Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dolfijn zoekt huis.

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 08:28
Zou ik deze ook mogen hebben?
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 08:42
heb je alles wel gedownload ?  heb je in totaal 4 dingen gestuurd, anders stuur ik het nog een keer
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 08:45
hitsje is onderweg
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 09:10
Ontvangen en gevonden. 
Dank je wel!
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 10:10
Ik heb nog niks ontvangen Cry
Back to Top
joke11 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2010
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer joke11 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 21:51
Hi ik wil ook graag zo,n spettervriendje
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 21:54
joke11 er staat geen mailadres in je profiel, dus kan ik niet sturen
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Bakemaatje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 November 2014
Locatie: Lelystad
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bakemaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2014 om 11:13
Hallo, is deze nog verkrijgbaar? Ik heb een dolfijnenmamma maar nog geen dolfijn. Groet bakemaatje
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2014 om 11:21
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je dan je profiel bevestigen. Hoewel een aantal hun adres verwijderd hebben, nadat er vervelende Amerikaanse newby's opdoken. Je kunt iemands email-adres opvragen via een PM.

Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook in de regels van het forum vermeld wordt. Bovendien is dit een forum oftwewel panel, dus een groep deskundigen die over een onderwerp spreken en aan wie vragen gesteld kunnen worden. We zijn geen snelbuffet voor gratis patronen. Kijk ook even in de reacties van anderen in het topic of daar al een antwoord staat.

Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je aangeven dat je een patroon, boek, wol, of tijdschrift zoekt. Links geeft links met patronen, die niet illegaal zijn. Koffiecorner is om over van alles en nog wat te kletsen.

Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Je kunt je eigen reacties wijzigen door rechtsboven Post options aan te klikken en dan wijzig bericht.Overigens zou het erg leuk zijn, als je in je profiel je leeftijd en je hobbies zou vermelden. Je locatie (land) is ook wel handig, als we kooptips willen geven.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.

Dit topic is al over de vier jaar oud. Lees vooral het hele topic.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2014 om 13:46
Er is niet eens een plaatje meer bij ?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2014 om 14:20
Die dolfijn zou ik wel willen verzenden, maar waar naar toe?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Bakemaatje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 November 2014
Locatie: Lelystad
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bakemaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2014 om 15:31


Dank je wel

Groet mirella
Back to Top
Bakemaatje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 November 2014
Locatie: Lelystad
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bakemaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2014 om 16:27
Dank je wel

Groet mirella[/QUOTE]
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2014 om 16:45
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Die dolfijn zou ik wel willen verzenden, maar waar naar toe?
Je bent een enorme lieverd, niet dan ?
Om zo alert te reageren op zo'n enorm oud topic, waar niet eens een dolfijne afbeelding bij is.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2014 om 16:52
lw 1463, ik heb toevallig die patronen van spelen met restjes (van een lief hobbydoosje ooit toegestuurd gekregen). Dus ik heb hem gezocht en gevonden. Ik heb ze toch niet alleen maar om in een map te zitten. Ik kan niet alles maken dat er in mappen zit.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Bakemaatje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 November 2014
Locatie: Lelystad
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bakemaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2014 om 17:25
Dank je wel voor het sturen en alle uitleg. Groetjes
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns