Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

BuddyStyling

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: BuddyStyling
    Posted: 27 Februari 2012 om 16:10
Ik heb jullie weleens vertelt dat ik een Dierenwinkelt had, genaamd DIEREGEDOE, en dat ik daar mee gestopt ben, zodat ik voor m'n moeder kon zorgen, die toen dementerend nog in haar huisje woonde.
In die tijd had ik nog een bedrijfje......wat heel goed liep, genaamd BuddyStyling. Ook hier ben ik toen mee gestopt.
Ik maakte zadels voor Motoren en Scooters, naar eigen idee van de klant.
Geen 1 zadel maakte ik hetzelfde....het waren allemaal dus unieke exemplaren waar ik er maar 1 van maakte. De klant kon een tekeningetje maken, met wat ie erop wilde.....ze konden het zo gek niet bedenken of ik maakte het precies zoals ze wilde.
Alles Handmade van leer of skai.....wat de klant zelf wilde.
De logo's e.d zijn er dus niet opgedrukt, maar die heb ik allemaal uitgesneden en gestikt.
Hier een paar foto's van zadels gemaakt door mij




Dit zadel  heb ik moeten maken voor de Heineken....het was een reklamescooter van hun op scooterraces e.d.















Hier 2 foto's van de zadels van het ThunderRacingTeam wat ik toen sponserde met zadels






Dit is het zadel van Anthony z'n Orange Eagle (racer)





Ik haak nooit af!

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 16:19
geweldig heel erg mooi
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 16:26
wauw wat geweldig knap!
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 16:44
Gaaf hoor
groetjes nathalie
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 16:46
Oh wat knap zeg en wat mooi

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 16:51
Zo, dat is bijzonder mooi!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 16:56
Dankjewel 
Het was ook heel gaaf om te doen .
Ik haak nooit af!

Back to Top
jenny1960 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Juni 2011
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenny1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 17:46
Wat ontzettend gaaf zeg als je dat zo kunt maken
Echt eer van je werk
Gr. Jenny
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 17:49
Jij bent echt van alle markten thuis zeg, wat zijn ze mooi en apart
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 17:54
Mijn moeder is nu 1 1/2 jaar in een verzorgingstehuis, dus ik zou BuddyStyling eventueel weer kunnen starten, maar het leer spannen over de zadels lukt niet meer. Ik heb wel een tecker op luchtdruk, maar het gaat om het opspannen. Heb er geen kracht meer voor. En het spannen moet heel precies gebeuren, omdat je met naden zit .....ook in het zadel. Want de zadeldelen moeten appart gegoten worden. De naden van de hoes moeten dus exact op de plaats van de zadelnaden. Snap je? Hihi, ik leg het misschien weer eens moeilijk uit....sorry . En ik durf ook niet goed meer een bedrijfje op te starten omdat m'n vooruitzichten niet al te best zijn. Dus jah......
Maaaaaaaaar ik heb leuke hobby's hè!!! En lieve leuke Hobbydoosvriendinnen die ik niet wil missen EN WAAR IK ER 10 MAART VAN GA ONTMOETEN JOEPIEEEEEEEEEEE!!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 17:56
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Jij bent echt van alle markten thuis zeg, wat zijn ze mooi en apart

Dankjewel voor het compliment Simone . Ik wordt er verlegen van
Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 18:35
Die zien er inderdaad SUPER uit!!! 

Daar gaat het hart van elke motorcrosser harder van kloppen, denk ik.
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 19:25
knapwerk. was vast erg leuk om te doen. heel bijzonder.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 19:52

Dat is inderdaad heel leuk om te doen,lijkt mij. Volgens mij zit jij ook geen seconde stil ,nu niet en vroeger niet. Leuk dat je zoveel dingen kunt.

groetjes Frea

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 19:57

jeetje wat ziet dat er schitterend uit zeg.

wat jammer dat je het niet meer kunt oppakken.

misschien een internet winkeltje waar jij je spullen die je klaar hebt kunt verkopen.

 

Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 20:01
Wat gaaf, dat je dat zomaar kon! Dat zie je niet zo vaak, zulke aparte dingen
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 20:42

Wat een fantastisch idee, en wat maak je dat mooi, zeg!!

 

**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 23:45
Thanks 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 23:18
Originally posted by esthertje esthertje wrote:

jeetje wat ziet dat er schitterend uit zeg.

wat jammer dat je het niet meer kunt oppakken.

misschien een internet winkeltje waar jij je spullen die je klaar hebt kunt verkopen.

 



Weet je wat het is......een internetwinkeltje en dan vooruit maken gaat niet, omdat niet alle motors en of scooters dezefde zadels hebben. Er waren ook wel eens klanten die een hele andere vorm van het zadel wilde.
Ik haak nooit af!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 08:40
Woooow, dit is echt mooi! Wat knap gedaan!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.016 seconden.
Lang Yarns