Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik zoek een haakpatroon van een dier of

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
grootkoerkamp View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 22 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 457
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer grootkoerkamp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2009 om 16:15
mimisa mag ik van jou het roze konijn grtj ineke
Back to Top
marianneke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 724
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marianneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2009 om 10:19
Originally posted by Eugenie Eugenie wrote:

mimisa mag ik van jouw dat roze konijn.

marianne als het goed is heb je mail. lastig hoor zo met die gekoppelde mail.



Heb ze ontvangen, super bedankt.
En mijn mailadres staat ook gewoon bij MSN-messenger in mijn profiel dus het had ook nog op de oude manier gekunnen.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2009 om 10:30
dat mailadres had ik ook genomen maar wist niet zeker of dat het goede was. kwam me wel bekend voor

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
saskia welmoed View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 01 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer saskia welmoed Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2009 om 20:14

Hallo Tinkerbell,

Ik zou heeeel graag het patroontje van Hello Kitty willen heben.

Lijkt me zo leuk voor mijn kleindochter.

Mijn email is :       

vanderduim@hotmail.com

alvast bedankt,

groeten,

Saskia

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2009 om 08:57


Deze is supergemakkelijk. Wel engels, maar zo ongeveer het duidelijkste patroon dat ik ooit gezien heb. En je hoeft alleen de instructies in de kaders te lezen volgens mij, de rest spreekt vanzelf. 2sc-inc betekent gewoon meerderen door 2 vasten in dezelfde vaste te maken, 2sc-dec betekent minderen door twee vasten samen af te haken.
En zij werkt met afgemaakte toeren, maar je kunt hem prima in spiralen haken. Leuk patroon om te doen trouwens.
(Als je op de aap klikt ga je nar het patroon).

Back to Top
*Ina* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 381
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Ina* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2009 om 14:41
ik heb hem opgeslagen bedankt hoor hij is erg leuk
Originally posted by L33ntje L33ntje wrote:



Deze is supergemakkelijk. Wel engels, maar zo ongeveer het duidelijkste patroon dat ik ooit gezien heb. En je hoeft alleen de instructies in de kaders te lezen volgens mij, de rest spreekt vanzelf. 2sc-inc betekent gewoon meerderen door 2 vasten in dezelfde vaste te maken, 2sc-dec betekent minderen door twee vasten samen af te haken.
En zij werkt met afgemaakte toeren, maar je kunt hem prima in spiralen haken. Leuk patroon om te doen trouwens.
(Als je op de aap klikt ga je nar het patroon).

Groetjes Ina
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2009 om 18:43

Tinkerbell,

Mag ik zo vrij zijn om ook het patroontje van Hello Kitty aan je te vragen? Ik vind hem zooooo schattig met al die lieve bloemetjes.......mijn mailadres is e.vegt10@chello.nl

 

Alvast enorm bedankt!!!

 

**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
stempelaar View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 144
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stempelaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2009 om 12:36

Hoi Eugenie, zie dat jij Kikkerpatroon hebt. Zou hem heel graag willen ontvangen van je ...

 

alvast bedankt

stempelaar
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2009 om 13:24
Oooooooh, misschien ben ik erg ongeduldig, maar ik zou zo graag het patroontje van Hello Kitty willen ontvangen, maar ik heb het nog niet gekregen. Sorry voor mijn ongeduld, hoor, maar is er toevallig iemand die me dat wil sturen alsjeblieft????
**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2009 om 13:49
is gestuurd
groetjes geesje
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2009 om 13:54
Dank je wel!! JOEPIE!
**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2008
Status: Offline
Points: 758
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2009 om 21:25

Hoi Iris, sorry dat ik niet heb gereageerd. We zijn het weekend weg geweest (naar Berlijn) en moest daarna weer even bijkomen......

Groetjes
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2009 om 21:38

Geeft helemaal niets, ik hoop dat je hebt genoten van het weekend weg........maar zoals ik al aangaf, ik was een beetje ongeduldig.......! Erg he, maar het is allemaal weer goed gekomen. Wellicht ga ik hem maken als kraamcadeautje voor een vriendinnetje, en aangezien het meisje nu drie weken is, ( we zijn precies 1 week, 1 dag en 1 uur na elkaar bevallen, grappig toch?), moet ik wel een beetje op gaan schieten. Ik heb alleen nog steeds het tempo met  haken van dikke dinges tegen de berg op, haha! Ik schiet echt niet op!!!

Kom maar lekker bij, haha!!!

**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
Maanhaasje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 373
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maanhaasje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2009 om 09:14
Zou ik ook van iemand het roze konijntje en het hello kitty
patroontje mogen hebben? Ze zijn zo onwijs leuk!
En had iemand nou ook kikker?

(wat doe ik mezelf aan met al die patronen, zo zit ik nog
100 jaar te haken denk ik hihi)

Mijn email is: info@sparklesdream.nl

Lieve groetjes
Thessa
Back to Top
biancaatje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biancaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2010 om 09:40
Originally posted by *Ina* *Ina* wrote:

Originally posted by Tinkerbel Tinkerbel wrote:

Misschien is Hello Kitty iets? Heb deze (met de hand) uitgeschreven in het nederlands...... Je kan de bloemetjes in verschillende kleuren roze maken

 

Hallo Tinkerbel die wil ik wel van je hebben die is schattig en dat vind ze vast prachtig, mijn e-mail adres is inaschutrup@gmail.com, alvast bedankt hoor super

Hallo ik zou graag het patroon van deze hello kitty willen hebben, mijn emailadres is bianca.1970@hotmail.com
Lieve groetjes Bianca
Back to Top
biancaatje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biancaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2010 om 09:41

Tinkerbell, Mag ik van jou het patroon van de hello kitty zeemeermin, zou mij dochter er erg blij mee maken.

Lieve groetjes Bianca
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2010 om 11:00
hoi Tinkerbell.
zou ik van je dat patroontje van hello kitty mogen hebben?
hij is zoooooooo lief.

groetjes miranda

mijn email; vassefun@online.nl
Back to Top
biancaatje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biancaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2010 om 12:20

Hoi Tinkerbell,

 

mijn emailadres is bianca.1970@hotmail.com, sorry was ik er de vorig keer vergeten bij te zetten.

 

 

Lieve groetjes Bianca
Back to Top
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2010 om 14:57

Hallo Tinkerbell,

Als je toch al aan het rondsturen bent... Mag ik Hello Kitty ook? : ) Alvast bedankt!

 

Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2008
Status: Offline
Points: 758
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2010 om 17:30
Sorry dames, ik heb hem niet meer op mijn pc staan  dus als 1 van de andere dames die ik hem ooit gestuurd heb hem door zou willen sturen heel graag......
Groetjes
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns