Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Action

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Action
    Posted: 11 Januari 2012 om 23:44
Ik ga morgenochtend weer naar Action!!!!!! Ik wil een paar van die kleine borduurpakketjes
Ik haak nooit af!

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2012 om 12:35
bedankt dames voor de info

dan ga ik het alleen laten van de wol uit zeeman en wibra
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2012 om 08:15

lisa wol is niet echt prettig als je het uit gehaald heb en op nieuw gaat gebruiken.in de draadloop komen verschillende diktes te zitten. Het enige is gelijk goed breien en niet uithalen.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2012 om 16:30
Ik heb een pakje voor de Baby Born met Lisa gemaakt en pen 3. Ik heb net het typewerk klaar van mijn 2e BB boekje en daar komt het in. Nu ben ik met zwarte Lisa een sjaal met gaatjes aan het breien, het is erg zacht en dun, precies goed voor mijn project. Niets voor een warme trui, denk ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2012 om 15:40

ik vind de gewone lisa heel erg dun. Als je dit vergelijkt met zeeman en wibra. En dat is dan wat vervelend want dan wordt alles zo klein.

 

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2012 om 15:07
dames ben naar de action geweest

en 2bollen pompomgaren gekocht (zwart)het waren de laatste

roos en lichtblauw en bruin gemeleert maar geen paars

heeft er al iemand van jullie met de gewoone lisa wol
gewerkt en hoe bevaly die jullie


groetjes christine
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 23:27
  
Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 22:09
Ja ik heb nu ook zo'n sleurkarretje, daar kan ie wel in mee. Het is overigens eentje die je kunt duwen, dan zie ik tenminste wie er over struikelt. Nu moet ik dan toch weer de stad in vanwege die chou chou poppen. He foei.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 22:06

Zag in Papendrecht Chou Chou poppen staan voor 20 euro. Weet niet of andere actions ze ook hebben. Maar wilde het voor de poppenfans even hier melden.

@ Magtelt: een grijp arm is misschien ook wel handig voor de wollebolletjes in het bovenste vakje bij de Wibra. Scheelt je weer hannesen met een bezemsteel

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 10:37
ik heb nog een bol zwarte pompom garen liggen; eentje met grote pompoms.

Was de bon kwijt en er bleef er 1 over door een inschattingsfout; er waren meer bollen nodig voor een sjaal dan met kleine pompom garen.
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 08:55
Ik heb al twee grijparmen naast mijn twee gewone, eentje voor in de keuken en eentje voor boven. Ik kan er nog wel één op zolder gebruiken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 19:29
joepie in belgie ook is de pompomgaren weer in de
aanbieding

heb ik nodig voor de afwerking van mijn omslagdoek die kan
ik dan stilletjes afwerken

dan kan ik daar mijn zinnen wat opzetten
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 18:57
Originally posted by Jips Jips wrote:

Dus ook de action doet mee met de recessie: het pompom garen was vorig jaar nog 89cent


ja dat is zo, want toen heb ik het ook gekocht
Het is wel heel leuk.....heb er al vaak mee gebreid, dus ik denk dat ik nog maar ga halen
Die borduurpakketjes zijn trouwens ook heel leuk
Ik haak nooit af!

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 18:30

Originally posted by mayolijn mayolijn wrote:

Magtelt, bij de honderd nieuwe dingen staat een grijparm. Is dat niet iets voor jou?

 

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 17:47
Magtelt, bij de honderd nieuwe dingen staat een grijparm. Is dat niet iets voor jou?
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 14:25

Ik heb nog theedoeken nodig,toevallig ook in de aanbieding....

En dan kan ik natuurlijk niet voorbij de hobbyspullen lopen!

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 14:03
Dus ook de action doet mee met de recessie: het pompom garen was vorig jaar nog 89cent
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 14:00
Volgende week is het pompomgaren bij Action 95 cent en ze hebben diverse hobbypakketjes in de aanbieding.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns