Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poppenhuis

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 07:39
waar zijn jouw foto's, en een batterij heb je LOL
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 07:40
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

waar zijn jouw foto's, en een batterij heb je LOL
Sorry zag de foto pas later
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 08:02
Hahahahahah.........het is maar 1 foto die erop staat, maar ik zal er deze week meer maken LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 16:25
Wat ontzettend gaaf!
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
misty View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 15 Januari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer misty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 12:52
Hier onder wat afbeeldingen van mijn poppenhuizen.

Lundby, van de kringloopwinkel



Delprado.




Poppenhuis gemaakt door mijn vader. Dit poppenhuis is klaar voor de renovatie.


Groetjes Misty

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 13:18
Het poppenhuis dat je vader gemaakt heeft is dat het poppenhuis van een bouwpakket dat een aantal jaren geleden te koop was via een abonnement? Ik ben hetzelfde aan het maken, maar heb er al jaren niets meer aan gedaan. Jij hebt dus inmiddels al een verzameling, leuk. Groetjes, Lida
Back to Top
misty View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 15 Januari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer misty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 14:07
de laatste foto is het poppenhuis wat mijn vader ruim 30 jaar geleden voor onze oudste dochter heeft gemaakt.
zo uit zijn hoofd hij was meubelmaker dus voor hem een fluitje van een centLOL
het stond bij dochter in de schuur waar het vochtig werd we hebben het toen maar meegenomen om het op te knappen, ooit haha.
het del prado huis daar kon je jaren geleden iedere week een deel van kopen.
het heeft jaren op zolder gelegen ,al die delen het waren er wel 100 geloof ik.
toch maar eens naar beneden gehaald en aan begonnen.
maar wat een ramp dat ding,alles is scheef dus veel aanpassingen moeten doen.Angry
met de hulp van mannetje heb ik het redelijk in elkaar gekregen.
en dat lundby huis heb ik bij de kringloop op de kop getikt voor 4,50 euro.
de meubeltjes heb ik bij marktplaats gekocht vond het er wel bij passen dat hout en het kan tegen een stootje want de kleinkinderen mogen er mee spelenTongue

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 17:10
Het is inderdaad een heel gedoe met dat del prado huis. Ik wist niet eens meer dat het zo heette. Daarom ben ik er vermoedelijk mee gestopt. Een vriendin heeft het meteen helemaal afgemaakt. Misschien verzamel ik ook nog een keer de moed. Groetjes, Lida
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 18:41
dat lundby poppenhuis staat bij ons nog op de zolder .
 
Mijn dochter vroeg laatst of dat er nog was .
Moet ook nog verlichting inzitten
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 11:00
Big smileMisty, wat zijn ze MOOOOOOOIIII en LEUKKKK Big smile. En al zo netjes........volgens mij hebben de bewoners al flink gepoetst vandaag.
Bij mij zijn ze denk ik lui vandaag Embarrassed, het is zo`n bende bij hun in huis LOL, ze zijn nog in iedere kamer aan het verbouwen, behangen, vloerbedekking leggen, trap bekleden, verlichting aansluiten enz. enz. LOL
Vind dit echt een leuk topic, kunnen we ook over een andere hobby kletsen.....dit hoort ook bij hobby en creatief zijn e.d......toch .....
Vandaag zal ik foto`s maken van de huizen hier.
Het grote poppenhuis staat nu op een dekenkist. Maar Anthony gaat daar binnenkort iets maken zodat ze er allebei op kunnen. (zal daar ook een foto van maken, dan kunnen jullie zien wat ik bedoel. Het is moeilijk uit te leggen zo).Dan kan ik ook de tuintjes maken. Ben al bezig aan vijvertjes Big smile.
Ook heb ik een piepklein hondenhokje en hondjes, en een glijbaan e.d.
Vind poppenhuizen helemaal geweldig!!!!
Maar nogmaals Misty.....je poppenhuizen zijn GEWELDIG!!!!! Clap
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 19:02
Er komt een houten blad.....soort tafel van muur tot muur.......dat is ongeveer rond de 3 meter.
En dan op werkhoogte. Dan kunnen daar de poppenhuizen op.
 
 
Dit worden de vijvers voor in de tuintjes:
 

 
HELP!!! mijn man is klusser LOL LOL
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dit is m'n andere poppenhuis. Dit is wat kleiner. Staat op zolder, maar gaat binnenkort ook naar de serre.
 
 
 
 

 

 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 19:08
Haha wat leuk Marileen die rollen behang in het poppenhuis, komisch, is het een cascowoning?
Zo heeft mijn poppenhuis er ook uit gezien, jaja ik heb er ook twee. De een zo goed als klaar en de ander is een leegstaand pandSmile
Groetjes van Jolly



Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 19:09
Prachtig!!! Groetjes, Lida
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 19:23
Originally posted by Jolly Jolly wrote:

Haha wat leuk Marileen die rollen behang in het poppenhuis, komisch, is het een cascowoning?
Zo heeft mijn poppenhuis er ook uit gezien, jaja ik heb er ook twee. De een zo goed als klaar en de ander is een leegstaand pandSmile
 
Jolly.....je hebt een pm hierover Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
misty View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 15 Januari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer misty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 19:55
ja daar lijkt het wel op mijn man is klusser maar het ziet er al goed uit.
en bij mij was het netjes voor de foto haha leuk die vijvertjes ja er is zoveel mogelijk.
we gaan wel eens naar groningen daar zit een zaak met allemaal modelbouw krikke heet hij ,.zal ook wel een website hebben,daar word ik altijd zo hebberig.
die heeft zo ontzettend veel daar kom je ogen te kort.
laatst heb ik een piep klein serviesje gekocht zo leuk.
je hebt op een foto een leuke babyborn staan zag ik voor zo.n pop heb ik laatst een hele garderobe gemaakt voor kleindochter haar verjaardag
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 12:51
Marileen ik heb fotomail gestuurd naar je emailadres SmileSmile
Groetjes van Jolly



Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 17:33
Ik ga je vanavond terugmailen Jolly Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 17:50
Is goed, het heeft geen haast hoor, wilde het je even laten wetenSmile 
Groetjes van Jolly



Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 23:41

Heb nu 3 poppenhuizen. Ik heb er nog 1 van Jolly gekregen.....Leuk!!!!!

De poppenhuizen zijn nu verplaatst naar de andere kant van de serre.....ze staan daar veel beter.
Wanda heeft van de week de breimachine gebracht en die staat nu op de plaats waar de poppenhuizen stonden.....ook heb ik daar nu de pc staan.
Mogen gaat Anthony de zolder op om spulletjes te pakken van de Kerstdorpen. Hij maakt het altijd zelf en ik mag het hebben voor de poppenhuizen omdat ie toch ieder jaar andere dingen maakt.
Het zijn trotoirtejs.....straatjes.....bruggetjes.....marktkraampjes e.d. Echt leuk hoor. Zelf heb ik ook nog spulletjes van mijn Kerstdorp die ik kan gebruiken voor de poppenhuizen.
 
Hier wat foto's.....kunnen jullie zien hoe het nu staat. Zeg er wel bij dat de poppenhuizen nu nog niet goed staan hoor........Het kleinste poppenhuis komt op een soort berg, die Anthony gemaakt heeft......en de andere weet ik nog niet hoe ik die ga zetten.
Er komen in ieder geval ook tuintjes e.d rond.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 23:46
Wat is het leuk geworden, de poppenhuishoek en ook de andere kant, lekker veel ruimte voor de breimachine zo! Smile
,
Groetjes van Jolly



Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns