Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstkaarten

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kerstkaarten
    Posted: 21 December 2011 om 18:04
Vanmiddag viel er een hele berg in de bus, erg leuk, met o.a. een gehaakte kerstster, die al in de boom hangt en een col voor mijn blote baby born, die in de huiskamer een beetje uit de toon valt. Een piepklein cadeautasje, waarin ik een mooie munt heb gestopt. Heerlijk alles ophangen en er dan telkens naar kijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 18:09

,

groetjes, ook aan Ton

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 18:14
Ik kan wel zeggen Groeten terug, maar dan denk je dat ik ze niet wil hebben. Veel liefs, Fien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 19:03

aha magtelt de col is aangekomen mooi

als de bb zo bloot is moet je hem maar als strapless jurkje gebruiken

 

past de pop hem wel?

ik heb hem gepast op annabel

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 19:18
Ik had eerst nog maar een paar kaarten, maar vandaag is de postbode 2 keer geweest, beide keren met een stuk of 10 kaarten 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 10:28
Originally posted by drempt drempt wrote:



aha magtelt de col is aangekomen mooi

als de bb zo bloot is moet je hem maar als strapless jurkje gebruiken

 

past de pop hem wel?

ik heb hem gepast op annabel



Ja hoor, hij past prima. Deze pop krijgt een sneeuwkostuum voor mijn boekje en met een aangeklede pop is het zo moeilijk passen en meten. Ze ligt in de huiskamer waar het niet koud is. Heel grappig, toen ik die col zag, bedacht ik dat ik zo'n losse col jááren geleden voor een pop van mijn dacht had gebreid, met een mofje en laarzen, geen babypop, een gewone meisjespop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 10:30
Pop heeft toch wel een luier aan Magtelt?

Blote poppen, tsss ;)
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 13:21
Je bent verwend. Maar dat komt omdat je zelf zo lief bent en overal kaartjes naar toe stuurt. Zo ge doet zo ge ontmoet, is het hele oude spreekwoord. En dat gaat voor jou zeker op. Geniet er maar van. Je hebt het verdiend.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 16:37
Vandaag kaarten voor Ton en mij met vilten tashangers/sleutelhangers met onze naam er op van een lieve hobbydoos met een poppensite.

En twee Kerstwensen van goede doelen voor kinderen, de acceptgiro's zijn al geschreven. Van de ene kreeg ik 3 stuivers, van de andere een boekje over die mustjesactie van deze zomer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 19:13

Helaas valt het me niet mee om kerstkaarten te schrijven dit jaar. Mijn dochter heeft al heel lief wensstickers voor me uitgeprint, hoef ik alleen nog maar de adressen te doen, maar mijn pen valt steeds uit mijn hand.

De pijn blokkade heeft gelukkig de ergste pijn weggenomen, maar ikmoet nog steeds zoveel morfine nemen, dat mijn gedachte er ook niet bij zijn, ik hoop dat jullie het me willen vergeven. Ik blijftoch nog steeds aan jullie denken.

Het komend jaar zal ik wel opgenomen worden in een verzorgingstehuis. Niet leuk, maar ik besef heel goed dat het hard nodig is. Misschien kan ik daar ook af en toe iets van me laten horen.

veel lieve kerst groetjes vooral voor jou Magtelt en Ton. TONY

TONY
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 19:23

Sterkte Tony,

En houdt ons op de hoogte, als het lukt.

Back to Top
Nanske View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 December 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nanske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 19:34
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Vanmiddag viel er een hele berg in de bus, erg leuk, met o.a. een gehaakte kerstster, die al in de boom hangt en een col voor mijn blote baby born, die in de huiskamer een beetje uit de toon valt. Een piepklein cadeautasje, waarin ik een mooie munt heb gestopt. Heerlijk alles ophangen en er dan telkens naar kijken.



Heel erg bedankt Magtelt...voor die lieve fijne kerstkaart.
dat je steeds aan me(ons ) dacht...
Dank, groetjes ...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 10:37
Veteranenhobbydozen vergeet ik niet, ook niet als je je weer opnieuw moet aanmelden.

Antonia, heel veel sterkte, van die kerstkaarten is niet erg, wel dat je dan ook niet kunt handwerken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 10:38
Zooooo leuk en gezellig al die kaartjes van jullie
Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 12:32
Lieve Tony, heel veel sterkte. En een hele dikke knuffel. Meer weet ik eigenlijk niet te zeggen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 19:13

Hoeft ook niet meisje, ik heb me altijd als een van de meisjes gevoeld bij jullie, maar nu moet ik toch echt toe gaan geven, dat ik voortaan bij de "oudjes" hoor.

Geef niet als ik maar jong van hart kan blijven.

Dikke knuffel TONY

TONY
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns