Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gezocht haak patroontjes voor de barbie

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
diesel View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diesel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gezocht haak patroontjes voor de barbie
    Posted: 14 Maart 2011 om 19:00

 Beste Dames,

 Ben op zoek naar haakpatroontjes voor de barbie pop voor me kleindochter en haar vriendin. Heb voor de baby born de uitzet al goed bij gevult.Nu wil ze graag dat ik wat haak voor haar barbie en ook de barbie van haar vriendin want die heeft geen kleertjes meer.Heb een Andrea kreativ barbie maar daar staan meer naai patroontjes in dan haak.En op stichabille barbie staan alle maar brei patroonen.Heb al een topje en rokje gemaakt zonder patroon.

 Met vriendelijke groet,

 Mieke

Back to Top
wikkie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 16 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 862
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wikkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 19:29
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 21:43
Er moeten een aantal Barbie patronen - haak en brei - onderweg zijn, maar mijn laptop krijgt soms de hik van hotmailadressen. Ik vraag me wel eens af wie de baas is hier in huis, de apparaten, de katten of ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 21:58
oh magtelt, kan je verzekeren, dat de katten op de eerste plaats de baas zijn en Mieke heb je wat patroontjes gestuurd
lydia wijsbroek
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 22:22
mieke, heb er nog wat gemaild die in m'n postvakje patroontjes zitten, die kon ik dus zo doosturen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 00:30
kijk hier eens
Back to Top
diesel View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diesel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 09:54

 Beste Dames,

 Hartelijke bedankt voor de patroontjes.Het zijn er genoeg om me voor uit te komen of eigen aan vulling aan te geven.

 Met vriendelijke groet,

 Mieke

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 10:44
Waren de mijne nog doorgekomen? Daar zitten hele boekjes bij van Diana Creatief.

En inderdaad, hier zijn de katten de baas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2010
Status: Offline
Points: 475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 21:00
Magteld, ben ik heel brutaal als ik om de boekjes van Diana Creatief
zou vragen?
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2011 om 13:07
Vreselijk brutaal, natuurlijk. Maar ik heb je alles wat ik heb van Barbie gestuurd. Want natuurlijk kwam Ziggy zich ermee bemoeien en toen wist ik niet meer wat ik nou wel en niet zou sturen. Inderdaad de katten zijn de baas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.391 seconden.
Lang Yarns