Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenziekjes

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2009 om 14:42

t Gaat gelukkig goed hier inderdaad. Het topic was al weer zo ver weg gezakt dat ik dacht: laat maar gaan. Maar nu staat ie ineens weer bovenaan. Ben nog twee dagen zoet geweest met pijnstillers. Langzaam afgebouwd en weer steeds meer op de been. Nu ben ik nog erg moe. Gelukkig is Marco tot dinsdag thuis. Kunnen we samen voor Manuel zorgen. We zijn vrijdag even wezen winkelen in het winkelcentrum en vanmorgen een heel stuk wezen lopen in het bos. Allemaal gezonde lucht ingeademd met z'n drietjes. Gelukkig hebben Manuel en Marco het niet ook gekregen. Manuel heeft een beetje verhoging gehad een dagje. Marco had af en toe keelpijn. Maar gelukkig is het daar bij gebleven. Nu maar hopen dat de rest van de griepbaccillen ver bij ons vandaan blijven. Ik heb voorlopig wel genoeg gehad.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2009 om 10:03
Nu pas dit topic gelezen........

Inderdaad heel vervelend als je ziek wordt net voor je vakantie. Een keelontsteking kan inderdaad heel venijnig zijn en veel pijn veroorzaken.Geniet nog van de laatste dagen/uurtjes....
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns