Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Call sneeuwvlok deken aanpas startdatum

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 30>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 21:38
nu weet ik hoe het komt dat de hexagon van Lydia groter oogste dan de mijne . Ik maar vergelijken , maar ik kwam er niet uit Confused 
Ineens krak boem viel hem (mijnen euro é) LOL Ik was gewoon de rand vergeten te haken LOL
Heb ik daar zoveel tijd aan moeten versch..ten zeg pffffffffff  om een randje niet te zien LOL
 
Eind goed al goed , ik ben er klaar voor
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 20:28
aan het deken, dan kan je dat mandje haken terwijl je lekker warm onder je deken zit ;-)



http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 20:20
Oh ja die grasmandjes. Ik wil die maken van die Zpagetti (of hoe je dat ook moge schrijven) om mijn wol in te doen waar ik op dat moment mee bezig ben, maar ja, waar begin ik eerst aan he Tongue
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 20:07
Mijn wol roept me niet alleen, maar heb vandaag speciaal voor mijn deken wolletjes een opvouwbaar mandje gekocht bij de Aldi.
Daar staat mijn zak nu in, maar straks mag dat plaatsmaken voor de hexagonnetjes :) liefdevol in een mandje. :)
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 20:07
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 19:54
zou het daarom zijn dat mijn man graag een heeeel groot deken wilde 


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 19:52
Nou hij vindt het volgens mij wel fijn dat ik 's avonds bezig ben en even mijn mondje dicht houdt LOL
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 19:48
en je wil toch geen koude voeten hebben zeker  *puppyoogjes*

en dan spurten naar de winkel om wol te gaan kopen


LOL


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 19:46
Originally posted by ElleBelle ElleBelle wrote:

Hebben jullie dat ook dat het patroon en de wol in de kast liggen te roepen?

LOL
Ja echt wel.... Ik belde Wout net toen ik bij de Aldi was omdat hij mij altijd van goed advies kan dienen voor de kleuren want hij denkt altijd wel lief met mij mee, maar hij zei wel "goh je hebt al zoveel wol liggen...." Tja daar heeft hij gelijk in, maar ja niet genoeg voor een hele deken LOL
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 19:42
Hebben jullie dat ook dat het patroon en de wol in de kast liggen te roepen?

LOL


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 19:34
Originally posted by Jips Jips wrote:

Ik heb ook 2 kleuren voor de randen en ik doe de sneeuwvlok wit en dan 1 rand zeeblauw en dan de laatste 2 randen jeansblauw. Dat vond ik het mooist en het rustigst.
 
Dat zou jij ook kunnen doen Esther: oud rose om de sneeuvlok en dan afmaken met bruin Tongue
Dat is wat ik bedoel  Wink Thumbs Up
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 19:25
Ik heb ook 2 kleuren voor de randen en ik doe de sneeuwvlok wit en dan 1 rand zeeblauw en dan de laatste 2 randen jeansblauw. Dat vond ik het mooist en het rustigst.
 
Dat zou jij ook kunnen doen Esther: oud rose om de sneeuvlok en dan afmaken met bruin Tongue
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 19:02
Lijkt wel heel mooi.

Als je eenlingen kleur wil om aan elkaar te zetten dan kan je misschien
Toer 6 rosé doen
Toer 7 bruin
En dan misschien die laatste rij vasten weer het wit? Geen idee hoe dat worden gaat. Maar misschien het proberen waard.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 18:54
als je de laatste rand met donkerbruin doet, moet je het daarmee ook inelkaar zetten, moet je wel goeie verlichting nemen, die donkere kleuren samen voegen is 's avonds een ramp
lydia wijsbroek
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 18:51
Als ik de ster nu wit doe, dan het oud roze en dan als laatste rand bruin want het aan elkaar zetten kan ik dan ook met bruin doen, alsook de rand om de deken heen want dan heb je een gelijk geheel. Nou ja ik kan natuurlijk ook een proeflapje maken van de drie kleuren, maar ik wil eerst mijn lappopje afbreien en ik hoop dat die vanavond afkomt.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 18:36
Je kan het op veel verschillende manieren doen
Per rij een andere kleur, of 2 kleuren in een rij.
Bedoel niet de toeren hoor,maar de rijen van aan elkaar haken.

Als ik zo iets wil doen teken ik het altijd op een blaadje uit, en dan kleur ik het in om te kijken hoe het ongeveer zal worden.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 18:31
Ik heb dus net wol gehaald, bij de Aldi en ik kon niet kiezen...... ik heb sowieso wit voor de ster maar er omheen heb ik oud roze of bruin of misschien kan ik alledrie de kleuren wel gebruiken want ze staan heel goed bij elkaar. Iemand een idee of dat mogelijk zou zijn?
 
 
 
 
 
De kleuren zijn in het echt zachter, maar ja dit is met kunstlicht he Wink
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 17:10
mijn proeflapje sorry niet op een a4 blaadje had de foto al gemaakt en las toen de vraag pas
grhaakt met katoen garen is minder mooi als met wol maar deze had ik nog
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 16:59
De eerste 2 proeflapjes heb ik uitgehaald, die golfden veel te veel.
Dit is mijn 3e proeflap op haaknaald 5 (met een aantal steken minder)

En mijn 4e proeflap op haaknaald 4 (met een aantal steken minder)
Hoewel er op de foto niet zoveel verschil in lijkt te zitten (behalve de maat) vind ik persoonlijk de kleinste het mooist. Dus ik ga verder op haaknaald 4. 



Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgië
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 16:41
Ik heb je mail ontvangen, straks nog eens kijken, foto's zeggen soms meer dan woorden Wink dankjewel!
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.477 seconden.
Lang Yarns