Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

het nieuwe leesplankje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
tiny1951 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tiny1951 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: het nieuwe leesplankje
    Posted: 20 Juni 2010 om 21:32

kan iemand mij  kunnen helpen aan het borduurpatroon van het nieuwe leesplankje?Dus niet van aap,noot,mies, maar met die andere woorden ik geloof,vis,boom of zo iets.De oude heb ik jaren geleden al gemaakt.maar zou nu graag de nieuwe versie er bij hebben.

groetjes tiny.

ddejong2@chello.nl

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2010 om 23:50
Deze is inmiddels ook weer vervangen dacht ik? Ik ben van de "boom, roos, vis vuur" generatie.
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2010 om 09:20
Tegenwoordig beginnen ze met ik, maan, roos, vis, sok, pen. Maar of je daar al een borduurpakket van hebt, weet ik niet.

Ik denk dat je die van boom, roos, vis, vuur bedoelt.
Back to Top
lindaca12 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindaca12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 14:54

Heb je hem al gevonden? Zo niet, ik heb hem, dus laat maar even weten.

(het gaat om het plankje: ik, maan, roos, vis, huis, poes, zeep, jas, reus, bijl, geit, schip)

 

Groetjes,

Linda

Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 16:16

Hallo Linda,

Zou ik misschien het patroon mogen van het leesplankje????

Mijn dochter staat voor de klas (onderbouw) en het lijkt mij leuk om dat voor haar te laten maken. Zelf borduren gaat helaas niet meer maar een kennis wil misschien wel helpen.

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 16:35

Hallo Linda

Mag ik ook om het patroon vragen voor mijn kleindochter Zij zit nog niet zo lang op school

Lijkt me leuk voor op haar kamer

groetjes vlijtig liesje 

vlijtig liesje 4961
Back to Top
lindaca12 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindaca12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 17:37
Natuurlijk mogen jullie dat! Ik ben alleen heel erg nieuw hier, dus ik weet niet hoe ik het jullie kan doen toekomen. Kan iemand van jullie me dat vertellen? Dan kan ik zorgen dat jullie het zo snel mogelijk krijgen.
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 18:05
Zou je de nieuwe leesplank (ik, maan, roos,vis...) ook naar mij willen mailen?
Back to Top
tiny1951 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tiny1951 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 18:40

hallo lindaca12

wat leuk dat je mijn verzoek van een paar maanden geleden gelezen heeft. En nee ik heb nog steeds het patroon niet,dus zou het heel graag willen ontvangen.

maar hoe of je dat door moet sturen weet ik ook niet ben niet zo,n kei met de computer,ben al blij dat ik hem aan en uit kan zetten.

groetjes tiny,en nog de beste wensen.

ddejong2@chello.nl

Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 19:17

Originally posted by lindaca12 lindaca12 wrote:

Natuurlijk mogen jullie dat! Ik ben alleen heel erg nieuw hier, dus ik weet niet hoe ik het jullie kan doen toekomen. Kan iemand van jullie me dat vertellen? Dan kan ik zorgen dat jullie het zo snel mogelijk krijgen.

Weet je hoe je een bijlage via de mail moet versturen? Als je hier op het profiel van een lid klikt zie je een mailadres. Dat mailadres kun je kopiëren en in je mailtje plakken.

 

Back to Top
lindaca12 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindaca12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 20:01

Hmm, dit kan nog lastig gaan worden. Ik moet hem op de hoogste resolutie scannen omdat het een zeer fijn patroon is, maar daardoor wordt het bestand te groot om via de mail te kunnen verzenden.

Ik ga dus even kijken hoe ik dat op kan gaan lossen. Sorry dat het even duurt...

Back to Top
lindaca12 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindaca12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 20:29

Ik heb er iets op gevonden. Volg deze link:

https://rcpt.yousendit.com/1017592821/714241832d8031e1958656 064e406489

Het pdf bestand dat ik daar geplaatst heb heet: Ik Maan Roos Vis. Als je op de downloadknop klikt verschijnt het scherm 'bestand downloaden' je kan hem dan openen of opslaan. Let er op dat het bestand dus behoorlijk groot is (ruim 23 mb). Als je niet zo'n snelle internetverbinding hebt kan het dus even duren voor dat hij binnen is.

Verder zei ik al dat het een friemelig patroon is, dus is het misschien aan te raden om het te printen en uit te vergroten naar A3.

Oja, belangrijk om te weten: de downloadsite behoudt het bestand maar 7 dagen, dus 10 januari kan 'ie voor het laatst daarvandaan gehaald worden.

Ik hoop dat jullie er veel plezier aan zullen beleven en als het toch niet lukt dan hoor ik het wel!

Groetjes,

Linda

Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 20:39
Geweldig Linda,

Ik heb m meteen even bekeken. Deze komt ook nog op mijn to-do-list, maar wanneer..........

ooit, denk ik
groetjes Wenke
Back to Top
lindaca12 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindaca12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 20:46
Ja, hou maar op. Ik heb meer patronen dan ik in m'n leven zou kunnen maken, maar ja, ik zie het maar zo: zo heb ik altijd iets bij de hand als ik zou willen. Al wil je natuurlijk altijd datgene maken wat je niet hebt!
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 22:49

Linda heel erg bedankt

Het ziet er erg leuk uit. Jammer dat er geen 48 uur in een dag zitten. Ik kom tijd te kort om al die leuke dingen te maken

groetjes Vlijtig Liesje

vlijtig liesje 4961
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 22:51
Bedankt voor de link! Ik ga het maken om bij in de klas op te hangen :)
Back to Top
tiny1951 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tiny1951 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2011 om 18:33
heel,heel erg bedankt voor het patroon.ben er reuze blij mee.groetjes tiny en nog een prettige avond.
Back to Top
lindaca12 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindaca12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2011 om 18:40
Fijn te horen dat jullie er zo blij mee zijn! Geniet van het maken! Het is een aardige klus, maar het resultaat is er dan ook naar.
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2011 om 18:23

Hoi Linda, het is gelukt om het bestand te downloaden en op te slaan. Hartelijk bedankt voor het patroon !!!!

Had het al een paar dagen geprobeerd maar dan kwam er telkens een foutmelding.

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
lindaca12 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindaca12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2011 om 15:33
Wat vervelend dat er telkens een foutmelding kwam, maar blij te horen dat het toch gelukt is.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns