Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

geborduurd met kralen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 14:37
WOW mooi zeg, en wat een werk !!!
mooie dingen maakt Joyce van Loon hè, ik ken haar van het fimo forum
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 16:16
Heel erg bijzonder en ontzettend mooi!!!
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 18:56
Bedankt voor jullie reacties. Vroeger heb ik wel eens een amulettasje gemaakt, dat is meer weven met kralen. Deze is gewoon de kralen op het materiaal rijgen. Het mooie van beaded embroidery vind ik dat het echt eigen werk is, bij de sieraden die ik maak werk ik met het patroon van anderen, dus is het meer namaken.

Via deze link kom je bij een werkbeschrijving: http://www.rijgpatronen.nl/free-tutorials/beadembroidery-how-to.pdf (nu wordt daar een cuff, armband gebruikt maar dat is niet echt nodig, in mijn ketting zit niets, ik heb de kralen op stiff stuff genaaid en aan die stiff stuff aan de achterkant ultra suede (kan ook soepel leer). Als je het leuk lijkt er meer over te weten, stuur me een pb met je e-mailadres en ik stuur je een link naar een boek.

Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 19:39
Heel erg mooiiiiiiii.
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2012 om 21:35
Wat een mooi, apart en indrukwekkend werk
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 00:26
WAUWWAUWWAUW Wat is dit mooi zeg. Ik doe een heleboel met kralen maar dit vind ik echt heel byzonder.


Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 06:24
Bedankt voor de link. Waar haalt men die prachtige kralen vandaan? Mij lijkt het wel een kostbare aangelegenheid aan materialen, niet iets voor even tussendoor. Maar het blijft prachtig en het erge is dat ik een ekster ben. Ik zal er dus wel een keer aan moeten geloven. Groetjes, Lida
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 09:11
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Bedankt voor de link. Waar haalt men die prachtige kralen vandaan? Mij lijkt het wel een kostbare aangelegenheid aan materialen, niet iets voor even tussendoor. Maar het blijft prachtig en het erge is dat ik een ekster ben. Ik zal er dus wel een keer aan moeten geloven. Groetjes, Lida


Deze was aan materiaal zeker niet goedkoop, maar dat komt vooral door de cabochons (=Zon, maan, aarde en sterren). Dus maak je iets zonder die cabochons, dan is het gelijk een stuk goedkoper.
Waar ik het haal, ik heb een paar links op mijn blog gezet waar ik ze over het algemeen koop. Maar er zijn er veel meer. (De kralen die ik gebruikt heb zijn miyuki en toho rocailles.) Als je op bijv. Miyuki kralen googled vind je shops uit Nederland en buitenland.
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 14:06
zooooooooooooooo wat ontzettend mooi zeg
een plaatje om naar te kijken
hier zal je vast veel reacties op krijgen van mensen
als je hem om hebt,
 
mijn grote complimenten,echt heel apart!!!!!
GROETJES HESTER
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 00:43
wauw, ben er sprakeloos van
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.482 seconden.
Lang Yarns