Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

verdrietige Willewopsie

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 17:06
ik sluit me helemaal bij mijn voorgangster aan. je maakt de nek van de giraf 2 toeren langer en je hebt weer wat nieuws. en de aap heeft 1 oog open en 1 oog dicht. hup weer wat nieuws of toch niet? een hoop "gezeur" om niets. tranen drogen en lekker weer de haaknaald oppakken.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 17:15
Originally posted by beppemartha beppemartha wrote:

ik sluit me helemaal bij mijn voorgangster aan. je maakt de nek van de giraf 2 toeren langer en je hebt weer wat nieuws. en de aap heeft 1 oog open en 1 oog dicht. hup weer wat nieuws of toch niet? een hoop "gezeur" om niets. tranen drogen en lekker weer de haaknaald oppakken.


Inderdaad, en als iemand het dier klakkeloos namaakt, met zelfde kleuren, stippen op identiek zelfde plaats moet ze maar denken : "die hebben totaal geen eigen visie en moeten alles voorgekauwd worden, wat zielig"
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 18:11
ik heb het met het patroon van mijn nieuwe nog te maken deken
ik heb de maakster van het patroon (dat gratis op haar blog staat) wel gevraagd of ik op mijn blog mocht verwijzen naar het patroon en gebruik mocht maken van haar FOTO
 
zij heeft toestemming gegeven en uitgelegd dat haar foto was gebruikt in een hobbyboekje van een cursus!!!!!
 het blijft altijd lastig!
 
 
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 19:43
Bedankt voor jullie reacties, het is eigenlijk over het algemeen wel wat ik zelf ook dacht, maar altijd prettig om dat bevestigt te zien.
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns