Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De kip op de zilveren eieren

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: De kip op de zilveren eieren
    Posted: 31 Januari 2012 om 17:08
Bedankt voor de leuke reacties!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 15:02
Wat een leuk kippetje!
groetjes miranda
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 11:03
leuk kippetje!
Groet,

Yobsje
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2012 om 20:11
Een gezellige kip hoor. Leuk zo met al die kleurtjes.
groetjes Annelies ;)
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 13 Mei 2011
Locatie: Canada
Status: Offline
Points: 796
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2012 om 18:48
Heel leuk gemaakt .

Groet Geerke
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2012 om 21:43
Ik ben benieuwd wat er straks uit het ei komt....
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2012 om 20:17
Haa, bedankt! 

Leuk verhaal trouwens over jouw "bijnaam". Alshoewel ik Claartje Kip als zodanig ook niet ken. Ik kan me trouwens wel Clarabella de koe uit Donals Duck herinneren.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2012 om 19:25

Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Het is prachtig haakwerk geworden en ook de compositie met de eieren in het glas. Maar er ontgaat mij geloof ik iets: heten de koe en de kip allebei Klaartje? In de koeienstal wordt dit nummersysteem wel vaker toegepast: Klaartje 1, Klaartje 2, enz... maar met knuffels bij jou ook??  

Ik heet zelf Clara en werd vroeger naast Clara de koe ook nog al eens Claartje Kip genoemd. Werd er altijd boos om en ik vond dat niemand dat mocht zeggen. Inmiddels volwassen zie ik er de humor wel van in. Toen ik voor Manuel het koetje kreeg kon ik er dus ook heerlijk om lachen. En na even denken wat ik voor zijn zusje zou gaan maken herinnerde ik mij ineens weer de benaming Claartje Kip. Het koetje voor Manuel heet echt Klaartje. De kip heb ik zelf zo genoemd. Manuel zelf noemt zijn knuffel trouwens gewoon knuffel.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1747
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2012 om 12:12
Hahaha! Wat een dotje,ik vind hem super!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 21:37
Het is prachtig haakwerk geworden en ook de compositie met de eieren in het glas. Maar er ontgaat mij geloof ik iets: heten de koe en de kip allebei Klaartje? In de koeienstal wordt dit nummersysteem wel vaker toegepast: Klaartje 1, Klaartje 2, enz... maar met knuffels bij jou ook??  
Back to Top
Dopey View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 03 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dopey Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 21:32
Hij is wel schattig geworden!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 21:23

Originally posted by francisca francisca wrote:

deze is heel leuk geworden was het geen optie om dikkere wol of dubbele draad tegebruiken Anne-Marie

Het garen dat ik gebruik is gemeleerd garen. En ik was bang dat hij minder mooi zou worden als ik met dit garen een dubbele draad zou gebruiken. Ik had nog een iets groter haaknaald kunnen nemen maar dan was er weer kans geweest dat je de vulling er door heen zou gaan zien. Daarom heb ik maar een compleet ander patroon genomen. Hij schiet aardig op. Morgen nog even de laatste dingetjes aannaaien en dan is hij klaar.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 09:32
wat een schatje is dat zeg.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 08:36
deze is heel leuk geworden was het geen optie om dikkere wol of dubbele draad tegebruiken Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 21:24
Dank jullie wel voor de leuke reacties. Daar groei ik altijd weer van.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 08:00
Ohhhh wat liefffff 
Ik haak nooit af!

Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 21:52
leuk geworden!!!
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 17:33
Heel mooi
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 17:31
Leuk!
Veel liefs van Marieke
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 16:35
hij is lief!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns