Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kate sjaal sluiting

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kate sjaal sluiting
    Posted: 11 Oktober 2011 om 07:48

hoi hoi allemaal

aangezien er al een hoop dames een kate sjaal hebben gebreid of gehaakt leek het me leuk ook te zien welke sluitingen iedreen maakt/gebruikt

vinden jullie dat wat

liefst met fotootje dan kan ik (en waarschijnlijk jullie ook) wat ideeen opdoen!!

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 08:07

Hier zijn de mijne die ik allemaal gemaakt heb. Ik heb nog op mijn verlanglijstje staan gehaakte bloemen op een speldje  

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 09:11
Wat leuk!

Ik ben nog bezig. Ga daarna een bloem haken in hetzelfde garen, die met vilt op een speld maken... Dat wordt de sluiting... Denk ik...
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 09:45
Ik zit nog te dubben hoe ik dat wil doen. Ik vind hem voor mezelf wat te klein (maar ik vond wel dat ik lang genoeg eraan gewerkt had, dus ben ik op dat punt maar gestopt), maar ik wil hem aan m'n moeder geven die wat kleiner is. Mijn moeder is dement, en ik vermoed dat een speld niet zo'n goed idee is. Ik zit te denken aan een bloem of iets dergelijks erop (of een grote knoop), en aan de 'overkant' een lusje om eromheen te doen.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 12:40

Hoi Carlaevelien,

Weet je wat je ook kunt doen? Is leuk en nog goed voor het milieu ook.

Je neemt een plastic dop van een pak of fles en daar maak je in het midden een gat in en dan haak je die om en tata...... een knoop in hetzelfde garen als je sjaal

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 13:32
ik heb nog geen sluitingen ik laat mijn sjaals zo hangen
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2011 om 18:46
ik heb ook geen sluiting gemaakt, wie weet doe ik dat nog.
groetjes miranda
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2011 om 19:14
Originally posted by Jips Jips wrote:

Hoi Carlaevelien,

Weet je wat je ook kunt doen? Is leuk en nog goed voor het milieu ook.

Je neemt een plastic dop van een pak of fles en daar maak je in het midden een gat in en dan haak je die om en tata...... een knoop in hetzelfde garen als je sjaal

Leuk idee Jips, bedankt!

Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 243
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2011 om 22:33

Dit is de mijne. Ik heb hem al een paar keer gedragen en steeds leuke reacties gehad.

Groetjes Lmarina
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2011 om 00:00

Ik sluit ze met een gehaakte bloem en een lusje, Wat een prachtige speld

LMarina


http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Willemien View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 31 Januari 2006
Locatie: Neutral Zone
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 15:54
Ik heb gisteren een snelle sjaal speld gemaakt,
omdat ik alleen een kilt speld had maar dat erg saai stond,heb ik een drink
rietje in de kleur van mijn sjaal genomen,op het gedeelte wat zichtbaar blijft
als de speld in de sjaal gestoken is afgemeten hoe lang het rietje moest
worden,en op maat geknipt.
vervolgens van boven tot onder open geknipt en dit om het vaste gedeelte
van de speld geklemd.
Het is niet de mooist denk bare speld maar in geval van nood een hele leuke
oplossing!
Willemien
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 16:30
Ik doe aan mijn sjaals zelden een sluiting, ik sla hem meestal om en dan over mijn schouder. Groetjes, Lida
Back to Top
bieke View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Maart 2013
Locatie: belg
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2013 om 13:30
een vraagje ben deze nu aan breien wat is de lengte van die mooie sjaal is mijn eerste sjaal lukt goed tot nu LOL
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns