Slangen Breien 1e werkjes |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
kris85 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 382 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Oktober 2011 om 22:19 |
Mijn 1e brei werkjes, ben er zelf erg trots op. heb dit uit mijn hoofd gemaakt. Leren meerderen en minderen over te telefoon met mijn moeder.
Ben er zelf heel trots op. |
|
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
|
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ze zijn heel mooi geworden en dat voor de eerste keer dat je breit
![]() |
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ze zijn erg leuk geworden!!! heel goed gedaan en welkom onder ons de verslaafden want als je tevreden bent over wat je hebt gemaakt en je krijgt complimenten dan ben je verkocht dat smaakt altijd naar meer!!!!
Succces!! |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
altenaatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 30 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 164 |
ik vind het knap gedaan en dat via de telefoon
mijn komplimenten groetjes ans |
|
![]() |
|
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
ze zijn ook echt heel erg leuk geworden!!
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Terecht dat je trots bent, ik vind het mooi voor een eerste werkje en heel knap dat je het telefonisch geleerd hebt. Het lijkt me heel lastig om iets te doen van alleen horen zeggen, zonder dat je het kunt zien.
|
|
![]() |
|
kris85 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 382 |
bedankt dames, nu ben ik bezig met mijn eerste werkjes va een echt patroon, dat is wat lastiger maak het lijkt erop dat het toch lukt. het resultaat zal ik natuurlijk ook showen |
|
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Ze zijn echt leuk!
Kun je ons een wat aanwijzingen geven hoe we dit kunnen maken? Vind ze ook wel leuk voor de schoenendozen-actie waar m'n oma altijd aan mee doet... |
|
![]() |
|
Loepke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
Heel mooi
![]() |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
heel knap hoor
|
|
![]() |
|
tammie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
heel mooi de gele is mijn favoriet.
|
|
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/ |
|
![]() |
|
@by ike natuurlijk hier komt hij
Slang:
alles is recht gebreid
brei 2 x onderstaande uitleg:
het hoofd met staart eraan:
zet 4 steken op.
brei 1 pen
meerder tot 8 steken (dus 2 pennen meerderen)
brei 4 pennen
meerder tot 12 steken (dus 2 pennen meerderen)
brei 2 pennen
meerder tot 20 steken (dus 4 pennen meerderen)***
brei 4 pennen
mindertot 14 steken door 1 pen te minderen dan 1 pen gewoon
breien (dus 6 pennen in totaal breien)
minder tot 8 steken (dus 3 pennen)
brei 4 pennen
brei dan de staart zo lang je hem wilt zodra je hem een
mooie lengte vind hebben minder je 2 steken (dus 1pen)
brei dan weer een stuk en minder weer 2 steken (dus 1 pen)
brei een paar pennen en minder 2 steken en werk m af.
voor de mond brei je het hoofd tot de 3 sterren *** en werk
je m af dit doe je ook 2 maal.
de tong zet 3 steken op brei een klein stukje (ik weet niet
meer hoeveel pennen) minder da 1 steek door de middelste steek over de laatste
te halen.
en haak de 2 overgebleven steken 2a3 keer (net als
vingerhaken)
hecht alles aan elkaar vulling erin en klaar.
hoop dat het duidelijk is, het zal vast ook beter kunnen maar dit is wat ik heb gedaan
|
|
|
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
wat PRACHTIG........en dat voor de eerste keer
en bedankt voor het patroon |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Bloemeke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 252 |
Goed gedaan voor de eerste keer
![]() |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Die zijn leuk en een beetje eng
![]() |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh wat heb je die leuk gemaakt! En dat voor een 1e keer,
ga zo door! Leuk dat je het patroon met ons deelt! |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
top gedaan hoor. je dochter vind ze ook leuk zo te zien.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
marrie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
Helemaal te gek en knap van je meis
![]() |
|
![]() |
|
Bregit ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 868 |
Ze zijn erg leuk, en knap hoor zo voor de eerste keer
![]() |
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Wat goed gedaan zeg. En dat via de telefoon. Bij veel uitleg heb ik toch echt zichtbare hulp nodig gehad hoor. Al was het maar via een fimpje van internet. Ik vind je slangen echt leuk
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |