zijn. Maar ik wens iedereen vette buit met de nieuwe Fenna.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterk zijn hoor magtelt ha ha,die liggen volgende week bij jou in de bak gemêleerd op zolder
|
|
Groetjes jenny
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja de geest is willig, maar het bankpasje is zwak.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
zou zo maar kinnen MG
dat we elkaar tegen komen groet nia |
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Moet ik ook maar eens gaan kijken dab.
Bij Wibra toch :) |
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het schijnt dus dat de Fenna garen vanaf maandag 7 juli weer verkrijgbaar is in de winkels. Het is dus net wanneer de vracht wordt geleverd. Dit meer ter informatie voor de mensen waar de bevoorrading op maandag, dinsdag of woensdag is😃😃 Las dit net op de facebooksite wibra zie hieronder bericht:
Wibra 38 min. · Vandaag hebben we officieel bericht ontvangen dat vanaf maandag 7 juli de fenna weer wordt aangeleverd!! Welke dag jou filiaal de wol binnen krijgt is verschillend. Vraag dus snel na wanneer jou filiaal vracht krijgt en zorg dat je er optijd bij bent!! |
|
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel vreemd bericht.
Ben alvast even wezen vragen, maar ze wisten nergens van. Een tijdje geleden zijn de laatste dozen over alle filialen verdeeld met het uitdrukkelijke bericht er bij, dat dat echt de laatste waren. Volgens de verkoopster zetten mensen wel vaker iets voor de lol op het www. :( maar ik hou ze in de gaten |
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Het klopt wel hoor ik heb het hoofdkantoor gebeld en heb het in dewinkel zelfs al weg latten liggen
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ook hoor,ik kan het altijd weer terug geven.
Ze houden voor mij van iedere kleur 4 bollen apart,dan kan ik kiezen |
|
Groetjes jenny
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Er zijn 5 kleuren .Ik dacht de vorige x 4
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nog nooit met Fenna garen gewerkt. Blijkbaar is het heel mooi voor sjaals en omslagdoeken.
|
|
Grx
|
|
Gerbera
Post Options
Thanks(0)
|
Hebben jullie ook de wibra oepske?
Anders wil ik wel voor je kijken |
|
Groetjes jenny
|
|
Reageer | Pagina 123 10> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |