Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Call sneeuwvlok deken aanpas startdatum

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 30>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 09:36
Dit is zeker heel erg leuk, kan het nog steeds niet bevatten dater zoveel mee doen:)
Ik ben zo benieuwd hoe dit verder gaat de komende weken.

En voor de dames die er bij de proeflap nog veel moeite mee hebben gehad, het word echt steeds makkelijker!!
Straks weet je het echt uit je hoofd, van herhalen herhalen en herhalen, leer je best veel.

Kan echt niet wachten:)
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 09:26
Het allermooiste zou nog zijn om met z'n allen met ieder z'n eigen deken op de foto te gaan en dan in het guinnes book of records te komen, hihi

kan niet wachten tot het maandag is... 
http://pinterest.com/drgini/
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 09:20
Originally posted by Esther12 Esther12 wrote:


Dat snap ik dus niet hè. Ik heb dezelfde wol met haaknaald 4 en die van mij is veeeeeel groter.
Kan je ook te los haken en kan dat de reden zijn dat de mijne zoveel meer bobbelt? 
(*gaat toch maar aan proeflapje nummer 5 beginnen*) 


Trek je er niet teveel van aan, het probleem kan ook bij mij liggen he ;) Ik haak nog niet zo lang, en merk ook gewoon aan mezelf dat ik te strak haak, ik probeer er op te letten, maar bij dan zoiets als dit, dat totaal nieuw voor me is (tot nu toe eigenlijk alleen nog knuffels gehaakt) zit ik zo gespannen dat het nogal strak is.
Die van iedereen is groter :) dus denk eerder dat ik fout zit dan jij hoor ;)
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 08:50
Helemaal mee eens ElleBelle. Zonder Cahntal was ook ik hier noooit aan begonnen. En ook ik vind het geweldig hoe enthousiast iedereen is.Dat groepsgevoel zal ik als het project wat langer loopt en ik eigenlijk geen sneeuwvlok meer kan zien laat staan haken nog heel hard nodig hebben.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 08:43
Chantal, zonder u (en zonder de andere hobbydoosjes ook natuurlijk) was ik nooit aan zo'n groot project begonnen!


Het groepsgevoel is fantastisch!


Dank u wel! 
ClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClap


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 08:41
Ha ha ha chantal was het maar zo,n feest dat hij al half klaar was
Ik ben ook niet verder gegaan hoor,ik heb het nog warm van vorige week zaterdag,ik dacht dat komt nooit goed.
Dus ben erg benieuwd of het 8oktober gaat lukken.
Heel erg bedankt
Gr jenny
Groetjes jenny
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 08:16
Ik heb mijn deken ook nog niet klaar. Mijn bolletjes wol roepen me meerdere keren op een dag.Waarop ik ze toe spreek dat ze nog even geduld moeten hebben. Ik heb er wel zin en kan bijna niet wachten ik heb er al wel over geschreven op mijn blog  http://jojo-creahaken.blogspot.nl . Maar ook mijn deken moet nog even wachten om op de foto te kunnen. twee proeflapjes vormen echt nog geen deken.
Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2012
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 91
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sterretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 08:16
Inderdaad heel tof om deze te delen Chantal,
we gaan er denk ik veel plezier aan hebben!

Zowel met haken als wanneer we er lekker onder kunnen kruipen LOL
Hooked on Crochet!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 08:03
Goedemorgen!
 
Ik heb gisterenavond de rand om mijn sneeuwvlok gehaakt en deze golft, zoals ik hier meer lees. Ik heb het weer uitgehaald en daarna wat minder stokjes er omheen gehaakt en nu golft het nog een klein beetje bij het dubbele stokje. Maar ik denk dat dat met blocken wel overgaat.
 
Ik heb er zin in! En nee Chantal....................... ik heb mijn deken nog niet klaar hoor! LOL
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 07:37
Nou wat raar, volgens mij is er gerust wel iemand die al stiekem de gehele deken in elkaar heeft


Neer hoor nog even lekker geduld .
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 07:12
Ja hoor Chantal!!! Bedankt om dit leuke patroon en idee met ons te delen en ons allemaal warm te maken (letterlijk en figuurlijk) Big smile
wat foto's betreft, dan zul je toch moeten wachten tot na 8 oktober hoor LOL
Om een of andere reden,  kunnen we niet vroeger LOL
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 02:39
Originally posted by linda1959 linda1959 wrote:

Er moest me efkes nog iets van men hart ...... zijn jullie allemaal niks vergeten ?

Jaja denk maar eens goed na nu ..... Confused
 
Wij zijn vergeten om Chantal eens uitgebreid te knuffelen omdat zij er ons zo toe aangezet heeft om ons zo gek te maken dat we aan niks anders meer denken dan aan dat sneeuwvlokje LOL
 
Dus Chantal deze is voor u zenne HugHugHugHugHugHugHugHugHugHug



Dank je wel.
Ik doe het met alle plezier. !!!
Vind het zo hartverwarmend .
En als jullie me willen bedanken, rest er nog 1 ding! !
Ik wil foto's van mooie dekens!!!!!!!!!
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 23:34
Ja Linda je hebt helemaal gelijk Chantal dank je wel voor je inzet  HugHugHug

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 23:04

Er moest me efkes nog iets van men hart ...... zijn jullie allemaal niks vergeten ?

Jaja denk maar eens goed na nu ..... Confused
 
Wij zijn vergeten om Chantal eens uitgebreid te knuffelen omdat zij er ons zo toe aangezet heeft om ons zo gek te maken dat we aan niks anders meer denken dan aan dat sneeuwvlokje LOL
 
Dus Chantal deze is voor u zenne HugHugHugHugHugHugHugHugHugHug
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 22:21
Originally posted by ElleBelle ElleBelle wrote:

zo meteen is je deken al af Esther Wink

als ze allemaal evengroot zijn, is er toch geen probleem, dan passen ze ook aan elkaar.



Haha, ben alleen bang dat ze allemaal verschillend zijn. En dat kan ik dus écht niet hebben dus maak je maar geen zorgen Wink


Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 22:15
zo meteen is je deken al af Esther Wink

als ze allemaal evengroot zijn, is er toch geen probleem, dan passen ze ook aan elkaar.





http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 22:13
Originally posted by ikkie1202 ikkie1202 wrote:



Dit is mijn tweede proeflapje. De eerste krulde heel erg, nu 1 stokje minder, maar volgens mij heb ik iets verkeerds gelezen, want ik heb WEL 15 vaste op het einde, maar naar mijn idee toch echt maar 12 stokjes tussen die st-3l-st. ach, zal aan mij liggen, ik vind hem goed zo! als hij los ligt gaat hij een klein beetje bol staan, maar hij kan gewoon plat liggen. dus zwaartekracht zal zijn werk wel doen, en anders laten drogen.

dit is trouwens royal van de zeeman met haaknaald 4.5
Dat snap ik dus niet hè. Ik heb dezelfde wol met haaknaald 4 en die van mij is veeeeeel groter.
Kan je ook te los haken en kan dat de reden zijn dat de mijne zoveel meer bobbelt? 
(*gaat toch maar aan proeflapje nummer 5 beginnen*) 
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 22:12
ik lig hier echt slap van het lachen.
Wat begon voor mezelf met wauw wat een mooie deken, en toen zou iemand deze ook willen maken voor ondersteuning.
Gaat voort in een puzzel, met wol, kleuren,stokjes,losse ruimtes. En gaat over in Sinterklaas.
Hopelijk zijn we met kerst al ver op weg:)
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 21:59
ik wou dat ook juist zeggen Jolanda , nog 5 dagen slapen . Net of Sinterklaar op bezoek komt dan LOL zo zijn we aan het aftellen
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 21:56
heb er ook zoveel zin in. Ja ja ja Linda dan is het verschil wel erg groot he hihihihi.
Morgen is het 4 oktober pppffff dan nog 4 dagen hahah
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns