Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mini Bumba en veiling update3

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mini Bumba en veiling update3
    Posted: 12 Februari 2011 om 23:42
En hier is hij dan mijn kleine Bumba, hij is in totaal  maar 8cm dus dat is best klein. Het was weer een gepruts en gepriegel want het maken van de kleine rondjes op de muts en het hartje moesten vaak opnieuw voordat ik tevreden was. Het is heel dun garen dus dat werkt even anders dan het normale garen waar ik mee werk. En ja wat ga ik er nu mee doen, het gekke is dat ik het leuk vind om dit soort kleine werkjes te haken maar zelf houden hoef eigenlijk niet. Nu had ik eigenlijk het idee om hem te verkopen voor KIKA, en dan bedoel ik eigenlijk een soort van veiling, wat vinden jullie daarvan en wat zou dan het startbedrag moeten zijn. Laat maar eens horen wat jullie er van vinden.

Inmiddels is de veiling/actie aangemeld bij KIKA en het eerste bod van 20 euro is binnen. Het derde bod van 30 euro is binnen.
Ik heb mijn vrienden van hyves http://haakmuts.hyves.nl/ en http://animaatje.hyves.nl/ ook aangeschreven dus misschien kunnen we het bedrag nog wat verhogen.

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2011 om 10:15

Ik vind hem helemaal geweldig, mijn zoontje van 3 is er helemaal verliefd op.

Goed idee vna je om hem te veilen voor KIKA, ik zou met een bedrag van E 4 starten. Ik denk dat als je hoger start dat er niet zoveel interesse voor is.

Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2011 om 10:58
Originally posted by muis28 muis28 wrote:

Ik vind hem helemaal geweldig, mijn zoontje van 3 is er helemaal verliefd op.

Goed idee vna je om hem te veilen voor KIKA, ik zou met een bedrag van E 4 starten. Ik denk dat als je hoger start dat er niet zoveel interesse voor is.


Saskia ik heb al een bod van € 20,-
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2011 om 10:59
Wat is die leuk geworden zeg! Dat kleine mensen dit helemaal te wow vinden snap ik wel. Zelf ken ik Bumba niet hih.
Misschien een idee om op je site te vermelden dat je bepaalde producten verkoopt voor Kika met een link naar het goede doel? Qua start bedrag heb ik geen idee wat goed is. Het doel is super
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2011 om 11:37
Originally posted by Prideke Prideke wrote:


Qua start bedrag heb ik geen idee wat goed is. Het doel is super


De veiling is al van start met een bod van € 20,-
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1512
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2011 om 13:35
hij is heel erg mooi! hoop dat je veel geld ophaalt
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2011 om 13:41
Wat een super openingsbod!!!
http://www.flickr.com/photos/xannemiekx/

http://www.ravelry.com/projects/xannemiekx
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2011 om 13:57
Wat een goed initiatief, en geweldig, dat start-bod!!!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2011 om 16:08
dat is al een mooi bod voor zo een mooie bumba
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2011 om 18:18
Schattig,knap gedaan.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2011 om 22:54
Wat een prachtige Bumba, en zo klein. Fijn dat je al zo'n goed openingsbod hebt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 02:51

Ik vind dat gepruts en gepiegel sowieso al heel knap en het is een schattig ding geworden.

Maar een bod van € 20,- euro voor een Bumba is al heel erg hoog hoor. Ik zou er meteen nog een paar maken als je dat er voor kunt krijgen.

Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 03:04
Originally posted by momopoyolo momopoyolo wrote:

Ik vind dat gepruts en gepiegel sowieso al heel knap en het is een schattig ding geworden.

Maar een bod van � 20,- euro voor een Bumba is al heel erg hoog hoor. Ik zou er meteen nog een paar maken als je dat er voor kunt krijgen.


Ric het bod is inmiddels 25 euro, het is niet voor mij maar voor Kika, zie mijn blog
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 08:42
Claire, ik vind een super idee om je haakwerkjes voor Kika te verkopen. Vaak zijn het poppetjes die er gemaakt worden, en juist die hebben een grote aantrekkingskracht op kinderen. Mooi om dan als doel Kika te hebben. Misschien (maar nu ga ik je veel werk bezorgen), kun je voor elk verkocht item ook een item schenken aan een kindje met kanker. Ik denk dat dat via Kika wel geregeld kan worden. Nogmaals, ik vind het een erg goed idee, en ik ga eens even kijken wat ik nog kan beteken voor Kika!
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 08:55
geweldige bumba en een nog geweldiger idee en wat er al
geboden is super
quality=
Back to Top
truce View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 63
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer truce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 09:56
Die is ook erg leuk
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 13:06
zozo 20 euro dat is al een heel bedrag.
geweldig.
Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Februari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1427
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dinie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 20:01
Heel erg mooi geworden, en wat een goed idee voor KIKA
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 20:42
Fijn voor je dat er al 2 biedingen gedaan zijn. E 25 is al geen slecht bod. Maar ik hoop voor jouw op meer.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
Trezebezeke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Oktober 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 107
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Trezebezeke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 21:16

Hoi,

Wat een leuke bumba!
En wat een super leuk bod al voor KIKA!

Groetjes,

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns