Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pluizige handdoeken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: pluizige handdoeken
    Posted: 30 Maart 2011 om 17:12
Volgens mij zitten er een aantal handige "huisvrouwen" met goede tips op dit forum.

We hebben hier nieuwe handdoeken gekocht. Ondanks dat ik ze al 4-5 keer gewassen heb (met koud water) pluizen ze nog ontzettend. Als je je ermee afdroogd zit je nog steeds onder de pluisjes. Heeft iemand een tip om die pluisjes te laten verdwijnen? Ik wordt er zo langzamerhand gek van.

Groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 17:17
Toch niet bij de Ikea toch? Wij hadden er prachtig paarse handdoeken gehaald en zelfs naar 10 keer wassen bleven ze pluizen en liggen ze nu achter in de kast 
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 17:43
Nee, niet bij ikea, Bij central. Dat is een soort bijenkorf, maar in thailand. Ze waren aardig wat afgeprijsd, nu weet ik waarom. Ik hoop dat t nog een keer ophuodt, anders maar nieuwe kopen
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 18:02
heb je ze misschien al in de droogtrommel gedaan?
wil soms wel eens helpen.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 18:39
Soms helpt 24 uren in de diepvries leggen, hoe raar het ook klinkt
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 18:57
nieuwe handdoeken de eerste keer wassen op 60 of desnoods 90 graden met een kopje schoonmaakazijn, GEEN WASVERZACHTER gebruiken en ze drogen gelijk perfect en geen pluisjes. de schoonmaakazijun ruik je niet aan de was.
lydia wijsbroek
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 21:26
Een keertje in de droogtrommel stoppen, ben je veel pluis al kwijt.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 02:49
Schoonmaak azijn zal ik hier vast wel ergens kunnen vinden. Die droogtrommel vinden zal wat moeilijker worden. Ze hangen hier alles buiten, t is met 1 a 2 uur droog. Warmwassen kennen ze hier ook niet. Er bestaan wel warmwatrmachines, maar die kosten een vermogen.

Ik ga het azijn proberen, misschien met heet water in de badkuip leggen?

Groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns