Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

stenen baboesjka’s

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: stenen baboesjka’s
    Posted: 09 Oktober 2011 om 10:35
Volgende week bij Kruidvat: stenen baboesjka's om te beschilderen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 11:04
Ga ik zo toch nog eens de folder doorkijken...heb ze net niet gezien,maar het klinkt wel heel erg leuk!!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 11:08
Hebben!!!
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 11:10
ook kleine flesjes met kraaltjes, 10 flesjes €0,99
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 17:38
Ja ze hebben tegenwoordig een knutselschap, het ene filiaal uitgebreider dan het andere. Wij hebben er al 3 in het centrum en dan nog twee in andere winkelcentra.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 19:13
ohhh leuk  Degene die het dichtstbij zit is een franchise en daar hebben ze niet altijd alles wat in de folder staat, heel irritant. Maar ga wel kijken
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 19:28
Sorry, ik geef niets om baboesjka's en schilderen is ook niet mijn dingetje. Dus Magtelt voor anderen is dit een goede tip maar aan mij niet besteedt.
Ik wens je veel succes ermee.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 19:36
Ik ga zelf niet met verf knoeien maar wel even kijken of ze leuk om om te haken zijn. Heb je een presse papier. Op creaties had iemand keistenen omgehaakt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2011 om 08:11
ik heb ze zien liggen maar is ook niet voor mij . Er was hier ook veel nieuws binnen voor scrapbooking en kaartjes maken  heb lekker niks meegenomen omdat ik nog zoveel heb , maar kriebelde wel hoor
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 23:24
wat leuk zeg
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2011 om 11:20
Er zitten drie in de doos en ze zijn niet zwaar. Ik denk dat ik er een breiwerkje omheen maak en de verf weggeef.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 21:45
Ik heb ze lekker gekocht en weg geborgen voor de lente.  Dan kan ik lekker in het lentezonnetje wat kliederen met verf.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 08:59
Ze waren in ons filiaal niet geleverd:S
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 15:26
Nou Ieke, die doos staat hier op de kast, ik kan Baboesjka's ook wel haken en vullen, dus als je toch langskomt, kijk maar of het iets voor je is. Verven is zeker niet mijn ding.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 15:29
Oeh, Magtelt, je verwend mij/ons veel te veel.

Ik kijk even.

Gehaakte baboeska's heb ik trouwens nog wel een patroon van... Ooit eens helemaal uitgewerkt nav een patroon dat ik hier vond, maar dat ik net niet helemaal perfect vond.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 15:46
Ik heb zelfs nog een Kruidvatdoosje liggen van een gehaakt Baboesjka, nooit iets mee gedaan. Geen tijd gehad totnutoe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 16:31
Magtelt, als je het eventueel niet erg vind zou ik dat doosje wel van je over willen nemen, of misschien een copietje?  Moest dat lukken hé.  Bolletjes wol heb ik hier wel in overvloed, maar een patroontje, neen dat heb ik niet. By ieke, mag ik er van uit gaan dat het patroontje van die gehaakte baboucka's niet het van het is, of wat scheelt er eigenlijk aan.  Moest het wel een goed patroontjes zijn en het niet te moeilijk zijn, ik ben kandidaat.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 14:29
Bloemenvrouwtje, geef je e-mailadres maar in een PM, ik zal dat patroon eindelijk eens uit het doosje halen en scannen en kijken of ik meer baboesjkaatjes heb. Zaterdag komt Jips bij me op bezoek en die mag in mijn bibliotheek rondneuzen, dan kan ik er mooi bijzitten met mijn patronenmappen en baboesjka's zoeken.

Ik ga het nog niet haken, ik heb twee kratten met UFO's en WIP's op zolder en een lijst daarvan aan de deur van mijn hobbykamertje hangen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 14:56
bloemenvrouwtje, geef mij anders ook in een pm uw mailadres, of anders het mailadres vermelden op de regel bij msn messenger in je profiel, dan kan elke hobbydoos het vinden, heb nog wel wat patroontjes in het nederlands om restjes op te maken.
lydia wijsbroek
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 09:22
Mail adres is verstuurd.  Ik ben in blijde verwachting, maar doe het op jullie eigen ritme, mijn to do lijstje wordt toch als maar groter
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns