Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patronen te veel om op te noemen www.karens-ac.hyv

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 18:02
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

maarre...wij van de Hobbydoos willen toch ook dat mensen zich voorstellen en mee-doen..dus is dat bij Karen dan toch ook logisch........ volgens mij is het helemaal niet haar bedoeling dat je lid van Hyves móet worden  maar ze '' zit''  nu eenmaal op Hyves ...


Hug
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 22:46
maarre...wij van de Hobbydoos willen toch ook dat mensen zich voorstellen en mee-doen..dus is dat bij Karen dan toch ook logisch........ volgens mij is het helemaal niet haar bedoeling dat je lid van Hyves móet worden  maar ze '' zit''  nu eenmaal op Hyves ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 22:42
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ik doe niets voorbarig heb zelfs nog dagen gewacht voordat ik besloot te reageren. Je bent nergens verplicht toe, wie ben ik om iemand dat af te dwingen. Ik reageer puur op wat ik zie... en dat is precies op jouw eerste reactie regel hierboven. Dat geeft mij vanwege Karen een niet vrolijk gevoel. Maar goed jij jouw mening ik de mijne. 
 
Nou, je mag het laatste woord hoor. Je had beter direct kunnen reageren, dan had je er ook niet zo lang mee hoeven rondlopen om jouw mening te uiten. Nogmaals, je slaat de plank volkomen mis dit keer. Het patroontje zal ik verwijderen, zou het mooie popje helemaal niet meer kunnen maken, nu.
Dat  jij mijn woordkeuze op een nagatieve manier interpreteert komt, zoals je het zelf al zegt, omdat Karen een vriendin van jou is.
Wat mij betreft een slotje hierop. TongueWinkLOL
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 22:28
Ik doe niets voorbarig heb zelfs nog dagen gewacht voordat ik besloot te reageren. Je bent nergens verplicht toe, wie ben ik om iemand dat af te dwingen. Ik reageer puur op wat ik zie... en dat is precies op jouw eerste reactie regel hierboven. Dat geeft mij vanwege Karen een niet vrolijk gevoel. Maar goed jij jouw mening ik de mijne. 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 22:25
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Originally posted by hetwich hetwich wrote:

Ik vind het belachelijk dat je lid moet zijn van hyves of van een andere vorm van social media om bepaalde informatie te krijgen. Dan maar geen patronen. Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 at 23:52
Het patroontje opgeslagen, voordat deze wordt (moet worden) verwijderd. Tongue


Dit vind ik dus niet erg leuk. Het wordt gratis aangeboden en wordt een hele kleine moeite voor gevraagd om erbij te komen. Dus als ze op een presenteer blaadje bij je wordt aangeboden neem je het wel aan. Vroeger kocht je toch zelf het hema breiboek of de Sandra? Nu koop je toch een boekje van Christel Krukkert of weet ik veel wie? Dit is GRATIS en dan het belachelijk noemen dat zij maar 1 voorwaarde stelt?
Ik vind dit dubbel en misschien omdat Karen een vriendin van me is dat dit mij persoonlijk erg raakt.


Ja, als het op een presenteerblaadje wordt aangeboden dan neem ik het wel aan. Ik koop patroontjes, boekjes, bladen. Het gaat me juist helemaal niet om het iets GRATIS willen hebben. Het gaat me om een verplicht lidmaatschap om iets te mogen kopen of krijgen. Daar doe ik nooit aan mee, dus nu ook niet. Je slaat de plank dus volkomen mis!
Jammer dat je zo voorbarig jouw conclusie trekt en een oordeel over mij vormt die niet correct is.
 
 
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 21:05
Originally posted by hetwich hetwich wrote:

Ik vind het belachelijk dat je lid moet zijn van hyves of van een andere vorm van social media om bepaalde informatie te krijgen. Dan maar geen patronen. Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 at 23:52
Het patroontje opgeslagen, voordat deze wordt (moet worden) verwijderd. Tongue


Dit vind ik dus niet erg leuk. Het wordt gratis aangeboden en wordt een hele kleine moeite voor gevraagd om erbij te komen. Dus als ze op een presenteer blaadje bij je wordt aangeboden neem je het wel aan. Vroeger kocht je toch zelf het hema breiboek of de Sandra? Nu koop je toch een boekje van Christel Krukkert of weet ik veel wie? Dit is GRATIS en dan het belachelijk noemen dat zij maar 1 voorwaarde stelt?
Ik vind dit dubbel en misschien omdat Karen een vriendin van me is dat dit mij persoonlijk erg raakt.


Back to Top
pleun View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 06 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 386
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pleun Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 15:49
Ook ik heb me aangemeld....en nu wachten.
Groetjes Pleun
Back to Top
Klaske View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Klaske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 12:46
Ik zit ook op hyves, en heb mij netjes aangemeld bij haar.....maar nog niets gehoord van haar, zal vanzelf wel een antwoord krijgen
Liefs Klaske
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 11:05
Ik zit dus wel op hyves( was ik vergeten dat dat ook meetelde) voor spelletjes.
Nu toch maar geprobeerd of ik door haar word goedgekeurd!
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 10:46
Goedbedoeld en enthousiast van je Babbel Clap

.Jammer dat het niet mag, maar je had het niet met verkeerde bedoelingen gedaan.


Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 09:03
Ik ben al een hele tijd lid van haar hyves, je krijgt een berichtje wanneer ze weer een patroon op haar hyves zet, er staan inderdaad hele leuke dingen op. Er is zelf een poll waar je kan stemmen voor een patroon die ze gaat ontwerpen.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 00:37
Ik ben ook lid van Karin's hyves Ik kan je zeggen dat je niet overspoeld wordt met mailtjes van haar. Ik heb een heleboel patroontjes gehad van haar en ook netjes bedankt voor de patroontjes. Je wordt lid van haar site en niet van al die andere mensen die daar ook komen.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 23:52
Het patroontje opgeslagen, voordat deze wordt (moet worden) verwijderd. Tongue
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 23:48
Ik vind het belachelijk dat je lid moet zijn van hyves of van een andere vorm van social media om bepaalde informatie te krijgen. Dan maar geen patronen.
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2012
Status: Offline
Points: 173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 22:30
Zo heb er speciaal alweer een hyves voor aangemaakt...maar dan ook echt alleen voor ami's...
Wil er geen meer voor het sociale contact met de hele wereld aangezien ik hyves niet alles vind...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 21:53

Okej Babbel, je sorry doet me goed en fijn dat je Karens reactie afwacht....!!

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 21:34
Karen viert vandaag haar verjaardag en zal daarna bij moeten komen hiervan. Waarschijnlijk duurt het antwoord nog even.

Echter heel recent hebben wij het hier over gehad en was ze heel stellig in dat zij dit NIET wil. Mijn verzoek zou daarom zijn: haal het patroon hier weg tot Karen zelf toestemming hier toe geeft. Dan kan het altijd terug geplaatst worden, zij wil geen wildgroei van HAAR patronen op het net.
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 19:45
Oke  nldutchy
lag misschien ook wel een beetje aan mij heb mijn dag niet, en wilde wat voor anderen betekenen die niet op hyves zitten. dus sorry Embarrassed
Ik heb zelf ook een hele , reeks met babyborn patronen op mijn hyves staan om er weg te halen, dus dacht het is vrij en ik meld haar er expres met naam en dergelijke bij hahaha 
Ik wacht even Karen haar reactie af, wat zij er van vind.
babbel
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 19:34
Maar Babbel toch, het was een vraag tikte ik toch, geen verwijt...waarom dan per pm ??? En ik heb geen moment bedoeld dat je de boel bedondert, je doet het toch openlijk, nou dan....dan mag ik toch ook wel openlijk de vriendelijk vraag stellen....?? En goed van je dat je dit met Karen overlegt  !!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 19:20
Ik vind haar site ook echt geweldig en kijk er heel graag rond
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns