Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon gehaakte Princess Kate Sjaal :)

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 9>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 21:14
ik denk dat zij gewoon iedere toer 2stokjes bij doet ik had
dat in begin ook een automatisme denk ik
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 20:04

Hé Wen,

Is dat met haaknaald 5? En heb je iedere toer aan het begin en het einde 4 stokjes in 2 stokjes gehaakt?

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
grootkoerkamp View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 22 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 457
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer grootkoerkamp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 19:49
hoi jips bedankt voor de site die zocht ik  ik was hem  kwijt nogmaals bedankt grtj ineke
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Januari 2011
Status: Offline
Points: 643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 19:40
Mijn omslagdoek bestaat ui 45 rijen
is 58 cm lang
maar hij is maar 1.40 breed... Vind het een beetje raar... :-)
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 19:11

-Bedel bol wol met breinaalden: KLIK

-Bedel bol wol met breinaalden 2: KLIK

-Bedel handmade: KLIK

De bol wol bedel waar Yarn op het label staat is niet meer te vinden

 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
grootkoerkamp View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 22 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 457
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer grootkoerkamp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 16:25
hoi jips wat een mooie doeken en spelden heb je gemaakt  ik heb op e site van brochroose of hoe heet ze gekeken maar aat ik zocht was de site met de brei bolletjes en schaartjes en andere bedels ik kan hem niet meer vinden weet jij wat ik zoek grtj ineke
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 13:30
Originally posted by smimske smimske wrote:

ben ik weer....heb even bij Drops gekeken, daar beginnen ze de ruffle met gelijk 1 stokje,1 los,1 stokje en 1 los aan de zijkanten. Toer 2 en 3 haak je dan in de lossen.

Hebben jullie dat ook zo gedaan of in de eerste toer alleen stokjes en waarom dan zo en niet volgens de drop-instructie (ben niet nieuwsgierig, wil alleen graag alles weten)

En Jips, heb jij er met die spelden geen last van dat ze verdwalen in de steken of juist erg los hangen.....of steek je dwars door de wol heen?

Ik heb om een goede basis te hebben de 2 zijkanten naar de punt toe gewoon eerst een goed verdeelde toer stokjes gehaakt en daarin dan in ieder stokje: 1 stokje, 1 losse, 1 stokje, 1 losse. En daar 1 toer van, want dat vond ik ruffle genoeg  

Nee mijn spelden verdwalen niet. Ik steek wel over de volle breedte tussen de steken door, dus hangt de spel mooi strak. Ik steek niet door de wol heen.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 08:47
Dank je wel Jips voor je antwoord.De maten van Drops heb ik inmiddels ook gevonden maar die lijkt me aan de kleine kant. Kan nu dus voor mezelf gaan kijken wat voor mij een goede maat is.
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 November 2007
Locatie: Uithuizen
Status: Offline
Points: 3767
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 08:41
Ik ga er nog meer maken ook voor Roemenie want ik wil al mijn breiwol op breien.
Ik heb nog zo veel liggen,maar dan maak ik ze niet allemaal met een speld,dan haak ik gewoon een lusje er aan met een grote knoop.

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 08:36

ben ik weer....heb even bij Drops gekeken, daar beginnen ze de ruffle met gelijk 1 stokje,1 los,1 stokje en 1 los aan de zijkanten. Toer 2 en 3 haak je dan in de lossen.

Hebben jullie dat ook zo gedaan of in de eerste toer alleen stokjes en waarom dan zo en niet volgens de drop-instructie (ben niet nieuwsgierig, wil alleen graag alles weten)

En Jips, heb jij er met die spelden geen last van dat ze verdwalen in de steken of juist erg los hangen.....of steek je dwars door de wol heen?

Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 November 2007
Locatie: Uithuizen
Status: Offline
Points: 3767
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 08:20
Dat is een mooie lengte Jips,ik vond wat ze bij die andere beschreven al zo kort.

Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Januari 2011
Status: Offline
Points: 643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 08:12
Prachtig! Ik heb ook nog rode wol liggen en ik hoop dat die net zo prachtig wordt als de jouwe.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 07:59
Ik heb de sjaal 55cm lang tot in de punt en 1.60m breed, zonder ruffle gemeten dan
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2011 om 21:08
geweldig mooi
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 November 2007
Locatie: Uithuizen
Status: Offline
Points: 3767
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2011 om 21:06
Op die van drops staat 40 cm en 160 stokjes
Hoe lang heb jij hem en hoeveel stokjes.
Ik zit nu op 56 stokjes.
Groetjes Hetty.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2011 om 19:36
Hoi Jips  Ik wil inderdaad graag weten wat jij als afmetingen hebt gebruikt voor jouw omslagdoek dan heb ik een beetje een idee.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2011 om 19:04
ooooh jips,wat een bjoetieeeeeeeeee!!!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2011 om 18:52

Dames, de 2e Kate met bijbehorende sjaalspeld is klaar!

 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2011 om 18:50

Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Weet je wat er bij dat patroon van drops staat:


" - Elke vrouw zou een selectie omslagdoeken voor elke gelegenheid moeten hebben... Deze model kan snel één van de favorieten worden!"

Whaha... hier herken ik toch wel bepaalde personen in ;)

Niemand in het bijzonder hoor

Ooooooooo Ieke, ik herken mezelf daar helemaal niet in     

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Januari 2011
Status: Offline
Points: 643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2011 om 18:38
Heb ze toch maar besteld bij de mevrouw van wie je de link gaf, jips.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns