Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat zijn jullie laatste aankopen?

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 37>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2010 om 19:25
Ik heb van Phildar die met het elegante dametje, dat bij Wibra goedkoop en bij Marie Claire schreeuwend duur was en die met die babypop in het streepjespak. Maar daarnaast heb ik zo ongeveer alle Andrea's plus een abonnement daarop, bijna alle Burda's voor poppen en de oude 3 suisses en Dianaboekjes. Voor poppen zit ik goed. En je hebt me al verblijd met die Baby Borns. Ik vroeg Ton offie een grote envelop had en hij zei meteen "Ha, gaat er weer een boekje weg?" 3/4 cm rugbreedte ruimt ook enorm op.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 08:03
je bent een schatje, hoor!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 22:07
Het is gepost, vandaag in het postkantoor, want de brievenbussen hebben al dunne gleufjes tegen vuurwerk.

Ik zou niet op de deurmat gaan zitten voorlopig, want mijn vorige week geposte kerstkaarten zijn ook nog ergens onderweg.

Mijn nieuwste aankopen zijn het nieuwe Zpagettiboek, een Style met enkel sokken en nog een haakblad dat boven ligt, terwijl ik, luiaard beneden computer. Ik zag al een trui met boothals en grote kraag en een vest, dat al jaren eerder in dat blad had gestaan. Ik meen Patricia.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 07:34

heeeeel hard bedankt, magtelt!!!!! brrrrrr, boothals, ik ga gillen magtelt, weet je het zeker???? niet te ver toe naaien zoals ik, hoor! haha! oooh, als ik daar nog aan denk....

 

ik ben nog bezig met lapjes haken, de wol van de action viel tegen (Lisa) en haakt niet zo lekker, de babywol van Zeeman wél, dus dat gaat denk ik de keuze voor mijn deken van ravelry worden. Vandaag nog even de kleuren kiezen... is weer de omgekeerde wereld: ik had veel die Lisa en een paar bolletjes soft, nu blijkt de soft de keuze te worden... dus je raadt het al...  Heb ik niet genoeg,hihi!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 12:35
En Zeeman natuurlijk uitverkocht.Welke kleuren soft heb je? Die Lisa is een beetje dunnig, ik denk dat die beter breit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2571
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 13:06
Even niets met hobby te maken, maar ik heb net voor mezelf het nieuwste boek van C.J. Sansom besteld, het heet Heartstone, het is het 5e deel uit de Shardlake serie. Met een beetje geluk heb ik het deze week nog in huis......
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 14:02
Is dat Fantasy? Ik heb net Wapen van Avalon en Hartenbloed gekocht, voor de donkere dagen vóór Kerstmis. En ik kijk telkens op de biebcatalogus voor Tad Williams en Cinda Williams Chima, maar totnutoe niets.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 18:08

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

En Zeeman natuurlijk uitverkocht.Welke kleuren soft heb je? Die Lisa is een beetje dunnig, ik denk dat die beter breit.

 

ik had een soort bruine beertjes kaneel kleur en heb er nu aqua blauw en oranje-mango bij. En natuurlijk beetje wit, dat is altijd handig...

Ook nog twee dunne boekjes van een euro (baby en eentje iets groter)

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 19:17
Kruidvat had een tijdje geleden ook knutselboekjes, Sierraden maken, babycadeautjes etc.

Ik heb wel wat roomwitte soft. Die andere kleuren die je noemt heb ik nooit gezien (of gelukkig overheen gekeken).
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 19:37
DE NIEUWE ANDREA GEKOCHT OM NIEUWE KLEDING TE MAKEN VAN BABYBORN.BEN NU WEER MET EN EIGEN ONTWERP BEZIG,
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 02:40
een sokkenboekje, kon het niet laten whahahahahaah
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2571
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 11:32

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Is dat Fantasy? Ik heb net Wapen van Avalon en Hartenbloed gekocht, voor de donkere dagen vóór Kerstmis. En ik kijk telkens op de biebcatalogus voor Tad Williams en Cinda Williams Chima, maar totnutoe niets.

Nee, het speelt ten tijde van Henry de 8ste.  Het gaat over een jonge man die de mogelijkheid heeft gekregen om te studeren en is (een soort) advocaat geworden. Nou heeft hij wat we tegenwoordig de ziekte van Bechterew zouden noemen maar in de 18e eeuw was iemand met zo'n handicap (bochel) vrijwel verdoemd. Dan heeft hij ook nog eens een donkere man die een hele goede kennis heeft van medicijnen als hulp, en dat is natuurlijk helemaal verdacht. Hij moet allerlei zaken oplossen en het verhaal is zo goed verteld dat je de stank in de straten bijna kunt ruiken. Het eerste boek in deze serie heet : Ontbinding. Het tweede : Donkere brand. Het derde : Soeverein. Het vierde : Revelatie. Het vijfde en laatste deel is volgens mij nog niet vertaald in het Nederlands.

Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 16:09
Het klinkt spannend. Een detective nog vóór Sherlock Holmes. Heb je trouwens naar The Tudors gekeken op RTL 8? Dat ging over Henry VIII zelf.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 19:30

jammer mijn zeeman had niet de boekjes van 1 euro waarover ik hier las... en voor de wol stond ik ook maar te tubben en te dralen... maar net besloten dat ik toch maar een multi colour ga halen voor een nieuwe sjaal... en wol voor een muts bijpassend bij mijn sjaal!

en druk op zoek naar groene en bruine wol voor de kerstboompjes die ik nog heb liggen.. helaas had wibra het niet

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2010 om 08:41
ik koop niets want ik kom met dit weer nergens
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2010 om 08:49
Ik heb zaterdag een paar bollen wol gekocht voor een muts.
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2571
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2010 om 11:40

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Het klinkt spannend. Een detective nog vóór Sherlock Holmes. Heb je trouwens naar The Tudors gekeken op RTL 8? Dat ging over Henry VIII zelf.

Ja gisteravond weer, ik vond het prachtig om te zien.

Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2010 om 23:31

De zeeman had niet de paarse wol die ik nodig had om mijn colsjaal af te maken  morgen of vrijdag maar bij een andere zeeman kijken.

Wel 5 bollen andere wol gekocht  2 bollen om een muts bij mijn sjaal te maken en 3 multicolour bollen die denk ik een kussenhoes gaan worden

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2010 om 09:08

niet aangekocht maar aangekregen van de kerstman/vrouw Magtelt: een leuk breiboekje van Marie Claire met hele mooie spulletjes voor kids van 2 tot 10, ook veel basismodellen dus nog heel lang te gebruiken.Heb nog een paar kleine neefjes en nichtjes en de groteren gaan voor roemenië die ik van restanten maak. Geraakt dat ook eens weg, veel streepjes en zo... Heb ik het hele jaar door tijd voor, ze gaan pas december weg.

bedankt dus!!!

Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 November 2010
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2010 om 09:47
Ook ik kom nu nergens Dus helaas moet ik het doen met wat er in huis is 

Want gisteravond met dochter Kerst boodschappen gedaan maar de Bas heeft helaas geen leuke boekjes
groetjes Marlan
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 37>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns