Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakte sokken

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2010 om 14:04

Prachtige sokken heb je gemaakt.

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
Ann View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 April 2012
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 00:49
Kei knappe sokjes. Was er ook aan begonnen maar zit vast bij de hiel Confused. Hoe krijg ik dat stuk vast aan de rest van de sok. (ben nog beginner hé.... Maar ze zijn zo leuk...Wink)
Kan je me eve, helpeN
 
groetjes
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 01:02
wie  moet er helpen? Laatste bericht is uit 2010 dus je zal ff iets duidelijker moeten zijn.
Back to Top
Ann View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 April 2012
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 04:48

Simone,

 
ik weet dat het laatste bericht van 2010 is. Maar zit nu pas met het probleem. Maakt me ook niet uit wie helpt. ALs iemand weet hoe ik de hiel moet vasthaken ben ik allang blij....
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 08:54
een gaaf patroon ziet er erg leuk uit ,mijn eerste ingeving was loopt dat lekker
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns