Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon koe

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tulp82 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 15 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tulp82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 22:42
Mag ik ze ook ontvangen?
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 16:50
Originally posted by wrote:

ik zou ook wel de patroontjes willen om een koe te maken
kan iemand ze doorsturen?


nee dat kan niet geen mail geen patronen, zo simpel is het
lydia wijsbroek
Back to Top
Tulp82 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 15 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tulp82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 17:05
I wijsbroek, wil je de patronen aan mij doorsturen, dan stuur ik ze weer door aan degene die er om gevraagd hebben, mits het e-mail adres bekend is. Al vast bedankt.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 17:07
nee dat doe ik niet sorry, ik heb een tig aantal koeien in alle vormen en maten, maar die ga ik hier niet doorsturen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Tulp82 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 15 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tulp82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 17:14
Dat is prima, maar ik begrijp niet zo goed waarom. Je bent mij natuurlijk niets verschuldigd, maar ik ben wel benieuwd. Als je hier niet op reageer even goede vrienden hoor. Ik ben nieuw hier en wil mij graag aanpassen aan de gewoontes hier, dus daarom vraag ik om uitleg.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 17:22
a omdat ik niet weet aan wie je het allemaal doorstuurd, een paar posten hierboven staat een hele vreemde post van guest, die om verschillende patronen vraagt en nergens op reageerd, en heb totaal geen behoefte, als dat ik straks aan jou iets doorstuurd en het daarna in verkeerde handen komt en ik straks beschuldigd wordt van het schenden van copywright.
b. niemand is hier verplicht iets door te sturen (we zijn nu eenmaal geen openbare bibliotheek), het gaat allemaal om vrije wil, wil je niet dan is het gewoon klaar. Door die post die boven jou staat heb ik hier dus geen behoefte aan en ook niet via via.

Aangezien ik hier wel op reageer, had ik toch van jou ook een reactie willen hebben.
lydia wijsbroek
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 18:32
Mijn koeien lopen allemaal in de wei en hebben geen zin om door de virtuele brievenbus gepropt te worden om daarna evt. een boete mee terug te kunnen brengen. Dus ook ik stuur ze niet door. Ik  kan wel linken opzoeken waar  je ze zelf kan kopen of ook gratis te downloaden



 dit is Berta 82

http://www.etsy.com/search?includes%5B%5D=tags&q=crochet+cow+pattern en hier zijn nog meer  koeien koop patronen.

Sorry dat het even zo moet  maar  helaas  is het door sturen van koop patronen nu eenmaal niet  toegestaan. Maar  hier kan je ook wel een eind mee door.




Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 18:35
ravelry.com is ook nog een optie!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Tulp82 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 15 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tulp82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 19:41
Bedankt voor het doorgeven van de links!
Back to Top
Tulp82 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 15 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tulp82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 19:51
I wijsbroek,
Ik begrijp het en uiteraard stuurt iedereen dingen door uit vrije wil. Wat betreft de recht van copyright had ik niet aan gedacht. Ik wist ook niet dat het patronen waren, waarvoor betaald moest worden. Ik begrijp heel goed dat ik ze dan zelf moet kopen als ik ze wil. Bedankt dat je de moeite heb genomen om het uit te leggen.
Back to Top
Gezina79 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gezina79 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 21:34
Deze dan?

http://charami.com/2010/09/15/vertaling-rosi-de-koe/
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2013 om 00:09
Ik haal ff oude koeien uit de sloot. LOL
Maar zou iemand deze nog voor mij van stal kunnen halen?Tongue

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns