Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon Barbapapa

 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 13>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nouk View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2008
Status: Offline
Points: 64
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nouk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2008 om 21:18

Hey Corry,

Mag ik ze ook nog?

anouk@antroposofiekind.nl

Alvast bedankt!!

Back to Top
NaJa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 437
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NaJa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2008 om 21:07

Hallo allemaal,

Zou iemand ze ook nog naar mij willen mailen? nattie_nijntje@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes

Nathalie
Back to Top
NaJa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 437
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NaJa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2008 om 09:01

Corrie,

Ook langs deze weg nog eens heel erg bedankt voor de patroontjes!

 

Groetjes

Nathalie
Back to Top
parapluutje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Augustus 2008
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer parapluutje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2008 om 21:59

Ow, wat geweldig!!:O

Ik ben helemaal weg van barbapapa en ook nog begonnen met haken!

Zou iemand zo lief willen zijn mij een (nederlands) patroon op te willen sturen van de familie

ze zijn zo lief

groetjes laura.

 

lauwtje_129@hotmail.com

Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2008
Status: Offline
Points: 758
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2008 om 08:41
Hi Laura, je hebt mail......
Groetjes
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2008 om 08:56
ohhh, zou ik ook de barbapappa`s mogen?

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2008 om 09:21
Eugenie,komt eraan.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2008 om 09:26

hoi Corry,

ze zijn binnen dank je wel!


~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dikky Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2008 om 22:04

Corry,

Ik lees deze dus nu pas. Wist helemaal niet dat je een cursus zweeds hebt gedaan. Zeker zo'n workshop in Zweden? Zal wel gezellig geweest zijn.

Je hebt in ieder geval een nieuwe hype op de Doos gecreƫerd. Iedereen aan de barbapapa-familie. Geweldige job.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ab63 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2008 om 14:26
Hoi Corry, nog bedankt voor het patroontje. Ik begrijp dat als er nu zweeds gesproken wordt, jij het helemaal begrijpt??
GROETJES ANGELA
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2008 om 14:49
Als het gaat over minderen en meerderen,wil het vast wel lukken,meer woorden heb ik tijdens de cusrus niet geleerd.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2008 om 15:18

dan zal je toch nog een keertje terug moeten corry.

groetjes puck

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2008 om 18:51
Originally posted by Pelote Pelote wrote:

dan zal je toch nog een keertje terug moeten corry.

groetjes puck

Hej,jag heb ingen tid,jag ga virka.

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2008 om 21:37
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Oma Gijsje View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 12 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 85
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oma Gijsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2008 om 18:41

Hallo Allemaal,

Ik ben een poosje wegens drukke werkzaamheden niet op de site geweest maar het kriebelt weer en ik wil zo graag weer iets doen. Het toeval wil dat ik er net ook een kleindochter bij heb gekregen en wil mijn dochter verrassen met de barbapap familie waar zij zelf vroeger helemaal gek van was voor op de babykamer.

Wie oh wie kan en wil mij de patroontjes sturen.

Back to Top
Oma Gijsje View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 12 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 85
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oma Gijsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2008 om 18:41
Originally posted by Oma Gijsje Oma Gijsje wrote:

Hallo Allemaal,

Ik ben een poosje wegens drukke werkzaamheden niet op de site geweest maar het kriebelt weer en ik wil zo graag weer iets doen. Het toeval wil dat ik er net ook een kleindochter bij heb gekregen en wil mijn dochter verrassen met de barbapap familie waar zij zelf vroeger helemaal gek van was voor op de babykamer.

Wie oh wie kan en wil mij de patroontjes sturen.

Groet Oma Gijsje

agm49@wanadoo.nl

 

 

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer T Looman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2008 om 22:17
Corry zou ik de patronen van de barbapapa familie ook van jou mogen a.u.b
groetjes Thea
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2009 om 11:25
Dit is natuurlijk al een beetje oud onderwerp, maar ik was er toevallig naar op zoek en kom precies op de hobbydoos uit :lol:

Ik heb de blog van de Zweedse dame opgezocht (en ja, ik spreek ook een beetje Zweeds) maar helaas zijn zowel de patronen als de fotos daar om commerciele redenen verwijderd.

Heeft toevallig iemand het patroon nog of in elk geval een foto van het eindresultaat ?? Als ik zie hoeveel patronen er heen en weer zijn gestuurd moet het hier barsten van de Barbapappafamilies dus....wie kan mij blij maken ??
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2009 om 12:31

marleen,ik wil ze wel sturen,maar ik heb geen email adres van je.

Ik heb er nog nooit een af gezien,misschien ben jij de eerste.

Back to Top
wiesjuhh View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 15 Maart 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 53
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wiesjuhh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2009 om 13:05
Zal ik ook de patroontjes mogen hebben. En als iemand een foto heeft zal ook mooi zijn want zoals Marleen al zegt is de zweedse site niet echt interresant meer.

Alvast bedankt,




Groet,
Wiesjuhh
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.512 seconden.
Lang Yarns