Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

MOEILIJK HE

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 23:25
Originally posted by doortje doortje wrote:



ik ben nu een geslagen hondje hoor nu we verloren hebben Unhappy


je blijft wel in hondentermen he, kop op, misschien de volgende wedstrijd, ze hebben nu een keer voor het eggie gespeeld, we hebben er wel vaker zo voorgestaan.
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 23:33
ja maar als we gewonnen hadden dan was ik een spinnend poesje geweest
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 23:47
Ik ben blij dat ik alleen maar reageer op die dingen die ik leuk vind. Doortje mogen er in jouw verhaal ook een paar komma, en punten en hoofletters. Dat leest wat makkelijke. Ik moet altijd ook om jouw verhaaltjes lachen.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 00:07
LOLLOLLOL ja mijn nederlands is niet echt heel goed he,,,,,,,,,,,,,, die komma's enz zijn echt een probleem en dt moet dat nou wel of moet dat nou niet,,,,,,,,,,,,,,,,, ik zal heel erg m'n best gaan doen,,,,,,,,,,,,,,,,, lachen he als je al heeeeeeeeeeel lang niet meer op school heb gezeten weet je het gewoon niet meer Embarrassed
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 00:10
hey maarrrrrrrrrrrrrrrrr het topic heet ook moeilijk he
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2012
Locatie: rotterdam
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 00:10
ja ik vind het ook moeilijk lezen zonder komma's en punten, hoofdletters is wat minder belangrijk.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 01:15
geen probleem hoor als het moet zet ik de google translater er wel op hoor Doortje


Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 09:25
weet je waar ik mee zit: ik vindt of ik vind, ligt of lig, ik heb geen handvat waar door ik kan denken oja zo zit dat volgens mij had je vroeger op school het kofschip systeem.
dan de komma's wanneer zet je die er tussen kijk een punt weet ik wel en soms ben ik zo'n hoogstandje en dan typ ik als ik boos of verdrietig of helemaal verbaasd ben nou en dan zijn de komma's en de punten ver te zoeken.
ik heb nu wat getypt waar zouden jullie nu een komma zetten?????
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 09:32
Weet je waar ik mee zit: ik vind (ik-vorm heeft nooit een t, behalve als de stam van het woord eindigt op een t, bijvoorbeeld zit), ik lig. Ik heb geen handvat waardoor ik kan denken: 'O ja, zo zit dat'. Volgens mij had je vroeger op school 't Kofschip-systeem.

Dan de komma's: Wanneer zet je die er tussen. Kijk, een punt weet ik wel. Soms ben ik zo'n hoogstandje en dan typ ik als ik boos of verdrietig of helemaal verbaasd ben. Nou, en dan zijn de komma's en de punten ver te zoeken.

Ik zou het zo doen ;)
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 09:40
ja zo is het geweldig, zo zou ik het ook wel willen kunnen.
staat mijn komma nu goed? of moet er dan tussen ja en zo ook een komma.
ik voel me wel een beetje dom hoor.Embarrassed
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 09:42
Oh Doortje, maak je niet druk hierover, iedereen begijpt je volledig

snappie?
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 09:44
oooooooooooo  dat hoop ik dan maar, ik voelde me wel een beetje een dommie, mijn schoondochter werkt bij de telegraaf en die spreekt mij er ook wel eens op aan
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 09:47
Meis stop dit soort dingen als een speer in een doosje, je zou er een minderwaardigheidscomplex aan overhouden. Iedereen heeft wel iets bijzonders. Kan jou schoondochter goed handwerken?
lydia wijsbroek
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 09:54
Doortje komma vooral doorgaan punt We puzzelen wel even punt
Gaat eigenlijk wel van zuivere haaktijd af punt
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 09:58
nee dat vraagt ze aan mij, mijn andere schoondochter zou nooit zo doen, ze is wel lief hoor en ik hou veel van der maar het zijn zo 2 verschillende meiden de ene is sociaal en de andere wat beter geletterd totaal niet met elkaar te vergelijken.
maar ik ben wel heel trots op mijn schoondochters hoor maar met de ene heb je dit en de andere heb je dat en zo leef je samen, maar voel me weleens dom door zulke dingen ik ben meer sociaal dan geletterd
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 09:59
pippie LOLLOLLOLThumbs Up
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 10:04
Originally posted by doortje doortje wrote:



nee dat vraagt ze aan mij, ze is wel lief hoor en ik hou veel van der maar het zijn zo 2 verschillende meiden de ene is sociaal en de andere wat beter geletterd totaal niet met elkaar te vergelijken.
maar ik ben wel heel trots op mijn schoondochters hoor maar met de ene heb je dit en de andere heb je dat en zo leef je samen, maar voel me weleens dom door zulke dingen ik ben meer sociaal dan geletterd


zo zie je maar weer, jij kunt handwerken en zij niet, iedereen heeft wel iets waar hij/zij goed in is. En ik ben heel blij dat jij meer sociaal dan geletterd bent
lydia wijsbroek
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2012
Locatie: rotterdam
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 10:07
ik vind sociaal ook belangrijker dan geletterd. ik heb soms moeite met lezen maar kom er wel altijd uit. en je bent niet dom hoor, niemand is perfect (ik ben niemandWink). niemand is te oud om te leren. en soms kan je het gewoon niet (ik zal nooit kunnen studeren van wege mijn licht zwakbegaafd zijn) en zo heb ieder mens wel wat. dus kop op meid.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 10:07
Doortje ,om te beginnen is het voor mij geen punt .
 
Als je problemen hebt met d en dt ,moet je eens proberen in je hoofd een werkwoord te nemen zonder d .
Als voorbeeld : hij loopt heeft een t dus moet er achter hij vindt ook een t .
 
 
 
 
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 10:09
Whaha, doe ik ook altijd, met loopt :)

Weet je Doortje, we snappen best wat je bedoelt (loopt ;)) hoor!

En nu lekker handwerken. Het beloofd een mooie dag te worden vandaag, dus aan het werk!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns