Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpakketjes HEMA

 Reageer Reageer Pagina  123 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haakpakketjes HEMA
    Posted: 30 November 2012 om 15:24
Is het nou nog niet duidelijk dat het op de site van Hema staat? Jemig lees het topic dan door in paats van meteen om patronen te vragen.


Overigens lagen er nog steeds de haakpakketjes met het telefoonhoesje, anders niets. In de folder staat "verschillende."
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lia View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 November 2012
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 20:29
Zou ik het patroontje van de rookworst en tompouce ook mogen ontvangen. Alvast bedankt. Lia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 12:27
Ja, ik vond de haakpakketjes op een apart schap met reclameaanbiedingen en het kinderbreikoffertje bij het speelgoed. Ze "rotzooien maar wat aan", net als karel Appel ooit. Van die gehaakte worst op de vleesafdeling vind ik een hele goeie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 11:29
Toen ik om een haakpatroon van de hemaworst vroeg in die winkel werd ik meegenomen naar de vleesafdeling.... Die griet wist waarschijnlijk niet eens wat haken was LOL
Mijn verbazing was nog groter toen ik de pakketjes wel vond... op de MAKE UP afdeling Confused
Misschien ligt het aan de grote van de winkel of ze dit wel verkopen maar in de grotere hema's hebben ze zeer zeker garen en benodigdheden sinds kort. En op de website kon je ook van alles vinden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 10:55
Sorry, ik ben opgegroeid met twee zussen en maar één broer, ik sta altijd op scherp en een schot voor open doel laat ik niet liggen.

Mocht je nog andere haakpatronen willen, mail me maar, dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Bijvoorbeeld meisjeskleren.

In het buitenland is het lastig Nederlandse haakbladen en -boeken te krijgen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Brabantia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 November 2012
Locatie: France
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brabantia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 10:49
Allereerst gemeen van jou om over die geur te beginnen!
en dan gemeen van de HEMA (heb net nog in hun online brochure zitten gluren maar niks gevonden)dat ze ons buitenlanders overslaan ;-(

Wat lief van dat scannen! Ik zal meteen mijn profiel aanpassen.
Back to Top
mick View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 06 Juni 2011
Status: Offline
Points: 65
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mick Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 10:42
toen ik in de hema vroeg om haakkatoen of pakketjes, zeiden ze dat ze geen bollen meer verkopen en ook geen pakketjes , rarararara,......
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 10:39
Gemeen van Hema of van mij om over die geur te beginnen?

Misschien zetten ze de nieuwe patronen op hun site als de pakketjes verkocht zijn.

Ik heb er laatst één gekocht voor een telefoonhoes met bloem, ik zal hem vandaag scannen. Wil jij dan of je e-mailadres in je profiel zetten of het mij in een pm sturen? Het is in Nederlands, Duits en Frans, je kunt je buurvrouwen er ook mee blij maken.

Je hoeft er niet wakker van te liggen, het is iets simpels, ik wil met die wol minipopjes aankleden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Brabantia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 November 2012
Locatie: France
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brabantia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 10:02
Oh wat geméén!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2012 om 21:05
Helaas Brabantia, ze bedoelen IN de Hemawinkel, je weet wel, waar het zo lekker naar warme worst ruikt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Brabantia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 November 2012
Locatie: France
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brabantia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2012 om 20:24
waaahaat? nieuwe haakpakketjes? waar?
Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Augustus 2012
Locatie: hardenberg
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2012 om 15:28
ik zie nu ook weer haak pakketjes in de folder van de hema, ga zo gelijk daar even kijken. :)
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2012 om 12:13
Tongue LOL
Back to Top
Brabantia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 November 2012
Locatie: France
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brabantia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2012 om 10:08
ja zat er (gelukkig) bij! Dank voor het meeleven
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 23:16
Heb je dan al overheerlijke echte tompoezen brabantia??
Back to Top
Brabantia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 November 2012
Locatie: France
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brabantia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 20:50
Hartelijk Dank voor de link (die ik te laat zag )
Back to Top
Brabantia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 November 2012
Locatie: France
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brabantia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 20:45
mag ik asjeblieft, asjeblieft, asjeblieft de rookworst?
(HEMA-heimwee in Frankrijk ;-)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 18:49
Ergens bij het antwoord van seeke69 staat "hier" en als je daarop klikt zou je het moeten zien. Ik heb een aantal keren op diverse bladzijden van dit topic aangegeven hoezeer ik baal van het niet vinden van een e-mailadres in het profiel. Ik heb de patronen dan ook uit mijn administratie geknikkerd en ben niet van plan om ze weer te scannen.

Jammer newbies, goed een topic doorlezen en niet meteen binnenploffen met een bestelling.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 17:42
Originally posted by lia lia wrote:

Zou ik het patroontjes van de hema ook mogen ontvangen? Heel erg bedankt. Lia


ga dan effe een aantal posten naar boven en daar staan ze via een link vermeld, je mag zelf ook wel wat doen hoor.

En hoe moet het verstuurd worden, per postduif? Er wordt bijna op elke bladzijde gezegd, vermeld je mailadres op de regel bij msn messenger
lydia wijsbroek
Back to Top
lia View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 November 2012
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 16:44
Zou ik het patroontjes van de hema ook mogen ontvangen? Heel erg bedankt. Lia
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns