Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Skechers Shape-ups ervaring?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Skechers Shape-ups ervaring?
    Posted: 11 Mei 2011 om 11:48
Ik heb mezelf een paar Shape-ups cadeau gedaan (van die schommel-schoenen).

Ik had van verschillende kanten gehoord dat het superschoenen zijn. En omdat ik ze bij Scapino in de aanbieding tegenkwam, wilde ik het wel proberen.

Ik moet zeggen dat ze lekker lopen, even wennen, maar je staat ècht anders en je voelt je spieren meer.

Hebben jullie ervaring met deze schoenen?
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 11:55

Ik niet, maar als ze bij Scapino niet te duur zijn ga ik ze misschien wel kopen.

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 11:57
Ze waren nu 70 euro.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 12:05
Ik wil ze ook graag maar kan door de zwachtels nog steeds geen gewone schoenen aan. Dus ik wacht even totdat ik echt kan passen 
Wel zou ik ook willen weten of ze echt wat doen voor je spieren en gewichtsverlies.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 12:57
GEWICHTSVERLIES???????????? alleen maar door deze schoenen aan te doen.......... dan wil ik ze ook, en dan wel heeeeeeeeeeeeel snel
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 12:58
Ik heb de echte nu een jaar en ik voel mij er goed bij ,de mijne waren 230 euro en uit scarpino zijn ze even goed hoor
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 13:04

Wat moeten deze schoenen dan doen met je spieren???

groetjes Frea

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 13:07
Ik heb niet de schoenen maar al wel 2 jaar de slipper-variant...ook hierbij worden je spieren meer getraind, dat voel je m.n in het begin inderdaad wel, had in het begin echt wel spierpijn in de kuiten. Je wordt met het lopen "gedwongen"meerdere spieren te gebruiken, maar als je er eenmaal aan gewend bent.........HEERLIJK!!! Loopt nu al weer maanden dag en nacht op mijn slippers. Ben er geen ons mee afgevallen misschien zijn de kuit en beenspieren wel versterkt maar daar ben ik me niet echt van bewust, maar ze lopen gewoon weg zalig. Je moet het dan ook zien als een "extra"training tijdens het lopen...als je ermee zou afvallen enkel door ze aan te trekken zouden ze in geen een winkel meer voorradig zijn(had ik ook allang 4 paar in de kast gehad!!!)
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 13:14
Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Ik heb de echte nu een jaar en ik voel mij er goed bij ,de mijne waren 230 euro en uit scarpino zijn ze even goed hoor


Die ik bij Scapino vandaan heb, zijn ook echte Skechers Shape-ups, geen namaak.


En ik heb ze niet voor het gewichtsverlies gekocht, maar ik de hoop een betere houding en sterkere spieren te krijgen. De toekomst zal het uitwijzen
Back to Top
Oktoberfee View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 13 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 193
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oktoberfee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 13:35
ze zijn echt fantastisch! in het begin is het wennen, maar
nadien wil je geen andere meer. Ikzelf heb nog niks
ondervonden van het gewichtsverlies, eerlijk gezegd.
Back to Top
Mamavan4 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 22 April 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamavan4 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 13:41
Ik had altijd pijn onder in mijn rug... Ik werd er gek van!
Tot ik vorig jaar de FitFlops ontdekte...
Mijn rug- en been spieren zijn echt sterker geworden! En ik heb zelden last van mijn rug!

En toen ik van de winter weer dichte schoenen aan moest begon het zeuren van mijn rug ook weer en nu loop ik alweer een aantal weken op mijn geweldige slippers helemaal blij en pijnvrij te zijn!
Die Sketchers gaan helaas maar tot 41...

Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de Reebok Easy Tone... Die zolen zijn veel platter en dat vind ik eigenlijk wel mooier... Ik ben al zo groot van mezelf dus ik loop niet graag ook nog op plateau's. Maar ik heb geen idee of ze dezelfde werking hebben?

Maar of je er ook van afvalt? Misschien in combinatie met op je snoep-gedrag letten en 2x per week een flink rondje om met versnelde hartslag?
Lieve groetjes,
Sandra

http://sandrasfier.blogspot.com
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 14:45
Hier in België is er een programma "Volt" daarin hadden ze die schoenen al eens getest en afvallen met schoenen is gewoon een vlotte verkoopstechniek
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Oktoberfee View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 13 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 193
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oktoberfee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 14:50
het is wel merkelijk beter voor je rug en spieren! mij
hebben ze er in ieder geval mee geholpen
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 16:21
Goed voor heupen en rug maar niet voor af te vallen hoor dat zijn leugens
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 16:57
Jammer voor die kilo's maar sterkere spieren en minder klachten... dat is voor mij al meer dan voldoende! Ik wil ze ook!!!!!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 18:49
Ze zullen vast wel werken, maar uit esthetisch oogpunt ga je ze niet aan mijn voeten vinden. Ik ben wel verslaafd aan m'n Birkenstocks... Die corrigeren m'n enkels zodat ik geen last meer van m'n bene heb...
Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 15 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 19:01
Ik heb de reebok easytone, ze lopen heerlijk, omdat je meer gaat wandelen met deze schoenen bestaat de kans dat je afvalt, je wordt bewust van spieren die je nooit opmerkt.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 19:26

Als ze lekker zitten,ga je misschien wel meer lopen,en dan val je vanzelf wel af,dat heeft dus helemaal niets met de schoenen te maken.

Ik vind dit soort reclames altijd een beetje gevaarlijk,je staat waarschijnlijk anders,en dat kan ook heel slecht zijn voor je.

Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 15 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 20:21
Ja Corry je hebt gelijk dat de reklame misleidend is, ik heb ze in zwitserland gekocht en  moest eerst even door de winkel lopen om te kijken of ik niet duizelig werd of uit balans raakte. Je kan er niet bv een tijdje in de rij van de kassa staan.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns