Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoos PONCHO KAL/CAL

 Reageer Reageer Pagina  123 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hobbydoos PONCHO KAL/CAL
    Posted: 30 September 2011 om 16:16

In deze CAL/KAL haken en/of breien we met elkaar je eigen poncho op je eigen tempo!

*Patroon gebreide poncho 1: Dropbox KLIK / Google.docs KLIK

*Patroon gebreide poncho 2: Dropbox KLIK / Google.docs KLIK

*Patroon gehaakte poncho links: Dropbox KLIK / Google.docs KLIK

*Patroon gehaakte poncho rechts: Dropbox KLIK / Google.docs KLIK

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 16:16

Dames succes!

Ik ga voor de gehaakte cape (nummer 1) in donkerpaarse Saskia

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 16:25
Ik haak niet maar ik vind hem eindeloos. Zal zeker in donkerpaars heel mooi worden.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 16:32
aan alle dames succes

en aan jips hiep hiep hoera
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 16:33
nog iets vergeten ik maak de cape in donker blauwe sakia
Back to Top
degros View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 66
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer degros Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 17:04

Mag ik eens iets vragen , voor welke kledingmaat is die gehaakte cape

Alvast bedankt voor u antwoord

Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 17:09
ik ga voor de cape ik kobalt blauw.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 17:19

Dank je wel

De cape is eigenlijk voor ieder model dame, gewoon een lekkere grote omslagcape

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 17:50
Toch wel paars Jips? Niet bang voor de containerschiplook? hihi
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 21:24

Maar wel het mooiste containerschip in town!   

Als je 9 bollen van iets wilt kopen, valt de keus tegen. Ik had keus uit zwart, crème, rood, roze, aqua en grijs. Maar ik vond dan toch paars het mooist

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 23:11

rood is ook leuk...en dan aandoen en een rieten mandje meenemen aan je arm, en dan moet je man zijn baard laten staan.

 

Dan zijn jullie roodkapje en de boze wolf

Back to Top
Jenco View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jenco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2011 om 08:48
Ik vind de cape ook heel erg mooi en ga hem zeker proberen.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2011 om 12:16

Oh wat is dit toch moeilijk. zo verliefd op die grijze gebreide als ik was, ben ik nu bijna overstag voor die grijze gehaakte. Ligt misschien ook aan de kleur Eigenlijk vind ik je een monster Jips om de keuze zo moeilijk te maken. Maar omdat je het allemaal met zo veel enthousiastme doet en ik het ook nog zo gezellig vind vergeef ik het je 

 

zucht... ik ga eerst de was ophangen, lekker buiten in de zon, ondertussen ga ik nadenken. Dan ga ik Marco er bij slepen mag hij mee helpen kiezen. En dan ga ik de rest van de dag gewoon maar twijfelen denk ik. Wat heb jij de eerste Cal/Kal dag gedaan? Getwijfeld.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2011 om 12:58
hoi koningsdochter

ik kan je van je twijfelen ver lossen maak gewoon allebei
en dan kan je daarna nog twijfelen

wanner je welke gaat aan doen
Back to Top
KaVL View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 267
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KaVL Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2011 om 13:49
Ik ben van plan de grijze poncho te breien (patroon 2) lijkt me niet zo moeilijk als beginnend breister ? 

Ik vraag me wel af hoe jullie de randen mooi houden? ik heb altijd geleerd dat rechte boven een averechte en omgekeerd het mooist wordt, maar bij mij is dat niet het geval .. Hebben jullie tips?
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2011 om 17:25

Een goeie tip ladyken. Zou natuurlijk de beste optie wezen. Maar inmiddels ben ik er uit. De was is inmiddels weer binnen, (bed inmiddels weer opgemaakt en de rest is opgevouwen) de wc is schoon, er staat een heerlijke (nu ja dat is natuurlijk altijd afwachten) appeltaart in de oven na te garen en ik heb zo'n beetje alle poncho's van drops bekeken. Ondertussen een granny gehaakt van de granny square cal. Maar dat kwam niet mooi uit met het garen. Ik weet wel welk garen ik zou willen hebben om die poncho ooit te maken. Maar of ik het ook daadwerkelijk ga kopen dat moet blijken uit deze poncho die ik nu ga maken.

En dan komt nu de grote ontknoping:.... tromgeroffel.... sterker tromgeroffel... Ik blijf bij mijn eerste liefde. Ik ga de grijze breien. Maar dan niet met het garen wat ik in gedachten had. Nee, ik heb ander garen in de kast gevonden. En dat ga ik er voor gebruiken. Ooit eens gekocht om een vest voor Manuel te maken. Maar toen ik thuis kwam zag ik dat er ook een beetje roze in zat. En toen heb ik hem in de kast gelegt in de hoop dat ik er wel eens iets voor mezelf uit zou kunnen halen.

@Kavl Ik denk dat je een hele goede keuze maakt als beginnend breister. Moet inderdaad prima te doen zijn. Welkom bij de club. En heel veel succes er mee.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2011 om 21:52

Hoi Clara,

Ik vind ook beide gebreide heel bijzonder. En daar ging ik ook voor, niet de doorsnee poncho's die je nu in de winkel ziet hangen. Maar net met dat beetje extra wat het zelf gemaakte zo mooi maakt!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
okidoki View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 241
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okidoki Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 09:33
Ik ben er gisteren aan begonnen. Het is wel een ander model dan degene die hier staan. Maar ik had wol gekocht bij zeeman voor dikke naalden. Ik heb dan een model gevonden in één van mijn vele boeken met naald 10 en ben daar aan begonnen.
Ik hoop dat het in orde komt en dat ik jullie iets kan laten zien.
Groetjes en tot later
Ann
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 09:38
Leuk Okidoki! Ben benieuwd
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 09:50
Ik ook!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns