Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

even wat over mezelf

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 19:26
Kan alleen je moed maar bewonderen !
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 19:06
Je vindt ons "kanjers"? Nou, jij bent voor mij dan een
SUPER-kanjer. Wat krijg je veel voor je kiezen en wat
ga je er vol voor. Geweldig! Petje af!
Wens je heel veel goeds voor de toekomst.
Hart.gr. Wil
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 19:06
Wat een verhaal Riet, ik heb enorm respect voor je optimisme. Je mag jezelf gelukkig prijzen (hoe tegenstrijdig dat ook klinkt misschien) dat je die eigenschap hebt. Dat is iets dat je niet aan kunt leren maar gewoon in je zit of niet. En jij hebt al zoveel te verduren, dat zou je met pessimisme gewoon niet aan kunnen. Zo te lezen ben je nog steeds gelukkig, ondanks de tegenslag. En er zijn genoeg pessimisten die niks te klagen hebben maar vooral niet gelukkig zijn. Heel veel sterkte meid!
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 18:22
Wat heb jij veel meegemaakt in je leven. en je zult vast veel hebben moeten vechten. Je vraagt geen medelijden, en die krijg je ook niet van mij. Het enige dat ik voel is RESPECT en WAARDERING voor je positiviteit en instelling. Daar kan menig mens nog een voorbeeld aan nemen. IK wens jou en je man nog een heel lang en gelukkig en ondanks de beperkingen een heel mooi leven toe.

En inderdaad, ook op mindere dagen mag je lekker in dit bad duiken


Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 17:38

Rietje

wat een verhaal, chapeau dat je zo posiief blijft, en voor de rest sluit ik me ook aan bij hetgeen de anderen gezegd hebben

 

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 17:20
...
groetjes geesje
Back to Top
Rietepetietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 206
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rietepetietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 16:01
dank jullie wel lieverds!
dikke hobbyknuffel
riet
leef vandaag, niemand beloofd morgen
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 15:19
Alles wat ik had willen zeggen, is al gezegd. Daarom ook van mij een hele dikke warme virtuele 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 821
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 15:09
wat een verhaal zeg jeetje nog aan toe ik zit hier met kippevel   wat ben jij toch positief  heb er diep respect voor hoe je het allemaal maar doet en doen moet nogmaals mijn diepe respect
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 13:27

Wat een verhaal ,en toch blijf jij positief ,ik vind jou een heel moedige vrouw.

Heel lieve groeten

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 12:50

Wat kan ik doen.....

ik ben het eens met de voorgaande reacties en sluit me daar bij aan!Fien

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 11:59

Hoi Riet

Dat is een hele boterham zeg ,ik bewonder jou voor je moed voor jou en je echtgenoot.Hier kan je gerust je hartje luchten het is hier een hele warme bedoening .Als je wil praten geef gerust een hele harde gil en je krijgt altijd antwoord Vele knuffels voor beide

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top
Rietepetietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 206
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rietepetietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 11:29
dank jullie wel lieverds allemaal
jullie lieve woorden geven veel vreugde
ik hou van heerlijke warme baden dus dit forum is perfect voor mij
ik badder hier heerlijk in het rond
dikke knuffels voor iedereen
riet
leef vandaag, niemand beloofd morgen
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 11:16
Wat een verhaal en wat goed dat je zo positief blijft, houden zo, en gelukkig heb je er een hoop vriendinnen bij gekregen hier.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 10:55
Alles wat ik wilde zeggen is al gezegd, geef je dus alleen
een dikke
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2571
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 10:52
Heel heftig verhaal, goed dat je zo positief blijft.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Mia316 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2010
Locatie: Egypt
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mia316 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 10:41

PFFFFFFFFFFF

wat een verhaal zeg

wat goed dat j zo positief blijft

wens jullie in ieder geval heel veel sterkte en houd de moed er in

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 10:18

wat ben je toch waanzinnig positief, en inderdaad we zijn er allemaal ook in moeilijke tijden, dan hebben we hier toch een "lezend' oor en proberen we diegene moed in  te "tikken".  Hoop dat je inderdaad veel hebt aan dit forum en laat je creaties hier zien.

Nu we weten wat er achter zit, wordt de bewondering alleen maar groter, je bent inderdaad een kanjer en ook als het niet lekker gaat proberen we er te zijn voor je

 

lydia wijsbroek
Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 868
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 09:34
Wat een sterke vrouw ben je, als ik alles zo lees is het heftig, maar wat ben je positief. Hoop dat je veel aan het forum hebt, ik zal je creaties volgen.
Groetjes,
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 09:10
niet niks wat je hier neer pen wens je heel veel plezier op dit heerlijke forum en sterkte.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns