Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Me To You Beertjes

 Reageer Reageer Pagina  <1 91011
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hakelientje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hakelientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2013 om 14:53
ik ben waarschijnlijk de zoveelste die het vraag maar toch, zou iemand het patroontje ook naar mij wille sturen?

alvast bedankt

xxx Lien
Back to Top
nynake View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2015
Locatie: Bree
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nynake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2015 om 13:47
Zou ik het patroontje van de me to you beer ook mogen hebben?
Alvast bedankt aan diegene die het me wil bezorgen!
Anny
Back to Top
Annenaud View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Januari 2015
Locatie: Dreischor
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annenaud Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2015 om 19:48
Als de beertjes toch aan de wandel zijn... Misschien willen ze dan ook wel eens op Schouwen Duiveland komen kijken?? Wink

Alvast bedankt!
Groetjes Irma
Back to Top
charlyblacky View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 06 Januari 2017
Locatie: doetinchem
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer charlyblacky Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2017 om 19:11
is het patroon van het beertje nog beschikbaar ? dan zou ik hem ook graag willen ontvangen Big smile

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2017 om 19:28
Ik heb één bladzij terug gekeken en ik zie geen enkel nog aanwezig forumlid. Dat zijn allemaal mensen, die een patroon zoeken en als ze het hebben gehad of als er geen reactie komt, verdwijnen van het forum.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2017 om 23:15
Laat ik dan charlyblacky blij maken, gewoon even googelen en je vindt deze pagina op het grote bozen web:
http://www.echtstudio.nl/haakpakket-me-to-you-beer-patroon-via-mykrissiedolls.html

Op de pagina een uitleg over het benodigde garen en de verwijzing dat je even een patroontje moet aanschaffen bij Krissiedolls, dat patroontje dient namelijk als basis voor de me to you beertjes.

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2017 om 12:35
En het zou leuk zijn Charly als je terug reageert, (of is dit dubbel?) na alle moeite die mn neemt, ook op je andere vraag..de dierenhoofdjes..okej? Okej !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2017 om 23:02
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 91011

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns