Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poppenhuis

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Poppenhuis
    Posted: 25 November 2011 om 08:11

M'n beste dinnetje Karin is afgelopen zondag bij mij geweest. Ze had iets heel moois en leuks bij voor mij. Het is iets waar ik zo weg van ben.

Een POPPENHUIS!!!!!!

Ze heeft het een tijd geleden als bouwpakket gekocht en heeft er geen zin meer in om het af te maken. En nu heb ik het gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ooooooooh ik ben er zo blij mee.

Het is groot hoor. 1.20 hoog.....90 cm hoog en 40 cm diep.

Ik heb hier een foto, kun je zien wat ik aan de buitenkant ook nog allemaal moet doen. Vind dat echt heeeeeeeeeeel leuk om te gaan doen.

Binnenin moet ook nog heel veel gebeuren, behangen e.d.

Heb er ook veel meubeltjes bij.

De inrichting van de badkamer is zelfs echt emaille

 


image hosting jpg

Ik haak nooit af!

Back to Top
zonzoekster View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zonzoekster Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 08:46
Wat leuk!
Ik heb "vroeger" ook eens een poppenhuis gemaakt, en vond
het heerlijk om te doen, en om in te richten.
Heel veel plezier met dit leuke project.
Back to Top
lenie4 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lenie4 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 08:47

Wat een geweldig kado is dit,dit is ook nog 1 van mijn hartewensen dus een heel klein beetje jaloers ben ik wel hoor

Geniet er maar van

groetjes Lenie
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 09:49
Wauw, wat een mooie!!! Veel plezier met het nog mooier maken!!!
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 09:58
Dat is een mooie zeg!
Weet je dat er in Den Haag momenteel een poppenhuistentoonstelling is?
Kun je misschien nog leuke interieurideetjes op doen.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 10:06
Wat een prachtig cadeau daar kun je je heerlijk op uit leven.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 10:27
Toppie wat een super cadeau, een huis cadeau waar geen hypotheek op zit wat een schitterend poppenhuis, lekker verbouwen. Geweldig, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 10:28

Ik ben er zo gelukkig mee.

Toen Karin, het een paar dagen voordat ze zou komen, zei aan de telefoon dat ik haar poppenhuis kreeg, kon ik er gewoon niet van slapen .

Ik zal vandaag ook foto´s maken van de binnenkant. (eerst ff batterijen halen voor m'n camera).

Weet je wat ook zo leuk is........de trappen die er ook nog in moeten geplaatst, moeten nog bekleed worden. Zit er allemaal bij hoor. Er komt een loper op die ik zelf moet borduren. De loper word dan afgewerkt aan de zijkanten met een koperen strip. In de huiskamer komt een perzisch tapijt,wat ik ook moet borduren.

Achhhhh.....hetis te veel om op te noemen.

Maar misschien vinden jullie het wel leuk om de vorderingen van m'n poppenhuis te volgen?

Ik haak nooit af!

Back to Top
Henneke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 189
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Henneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 11:56

Oh helemaal leuk !!!

Ben zelf al jaren verslaafd aan de poppenhuishobby . Heerlijk ! Je kunt je daar met zoveel materialen in uit leven . 

Het is ook een wereld  op zich met zoveel groepen op het net en heel veel beurzen die geoprganiseerd worden in het land .

Jij bent voorlopig van de straat !!!

grt Henneke

 

www.brouwerenbrouwer.nl

Groetjes Henneke
Back to Top
zonzoekster View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zonzoekster Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 13:00
Ik wil je vorderingen graag zien en horen/lezen.
Wat ontzettend leuk joh, misschien ga ik ooit ook nog zo'n
project opstarten.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14053
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 13:28

Wat leuk. Jaren geleden zo'n bouwpakket gekocht. Iedere week kreeg je een gedeelte. Het is nog steeds niet af, misschien als ik deze vorderingen zie springt de vonk over. Dit is wel vele malen mooier.

Veel succes en veel plezier er mee, groetjes, Lida

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 14:22
De jaloersheid spat nu van het scherm van mij naar jou!!!
Heel graag méér foto's!!!
I Love it!!!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 15:41

Originally posted by pippie pippie wrote:

De jaloersheid spat nu van het scherm van mij naar jou!!!
Heel graag méér foto's!!!
I Love it!!!

Daar heb ik nu helemaal niets aan toe te voegen. Je haalt me de woorden uit mijn mond Pippie.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 15:45

heel mooi!

ik volg graag jou vorderingen!!

laat maar komen die foto´s

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 18:40
Ik ben maar aan het zoeken bij m'n pm's . Wie had er nu een poppenhuis voor mij te koop???????
Volgens mij word ik een beetje dement
Maar wil diegene van het poppenhuis aub reageren? Ze zou het meebrengen naar Hobbydoosdag
Ik haak nooit af!

Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 19:54

Wat cool een poppenhuis...daar is mijn schoonma en partner ook druk mee bezig...Nu is het natuurlijk aan mij om allerlei prul dingen te haken voor in het poppenhuis...

Daar komt dan ook de volgende vraag heb je toevallig nog leuke patronen om dingen te haken voor in het poppenhuis...Schoonma maakt normaal poppenhuis en Partner lief een griezelpoppenhuis...
Alvast bedankt.
Groetjes,
Suzanne

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 23:41

Oh.......je brengt me wel op een heel leuk idee, om zelf dingetjes te haken.....maar ik heb jammer genoeg geen patroontjes.

Zal eens googelen.....als ik er dan heb gevonden dan stuur ik ze door naar jou.

Maar wie had nu een poppenhuis te koop voor mij???????????????

Ik haak nooit af!

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2012 om 05:56
prachtig en ik had er nog 1 te koop jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2012 om 08:30
Jaaaaa.....nou weet ik het weer 
Ik neem hem over van je hè........stuur je straks een mailtje
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 23:18
FF dit topic omhoog Big smile, want Misty heeft ook poppenhuizen, en ik vind het toch wel leuk om erover te kletsen.
Misty wil je ook aub een foto plaatsen van je poppenhuizen.
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns