Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Red Heart Super Saver gezocht

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 868
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Red Heart Super Saver gezocht
    Posted: 31 Oktober 2011 om 11:04
Ik wil naar een Engels patroon iets gaan haken, in de
omschrijving wordt gemeld dat het gemaakt is van Red Heart Super Saver. Nu ben ik op internet aan het zoeken gegaan maar is mij nog niet duidelijk wat voor garen het nu precies is.
Het wordt gehaakt met hknld. 4 mm. Wie weet wat voor garen hier het meest op lijkt.
Alvast bedankt voor de reactie.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 12:59

ik heb ook even gegoogled en toen kwam ik een patroon tegen van een wrap die met dat garen gebreid was Het was een  wrap met kabels grijs op de foto  die je aan de voorkant door kon steken (lus).

Iemand van het forum heeft deze gemaakt . Ik meen als ik me goed herinner Jips

Zij zou je wel kunnen/willen  vertellen welk garen ze daarvoor gebruikt heeft

Kijk anders even bij creaties of hij daarbij staat of anders bij gezocht .

Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2006
Status: Offline
Points: 446
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Christien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 13:19

Volgens mij kun je alle garen gebruiken die met haaknaald 4 gehaakt kan worden. Ik dacht dat Jips alles met Wibra/zeemaangaren maakt

Christien

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 14:03

volgens mij ook .

Als je bovenaan op zoeken klikt en dan wrap intikt komt hij bovenwater .

Het is een pull through en hij is van Jips en inderdaad gemaakt van Saskia /wibra

of Royaal en ik dacht dat die van Zeeman was .

Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 868
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 14:13
Allemaal bedankt voor de reacties. Ik had Jips al een pm gestuurd.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 15:57

Ik maak inderdaad alles van Saskia (Wibra) of Royal (Zeeman) en reken de patronen dan om

Ik heb de pull through gemaakt van Saskia en deze gebreid op pen 4,5. Bregit: als je me even een link pm-t van het patroon dan kan ik het wel even voor je omrekenen hoor! Geen probleem, doe het graag

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns