Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gebruikersnaam

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Creajann View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 23 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 83
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creajann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2011 om 12:14

Zou zo maar kunnen meis, het is tenslotte vakantietijd

Ik wacht het gewoon even rustig af, mijn nieuwe nickname loopt nog niet weg.

Liefs Jann

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2012 om 22:28
Daarnet zag ik jou op het net. Het ziet er niet naar uit dat jouw geduld beloond is. Heb je al een nieuwe aanpak bedacht?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2012 om 10:07
Er staat ergens op de hobbydooswinkel ook een gewoon huisadres. Als je het echt wilt, kun je Renske daar aanschrijven. Misschien komt het dan over. Maar veel aandacht voor het forum heeft ze niet, behalve als er dingen schadelijk voor haar winkel kunnen zijn. Hoe lang klagen we al over het e-mailadres in het profiel?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2012 om 12:07

Ik heb een tijdje geleden een mail gestuurd naar de hobbydoos ivm dat e-mail adres in het profiel. Kreeg toen dit antwoord. Groetjes, Lida

We krijgen deze vraag regelmatig.

De community (het hele internet) heeft op het Forum een schat aan handwerk informatie. We willen dat zo laagdrempelig mogelijk houden.

We laten Google ook alles indexeren, zodat alle informatie die kan worden gevonden op het forum voor iedereen vrij toegankelijk is.

We willen iedereen uitnodigen om zijn kennis op het forum te delen, we moeten dan geen barrieres opwerpen. Het staat je natuurlijk vrij om antwoorden of niet.





Kijk voor veelgestelde vragen op http://www.hobbydoos.nl/winkel/faq/faqs.asp

Met vriendelijke groeten,

Hobbydoos.nl
Simon

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2012 om 12:11
De link is voor mij niet te openen omdat mtml niet aan een programma verbonden is. Tenminste, dat schermpje krijg ik te lezen. 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2012 om 12:41
Ik kreeg hem geopend met rechts klikken en dan openen. Net nog even geprobeerd. Groetjes, Lida
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2012 om 15:16
Wij zijn ook helemaal niet te beroerd om onze schat aan informatie te delen, maar we worden doodziek van al die profielen zonder e-mailadres. Als dat nou eens automatisch bij msn messenger kwam te staan, iedere keer als iemand aangeeft dat het openbaar gemaakt mag worden, dan weten we zeker dat, als het er niet staat, diegene geen mails wil.

Ik reageer best wel eens kregel, o.a. op pmmetjes van nieuwelingen, dat is ook niet laagdrempelig, maar ik heb ook geen beginselverklaring daarover ondertekend.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Creajann View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 23 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 83
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creajann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2012 om 23:06

Hallo allemaal,

zoals jullie zien is mijn nickname nog steeds niet veranderd, ik heb inmiddels al heel wat berichtjes richting Renske gestuurd maar geen reactie gekregen, nu ga ik het nog een keer proberen via het mailadres van haar bedrijf als dat ook niet lukt ga ik toch een nieuw account aanmaken

Heel jammer, want op deze manier vervuilt het forum toch, maar ik weet geen andere oplossing

Liefs Jann

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2012 om 23:28
Hej Jann, zoals je zegt is het jammer dat daar niet op gereageerd is. Ik geef jou groot gelijk dat je na zo'n lange tijd wachten het heft in eigen hand neemt.


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 09:33
Het forum vervuilt toch wel, meer dan 5000 inschrijvingen en met hoeveel zitten we echt te praten? De meeste zijn eendagsvliegen en graaiers.

Gisteravond toch weer een PM over een patroon waar ze best in het topic had kunnen reageren. Ik zag dat ze in hoog tempo op minstens 8 patronen bij Gezocht had gereageerd ook.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Creajann View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 23 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 83
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creajann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 11:16
Het forum zou eigenlijk geschoond moeten worden, 3 maanden
niet gepost dan verwijderen, zo gaat het in andere forums
ook. Want inderdaad Magtelt ik zie ook altijd dezelfde
namen voorbijkomen van de mensen die schrijven en dat zijn
er echt geen 5000

Als Renske er geen tijd voor heeft zou iemand anders dat
misschien willen doen?

Liefs Jann
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 11:39
Drie maanden vind ik wel erg kort door de bocht. Er komen vaak berichtjes langs van mensen, die door ziekte, verhuizing, privé-moeilijkheden een tijdje niet actief meedoen, maar toch wel plezier hebben in het volgen.
Ik zou meer gaan voor een jaar niets gehoord?: jammer dan.
Ik heb trouwens geen idee hoeveel werk het is en hoe het verwijderen moet, maar als we nu met een paar het alfabet verdelen, kan zoiets niet?
Bij een goed plan wil ik meewerken, maar ik ben beslsist geen computer-prof.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 11:47
Het afvloeien na een jaar lijkt mij ook een prima termijn. Ik heb wel de ervaring dat hoe strengere regelgeving gehanteerd wordt en hoe meer moderatoren aangesteld zijn om de orde te handhaven, hoe minder gezellig en ongedwongen de sfeer is. En die sfeer hier is goud waard! Maar een aanspreekpunt is op een forum zeker noodzakelijk. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 14:09
Ik denk ook dat een jaar een goede termijn is.

En ik ben ook niet voor strikte regels, alleen zou het leuk zijn als het e-mail adres meteen zichtbaar is, als mensen aangeven dat te willen. Een kleinigheidje, maar dat schijnt niet te kunnen. En dat geeft mij dan zoveel ergernis, dat ik geregeld thuis zeg, dat ik stop met het forum.

Ik vind dat de drempel voor PM's en E-mails in het profiel verhoogd zou kunnen worden, bijvoorbeels als ze newby-af zijn. Dan hebben ze veel gereageerd, voldoende patronen gehad en bewezen dat ze actief forumlid zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 14:45
Magtelt, je waagt het niet om te stoppen, hoor!!!
Potverdrie, dan kom ik bij je langs met een spandoek en trommel gelijk nog wat hobbydoosjes op.Kijken of je dan nog durft te zeggen dat je stopt!!! Krant erbij, tv.Gelderland erbij!!Dit is on-mo-ge-lijk!!! Een echte hobbydoos staakt niet!!. Zo, nu is het wel genoeg en weet je hoe ik er over denk. Een hartelijke knuffel van hier naar jou.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 14:50
Als ik zou stoppen, was het omdat ik een eigen handwerkforum had opgericht. Maar ik ben zo digibeet, dat dat niet zal lukken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 15:14
Ha-ha Pippie... dat wordt leuk!   Wie gaat de spandoeken maken? Goed om te oefenen om een laken recht te naaien. En als je om hobbydoosjes "op te trommelen" nog een hobbydoosje met een trom nodig hebt, weet je me te vinden! 

Ik heb een tijdlang gedacht dat Magtelt hier een soort moderator was: guru, oudgediende en weet overal raad op. Onmisbaar toch?! 
Back to Top
Creajann View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 23 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 83
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creajann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 17:34
Ik heb ook heel lang gedacht dat Magteld de sturende kracht
was achter dit forum, niet officieel dus maar de rest klopt
wel

Liefs Jann
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 09:01
Whaha, dat zou wel gaaf zijn Magtelt, een eigen forum. Het Magtelt weet raad op handwerk gebied forum....
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 09:46
Alleen op handwerkgebied dan; relatieproblemen, daar begin ik niet aan. En voor ons tweetjes ben ik steeds simpeler gaan koken, dus daar geef ik ook geen adviezen meer over. Katten blijven raadsels voor me, al ken ik ze mijn hele leven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns