Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Call sneeuwvlok deken aanpas startdatum

 Reageer Reageer Pagina  <12345 30>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 19:00
Prachtig ,
Nog even geduld hoor dames.
Pffff zullen we de datum .vervroegen naar morgen
We zijn net kleine kinderen
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2012
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 279
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 18:56
Goede avond dames, de sneeuwvlok hexagon is als koorts de temperatuur is behoorlijk opgelopen voor het startschot a.s. maandag. Ik kon het niet laten om nog een proeflapje te maken met katoen, en wil jullie deze niet onthouden. Hij is gehaakt met PARIS van drops en hknl 4,5 gebruikt
de afmeting in doorsnee is 20cm. Misschien zijn er wel dames die denken, jaaa dat vind ik ook wel leuk.
gr.Jolanda
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 18:51
of als je met katoen haakt en een kleinere naald, kan je er ook onderzetters van maken.


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 18:49
Hartelijk dank! Ik ga zeker een proefstukje maken en Linda, een tafelloper vind ik een heel leuk idee! Daar ga ik even over denken.
groetjes Annelies ;)
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 18:21
De dames die het patroon nog wilde hebben, zijn voorzien van een email.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 16:50
Originally posted by Miep77 Miep77 wrote:

Ik vond het eigenlijk ook helemaal niet zo gek Wink
Maar hier een foto van beiden...dan kan je het verschil misschien beter zien..
 
dit zijn ook mooie kleuren!!!!!!!!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 16:38
Annelies omdat ik ook zoveel tijd niet heb voor een deken (wil nog zoveel haken voor kerst ) maak ik er een mooie tafelloper van voor de feestdagen , is sneller klaar en ik wil gewoon meedoen met deze sneeuwvlokjes hexagons Wink Dus je kan er zoveel kanten mee uit , en het is heerlijk om te doen .
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 16:35
Annelies een ieder kan de deken toch in zijn eigen tempo maken? Dan maak jij 'm voor volgend jaar kerst Wink
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 16:30
Hallo Dames,
 
Wat een enthousiasme spat hier vanaf! Jullie maken elkaar aan de gang. Al die tijd zit ik smachtend te kijken naar de mooie proeflapjes en kleuren. Nog steeds aarzel ik of ik mee zal doen, lijkt me wel erg leuk zo met elkaar! Mag ik alvast om het patroon vragen? Dan ga ik dat eens goed bekijken en wellicht ook uitproberen en misschien ga ik dan  toch ook meedoen, daar heb ik wel heel veel zin in. Alleen de tijd ontbreekt me ben ik bang....
groetjes Annelies ;)
Back to Top
degros View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 66
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer degros Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 16:18
Zou ik het patroon ook mogen hebben aub
 
Alvast bedankt
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 15:24
nou, als ik eerlijk mag zijn, met die kleurencombinatie zie ik liever de kleine....
Maar wat kan een mens zeggen op 1 proeflapje Tongue
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 14:28
vasten gaat sneller vooruit dan stokjes, niet?

Maar ja, dan zijn ze weer kleiner....

die keuzes toch hé 


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 14:26
Zien er beide mooi, uit maar het heeft met grote te maken.

Oh kan echt niet wachten.
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 266
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 14:25
Ja staat helemaal niet gek hè die vasten..maar ja ik kan ze niet samen gebruiken..Wink
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 14:20
allebei even mooi :p


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 266
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 14:17
Ik vond het eigenlijk ook helemaal niet zo gek Wink
Maar hier een foto van beiden...dan kan je het verschil misschien beter zien..
 
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 14:15
Ook even terug gekeken:)
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 14:13
k ben even terug gaan zoeken en inderdaad, vasten ipv stokjes.
Maar ik vind het even mooi eigenlijk Wink


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 266
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 14:08
Nou dat is ook wat hoor!! Jullie hebben mijn fout niet eens gezien!! Tongue
Ik ook eerst niet, maar toen ik het vergeleek met diegene die erna volgden...zag ik het..
In plaats van toer 7 stokjes te haken had ik vasten gehaakt..
Dus heb ik net nog een proeflapje gehaakt en die is idd een stukkie groter als de eerste..
En hij krult ook ietsje meer....
zal even een foto maken van beide..
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 10:58
Originally posted by ikkie1202 ikkie1202 wrote:

Originally posted by Esther12 Esther12 wrote:


Dat snap ik dus niet hè. Ik heb dezelfde wol met haaknaald 4 en die van mij is veeeeeel groter.
Kan je ook te los haken en kan dat de reden zijn dat de mijne zoveel meer bobbelt? 
(*gaat toch maar aan proeflapje nummer 5 beginnen*) 


Trek je er niet teveel van aan, het probleem kan ook bij mij liggen he ;) Ik haak nog niet zo lang, en merk ook gewoon aan mezelf dat ik te strak haak, ik probeer er op te letten, maar bij dan zoiets als dit, dat totaal nieuw voor me is (tot nu toe eigenlijk alleen nog knuffels gehaakt) zit ik zo gespannen dat het nogal strak is.
Die van iedereen is groter :) dus denk eerder dat ik fout zit dan jij hoor ;)
O. Ja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik zoek de fout te vanzelfsprekend bij mezelf, haha.
Ik heb wel ervaring met haken (vooral kleedjes en gordijntjes met van dat dunne garen) maar het is inmiddels al een jaar of 20 geleden dat ik mijn laatste project heb gedaan en moet er echt weer even inkomen. Lang leve internet om mijn geheugen weer even op te frissen.

Ik zit dan wel aan mijn 5e proeflapje maar wel steeds van dezelfde wol, behalve dan die op haaknaald 5 (hoe bedoel je perfectionist, haha). Maar ik wacht netjes tot 8 oktober voor het echte werk.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.485 seconden.
Lang Yarns