Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenPatroon 101-12 van Garnstudio

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Alexandra View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 06 Augustus 2010
Status: Offline
Points: 3
Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon 101-12 van Garnstudio
    Posted: 06 Augustus 2010 om 10:38

Een tijdje geleden heb ik garen van Garnstudio besteld en ben daarmee patroon 101-12 van Drops aan het breien:

Foto Vest

http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=101& amp; amp;d_id=12

Er is nu de volgende moeilijkheid.

Het vest is gebreid tot de pas. Nu wordt M7 gebreid, waarbij er een regelmatig gaatjespatroon hoort te ontstaan (volgens de modelfoto). Echter doordat in de 8e naald van M7 om de 14 steken 1 steek wordt geminderd (dwz. Door 2 steken samen te breien), verschuift de regelmatigheid van het gaatjespatroon die volgt in naald 12. In naald twaalf verschuiven de gaatjes dus ten opzichte van de gaatjes van naald 6 door de minderingen, en is het patroon niet meer regelmatig. Ditzelfde probleem zal zich voordoen bij de volgende naald met minderingen. Kan iemand mij vertellen hoe dit probleem kan worden opgelost?

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2010 om 13:59
Ik heb helaas geen idee. Wel weet ik dat er bij Garn een hele goede mailservice zit. Ik heb meestal binnen 24 uur een reactie met goede uitleg.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2010 om 15:11

Ik denk dat je tussen de omslagen minder steken moet breien,en goed kijken,naar de vorige toer met gaatjes.Als je aan het begin van de toer ,dat doet,dan moet de rest wel goed gaan en in patroon verder gaan.

Ik weet het niet zeker,maar dat is wat ik zou doen.

Back to Top
Alexandra View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 06 Augustus 2010
Status: Offline
Points: 3
Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2010 om 19:06

Bedankt voor jullie reacties

De website van garnstudio verwijst voor vragen over patronen door met ondersteuning naar het verkooppunt van het garen...en hier werd ik weer naar het forum doorverwezen. Dus ik betwijfel of Garnstudio mijn vraag zal behandelen; maar ik kan het natuurlijk toch eens proberen.

Corry, ik had al geprobeerd wat je voorstelde maar dan wordt het vreselijk rommelig bij de daarna volgende regel minderingen. Je krijgt dan waar je al wat hebt gesjoemeld met de gaatjes een nog groter verschil.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2010 om 17:26
Als je dit emailadres gebruikt krijg je zeker reactie. "Garnstudio DROPS Nederland" <nederland@garnstudio.com>.

Tot op heden heb ik altijd binnen 24 uur (werkdagen) reactie gehad.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns