Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon dikke dames

 Reageer Reageer Pagina  <1 56789>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 18:01
Wat vervelend dat er weer zo gereageerd wordt op een nieuweling.
Het drukt wel een stempel qua sfeer hier op het forum.
Heel jammer!
Daarom hartelijk welkom Miranda en toch groetjes aan ieder ander,
Jannie
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 18:31
Originally posted by JannieV JannieV wrote:

Wat vervelend dat er weer zo gereageerd wordt op een nieuweling.
Het drukt wel een stempel qua sfeer hier op het forum.
Heel jammer!
Daarom hartelijk welkom Miranda en toch groetjes aan ieder ander,
Jannie
Dank je wel Jannie voor deze sneer. Ik ben altijd bereid iemand te helpen. Maar hier vond ik de manier van vragen wel erg kort door de bocht. Misschien heb je ook gelezen wat ik later nog geschreven heb.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 18:44
Wij hebben ook vrijheid van meningsuiting, de oudgedienden net zo goed als de newby's. En het binnenploffen en bestellingen plaatsen gaat best wel vervelen zo nu en dan. Eerst rondkijken na het inschrijven is echt niet zo gek. En als je dan het Even voorstellen met het WELKOM over het hoofd ziet, is dat toch wel vreemd.

Bovendien bestaat het forum al sinds 2005, dus al die dames, die gepikeerd roepen, dat ze allang op internet zitten, hadden al diverse patronen hier kunnen vinden bij het zoeken. En die hadden dan allang lid kunnen zijn en dan was de sfeer hier misschien leuker. Zoals die vroeger was.

In de boekenrubriek wordt trouwens melding gemaakt van een boekje vol dikke dames, weliswaar niet die van Nikki St Phalle, maar wel dikke dames.

Ik reageer nu, maar de laatste tijd laat ik de meeste binnenploffers, gewoon zitten. Ik wacht wel af of ze blijverds zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 18:46
Originally posted by JannieV JannieV wrote:



Wat vervelend dat er weer zo gereageerd wordt op een nieuweling.
Het drukt wel een stempel qua sfeer hier op het forum.
Heel jammer!
Daarom hartelijk welkom Miranda en toch groetjes aan ieder ander,
Jannie



Jannie, ik denk dat je wel moet toegeven dat de nieuwelingen zich altijd direkt aangevallen voelen.
Als zij het topic eerst had gelezen en de linken die daar staan had gekopieerd en geplakt had zij zelf de link die Lidwina nadien heeft gegeven gevonden.

Ik vind wel dat er mensen zijn die gewoon geen moeite willen doen om iets te vinden en alles voorgeschoteld willen krijgen.

Maar als het dan nog een paar berichten hoger staat dan de vraag en je dat zelfs niet wilt lezen ......
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 20:34
Miranda's vraag stond direkt onder een aanbod van Gerda uit Curacao.
Ik vind het daarom een heel normale vraag.
Oké, ze had haar misschien persoonlijk kunnen mailen omdat Gerda's emailadres erbij staat.
En ja, voorheen vond ik het hier toch veel gezelliger en ja, ik keek ook veel langer rond voor ik iets durfde te vragen. ik weet alleen niet of ik het nu nog had gedurfd.
Groetjes, Jannie
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 20:46
akkoord haar vraag stond direkt onder het bericht van Hakenallerlei, maar wil dat dan zeggen dan je zelf niks meer hoeft te zoeken?

Als Hakenallerlei nu niet meer op het forum komt dan moet er niemand antwoorden? Is dat dan vriendelijk, zo van 'mens ge kunt de pot op'?

Ik heb ook heel lang rondgekeken en kijk nog rond, en zoek zelf dingen op vooraleer ik iets zou vragen. En vooral LEZEN wat er al staat en klikken op de tips die gegeven worden dan kan je al veel vinden.

En waarom zou je het nu niet meer durven vragen? Als je er een beetje een omschrijving bijgeeft en dat je het niet gevonden hebt dan krijg je een fatsoenlijk antwoord.

En vroeger gezelliger? Er was meer 'klinkende ambras' dan nu ja en het is maar of je dat gezellig vind of niet.

Back to Top
miranda33 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 Januari 2015
Locatie: maastricht
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miranda33 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2015 om 00:43
tjonge tjonge wat een gedoe hier.

Het was een simpele vraag en ik heb jullie uitgelegd dat als je bij google intikt "haakpatroon dikke dame"kom je automatisch op de topic waar ik de vraag gesteld heb, om niet de pagina te hoeven zoeken heb ik gewoon meteen me aangemeld en gevraagd of ik dat patroon ook mocht krijgen.

Niets meer en niets minder, waarom meteen zo katten met dat ik beter eerst moet gaan lezen. Googel is nl als je snel iets op wilt zoeken, en internet om snel iets te kunnen vinden. Ik had ook naar boekhandels kunnen gaan zoeken in de stad en daar kunnen vragen of iemand toevallig weet of ze boeken met haakpatronen hebben. En ga ik ook niet ieder boek kijken of daar iets instaat pfffffff waarom moeilijk doen als het ook makkelijk gaat. Lang leve internet toch?

Toen ik me aanmelde had ik meteen zoiets van, misschien kan ik zelf ook mensen blij maken met patronen. Maar als het op deze manier moet is mijn zin al over.

Ook dacht ik vanmiddag ineens, ach ja die patronen die ik heb mogen niet gegeven worden ivm copie-recht. krijgen we dat straks weer.

Onzin allemaal, want wie hier op het forum heeft nog nooit een cd gebrand die die geleend heeft van iemand, komop zeg. Hetzelfde met boeken waar de patronen instaan, ik heb vele boeken met patronen gekocht en denken jullie nu dat ik die nooit heb uitgeleend, of gekopieerd heb. Wij stonden vroeger uren in de winkel te kopieeren.

Maar goed, ik heb mijn betaalde site's waar ik ook kan vragen voor wat patronen, dus ik denk om die problemen allemaal te voorkomen dat ik daar toch echt beter af ben.

Dat is meer een mannenwereld, die zijn er een stuk gemakkelijker in.

btw: ik zie daar wel vaak posts van: "Dank je wel, hier zal mijn vrouw blij mee zijn

En die zelfde vrouwen zitten op forums als deze andere mensen aan te vallen als ze een simpele vraag stellen.

Dus ik wens jullie allemaal veel succes hier en ik ga hier snel weer weg, niets voor mij zo'n kippenhok

Groetjes miranda
Back to Top
miranda33 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 Januari 2015
Locatie: maastricht
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miranda33 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2015 om 00:46
Originally posted by JannieV JannieV wrote:

Miranda's vraag stond direkt onder een aanbod van Gerda uit Curacao.
Ik vind het daarom een heel normale vraag.
Oké, ze had haar misschien persoonlijk kunnen mailen omdat Gerda's emailadres erbij staat.
En ja, voorheen vond ik het hier toch veel gezelliger en ja, ik keek ook veel langer rond voor ik iets durfde te vragen. ik weet alleen niet of ik het nu nog had gedurfd.
Groetjes, Jannie


Dank je JannieV ik wilde jou toch nog ff bedanken voor de steun.
Als iedereen hier zo was zou het forum een stuk toegankelijker zijn.Wink

Groetjes Miranda

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2015 om 02:19
Jammer Miranda, je vergist je want nu val je dames af die ontzettend veel mensen helpen hier en je al aan het helpen waren. In tegenstelling tot Janne die weinig mensen helpt en haar eigen weg graag gaat.
Oh en af en toe komt roepen dat het vroegah gezelliger was.
Onzin, het is nu juist gezelliger en inderdaad komen er telkens nieuwelingen die maar willen en willen en soms heb je er de balen van.
Vrouwen onder elkaar hebben nu eenmaal weleens last van hormonen en dan kun je even niet zoveel hebben. Als je elkaar dan telkens gaat afbranden in plaats van even tot tien tellen en begrip voor elkaar tonen. Kom je een stuk verder met zijn allen.
Het is hier best gezellig maar met patronen zijn veel problemen geweest. Daarom is men voorzichtig geworden!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2015 om 09:02
Als er openlijk gedeeld wordt met copyright patronen (zoals dat dikkedamespatroon oorspronkelijk ook was) krijgt de administrator van het forum last van advocaten van belanghebbenden en dan is het Dag forum, gezellig of niet, je wordt opgeheven.

Overigens heb je moeite met wegkomen, eerst nog wat om je heen trappen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2015 om 09:51
ow ow ow, heb je je eigen berichten al eens terug gelezen? Er staat en ik kopieer en plak :

"En je zult altijd mensen hebben die niet meer komen. En die zich aanmelden voor 1 patroon dat ze willen hebben.
Maar dan nog kun je niet alle mensen over 1 kam scheren."

Vooral het laatste zinnetje zit mij nu dwars want wat doe jij nu?

Ik eis wel alleen die rechten op hoor voor het volgende dat je schreef :

"En die zelfde vrouwen zitten op forums als deze andere mensen aan te vallen als ze een simpele vraag stellen".

Maar soit, ik wens je alle succes toe bij de mannen op de betaalsites.

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2015 om 11:04
Lida je hebt niets verkeerd gezegd. en mensen die zeer regelmatig op dit forum komen ,
Weten dat jij anderen alleen maar wilt helpen.

En het lijkt mij verstandig hier nu maar een punt achter te zetten, er is al genoeg oorlog in de wereld
oant Sjen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2015 om 22:49
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik op dezelfde manier welkom geheten was, ik ook mijn heil elders gezocht heb. Gelukkig had ik iets meer mazzel.

Wat miranda zegt klopt: "Je googlet op een patroon, ziet een link naar dit forum. Om de tekst te lezen moet je je registreren, maar dan kom je ook direct op het forum terecht dat je via google gevonden had...
Ja en om dan inderdaad direct dat te vragen... kan me voorstellen dat dat in je enthousiasme gebeurt.

Miranda: volgens mij moet ik nog wel een patroon van een dikke dame hebben. Moet morgen even mijn "haak-memorystick" erbij pakken, heb ik hier niet naast de computer liggen.
En mocht dat niet zo zijn.
Iemand wees er in een ander draadje al op dat er een heel leuk haakboek vol met dikke dames aankomt (een boek dat ik ook al op mijn verlanglijst bij Bol heb staan).
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2015 om 12:08
de ''andere'' kant van dit forum wilde ik al tikken vóór dat deze bom (weer eens;-) ontplofte..: dat ik me telkens verbaas dat er zóveel lieve, behulpzame mensen zijn die iemand op weg helpen door mee te denken, zelfs mee te haken of te breien als er onduidelijkheid in een patroon zit..zo'n behulpzaameheid ontstaat als je op elkaar betrokken bent en niet als er(alleen maar) een patronendeelforum is .. dit voor mij warme gevoel van dit forum wilde ik dus tikken .. liet het ff zitten maar doe het nu alsnog...hulde aan alle trouwe dames hier !!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
miranda33 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 Januari 2015
Locatie: maastricht
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miranda33 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2015 om 23:22
Hallo,

dames die een beetje positief zijn en die graag een patroon van mij willen hebben van een dikke dame, ik heb ondertussen een gekregen , die kunnen me via pb vragen

En dit is een hele mooie, niet die wat ik hier gekregen had die van internet geplukt was.
En deze is ook nog nederlands vertaald.

Gegroet miranda

En ik zit niet te wachten op een discussie, daar ga ik niet meer op in.
Back to Top
miranda33 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 Januari 2015
Locatie: maastricht
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miranda33 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2015 om 23:23
Originally posted by C4th C4th wrote:

Ik moet eerlijk zeggen dat als ik op dezelfde manier welkom geheten was, ik ook mijn heil elders gezocht heb. Gelukkig had ik iets meer mazzel.

Wat miranda zegt klopt: "Je googlet op een patroon, ziet een link naar dit forum. Om de tekst te lezen moet je je registreren, maar dan kom je ook direct op het forum terecht dat je via google gevonden had...
Ja en om dan inderdaad direct dat te vragen... kan me voorstellen dat dat in je enthousiasme gebeurt.

Miranda: volgens mij moet ik nog wel een patroon van een dikke dame hebben. Moet morgen even mijn "haak-memorystick" erbij pakken, heb ik hier niet naast de computer liggen.
En mocht dat niet zo zijn.
Iemand wees er in een ander draadje al op dat er een heel leuk haakboek vol met dikke dames aankomt (een boek dat ik ook al op mijn verlanglijst bij Bol heb staan).


Ik zie je post nu pas, maar dank je nog voor je aanbod, maar ben al voorzien XXX
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2015 om 16:57
Goed dat te horen.
Succes.

Ik hoop dat je je niet direct laat verjagen, er zit hier veel kennis (en ook wel gezelligheid).

Ik begrijp die dames echter ook wel een beetje. Als je ziet hoveel nieuwelingen hier binnen komen, een patroon vragen, er kan amper een bedankje af en je ziet ze nooit meer terug.
Ik kan me voorstellen dat dat ook erg frustrerend is.

Back to Top
miranda33 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 Januari 2015
Locatie: maastricht
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miranda33 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2015 om 18:05
Originally posted by C4th C4th wrote:

Goed dat te horen.
Succes.

Ik hoop dat je je niet direct laat verjagen, er zit hier veel kennis (en ook wel gezelligheid).

Ik begrijp die dames echter ook wel een beetje. Als je ziet hoveel nieuwelingen hier binnen komen, een patroon vragen, er kan amper een bedankje af en je ziet ze nooit meer terug.
Ik kan me voorstellen dat dat ook erg frustrerend is.



Ik heb al een aantal dames voorzien van een patroon, ik denk niet dat ik hier nu ben om een patroontje te vragen en voor weer te vertrekken, en als hier een nieuwe komt die me een patroon vraagt zal ik die gewoon geven , so what als ze niet meer komen, ik ken die nieuwe mensen hier niet en al kom ik hier al jaren, de mensen die hier wel lang zitten zul je ook nooit echt kennen toch?

En als iedereen nu een beetje vriendelijker tegen de ander doet zou de wereld er een stuk mooier uitzien.
Er is al genoeg oorlog en ellende in de wereld, laten we op zijn minst hier een betere wereld creeeren.

En als je niets verwacht van iemand kun je ook niet teleurgesteld worden als ze geen bedankje geven of wat dan ook.

Ik verwacht van niemand iets en daarom kan ik ook niet geraakt worden met wat dan ook.

Dus ik zit ook niet te wachten op bedankjes, ik ben al blij als ik iemand anders blij kan maken.

groetjes
 


Back to Top
miranda33 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 Januari 2015
Locatie: maastricht
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miranda33 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2015 om 20:13
Dames die mij het patroon via pb vragen, kunnen jullie je emailadres er ff bijzetten, dat gaat wat sneller krijg zoveel vragen dat ik het bijna niet bij hou.

Groetjes
Back to Top
saca43 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2015
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer saca43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2015 om 23:40
zou ik ook de dikke dame mogen ontvangen?


vrgr saca
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 56789>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns